beşik konusunda yardım

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve mikelanjo tarafından 6 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mikelanjo
  1. mikelanjo

    mikelanjo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar otamatik sallanan beşik öne arkayamı yoksa yanamı sallanıyor birde memnunmusunuz sizin sallamanızı istemeden bebeğiniz içinde durdumu işe yarıyormu yani bilgilendirirseniz sevinirim yoksa normal beşikmi alalım a.s.
     
  2. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mikelanjo
  3. bebekimm

    bebekimm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb bizde aldık sallanan beşiklerden öne arkaya sallanıyor 4 kademeli sallanma hızı var ve yine 5 kademeli pozisyon ayarı var yani bebeğini tamamen yatırabilirsin veya arka kısmını yükselterek yarı oturur tam oturur sekılde kullanabılırsın, zaman ayarı var 20 dakıka 40 dakıka ve 60 dakıka olarak ayarlayabılırsın zamanı dolduktan sonra kendısı duruyo, müzikli kısık ve yuksek ses ayarı var ve uzaktan kumandası var ayrıca sarj ederek ortalama 2 saat kadar elektrıksız ortamlarda kullanabılırsın,, kızım ilk 5 ay sadece onda yattı su an 7 ayını doldurdu ve yıne uyumakta zorlandıgı zamanlarda koyuyorum ve 10-15 dakıka ıcınde uyuyor, ayrıca mama sandalyesi olarakta kullanıyoruz,, kullanma kılavuzunda bebeğiniz 15Kg. olana kadar salınım özelliğinden ve koltuğuna sığabildiği müddetçe de diğer özelliklerinden yararlanabilirsiniz yazıyor bende bayaa düşünmüştüm almadan önce bebek odası almıştık zaten birde buna gerek varmı diye ama bayaa bi işime yaradı diyebilirim,, umarım yardımcı olur
     
  4. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mikelanjo
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    ama böyle beir şey alırsan bebeğini sallamaya alıştırmış olacaksın.
    bana sorarsan da ilerisini düşünerek hiç böyle bir şey alma derim.
    çok zorlanırsan fisher prince ın salıncaklarından alırsın..
     
  6. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mikelanjo
  7. mikelanjo

    mikelanjo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler kızlar cevapladığınız için opuyorumnanaktan
     
  8. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mikelanjo
  9. begonvil07

    begonvil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben de hem anakucagi hem besik hem de ilerde mama sandalyesi
    olabilen kraft dondy aldim muzikli tekerlekli. Ben de sallanmaya alissin
    istemiyorum bakalim ama alissa da onda sallanir diye dusunuyorum.....