Bes dusukten sonra dr bugun tekrar tekrar deneyeceksen baska care yok dedi ne yapacgm

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nurseay tarafından 4 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  1. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba arkadaslar herzaman yazdigim gibi yine yazacagim benim bes dusugum var hepsinin gelisimi besinci haftada durdu ama farkli haftalarda dustu ve evliligimizde sekizinci yilimiza girdik.En son dusugum uc ay once oldu hala bile tam duzelebilmis degilim psikolojikman zaten saglk gitmis elden offfff cok karamsar oldum ya.
    Bugun cok ovulen ve dalinda gercekten cok iyi oldugu soylenen bir dr la randevumuz vardi bu randevuyu uc aydir bekliyordum buyuk bir umutla gittik ve dr sadece bizimle konustu testlere bakti rahim filmine falan bakti ve yapilmasi gereken herrrrseyyy yapilmis ve hersey super dedi sevinsemmi uzulsemmi anlayamadim ve eger cocuk istiyorsaniz tekrar tekrar deneyeceksiniz eninde sonunda olacaktir ama zamani bilinmez dedi simdi ben ne yapayim o yasadiklarimi tekrar goze alarak denemelimiyim sizce biliyorum cok uzun oldu ama ne yapayim kimseyle konusamiyorum tek icimi doktugum yer burasi hepinize tesekkur ederim su mubarek ay hurmetine Rabbim en sevdiklerinin hurmetine hepimizi sevindirsin insallah.
     
  2. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  3. osmak

    osmak Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm biz seninle daha öncede konusmustuk Allahtan ümit kesilmez ama bizim komsumuzun gelini 11 düşük yasamıs we şimdi 2 kızı war tahlillerinin temiz çıkması bence güzel yapacagın tek bir şey war bol bol dua etmek birgün insallah bebegini saglıkla kucagına alırsın kolaymı hamile kalıyosun yani ben 2 düşük yasadım we çok kolay hamilede kalamıyorum şu mübarek günlerin yüzü suyu hurmetine Allah dualarımızı kabul etsin
     
  4. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  5. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canim tesekkur ederim amin cumlemiz insallah,evet konusmustuk seninle duayla ilgiliydi duayida yaptik bakalim hakkimizda hayirlisi her seyin.Valla benim hamile kalmam bi bes alti ayi buluyor genellikle ama bilemiyorum FSH m 4 e dusmus hayirlisi insallah.Rabbim insallah sana da ve tum isteyenlerede en kisa zamanda hayirlisiyla saglikli bebekler verir insallah.Sende bir sorun var mi canim?Sorun diyoruzda ama iste bazi seylerinde otesine gecemiyoruz yani bizi asiyor Rabbim daha iyisini bilir.
     
  6. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  7. ozlem24

    ozlem24 henuz rutbeye daha var:) Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim merhaba benimde 5 dusugum oldu ilk cocugum dogdu allahin isi ondan sonrakiler arka arkaya dustu ara verip tekrar hamile kaldim ve yine ayni sey oldu benimki o kadar karisikki doktor degistirip tekrar tekrar basa donmekten biktim bende suan tekrar deniyoruz bakalim dusugu onlemek icin hap verecek kesin cozum alacagini umut ediyor doktorum insallah oyledir allah yardimcimiz olsun.
     
  8. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  9. osmak

    osmak Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende sorun çıkmadı ama çok detaylı bi arastırmada yapılmadı açıkçası 3, düşük olursa o zaman detaylı arastırma yapılacakmıs bilmiyorumda sorun olmasa bile düşüyo Allahın takdiri
     
  10. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  11. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Evet canim dedigin gibi malesef ucten sonra arastiriyorlar.Insallah ucuncude kavusursun bebegine bu Cuma vaktinin hurmetine.Deneyeceksin baska caremizde yok Allah isterse elbet birgun olur insallah.Dua ile canim.
     
  12. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  13. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canim anladigim kadariyla yani bir cocugun var ne guzel Allah bagislasin.Insallah tekrar olur.Evet haklisin her dr a gidip bastan almaktan bende biktim hatta artik anlatmak bile istemiyorum o kadar cokki hangi birini anlatacaksin.Benimde durum biraz karisik benim sorun dusmesi degil besinci haftada gelisimi duruyor ve bu yuzden cesitli haftalarda dusuyor yani kilit besinci haftada.Ne ilaci verdi dr acaba merak ettim yazarsan sevinirim birde yurtdisi yazmissin hangi ulkedesin ben Fransadayim.Insallah hakkimizda herseyin hayirlisi olur dua dua dua insallah...
     
  14. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  15. _BERAY_

    _BERAY_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    nurseay meraba
    öncelikle geçmiş olsun benimde 2 düşüğüm var
    seninle özelden konusmak isterim bişey önericem sana
    önemli
     
  16. 5 Eylül 2008
    Konu Sahibi : nurseay
  17. nurseay

    nurseay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tesekkur ederim sanada gecmis olsun ben ozelden mesaj atmayi bilmiyorum buraya yazarsan cok sevinirim tekrar tesekkur ederim bekliyorum.