beta hcg e önce 0veya 0.100 çıkıp sonra 2.teste hamile olan var mı?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve cancanek tarafından 23 Haziran 2011 başlatılmıştır.

    23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  1. cancanek

    cancanek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar slm kan testi yaptırıp negaif çıkanlar bizimle paylaşır mısınız daha sonra ne zaman hamile olduğunuzu. genellikle her sitede böyle konular var herkes ikilemde kalıyo biraz bizleri rahatlatır mısınız anne adaylarımız.....:KK49::KK59:
  2. 23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  3. cancanek

    cancanek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar lütfen paylaşın ya bir sürü kişi bilinçleniyo okumadan geçmeyin....
  4. 23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  5. yasmin_84

    yasmin_84 minik kuşum Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.601
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    benim adetime 2 gün kala yaptırdım 2 çıkmıştı.doktor hamile değilsin dedi.bi hafta daha bekledim adet olmayınca kan testini tekrar ettik.sonuç 44,99 çıktı.:KK64:geç döllenmeymiş.doktorum 3-4 günlük demişti.geç döllenmelerde çıkamıyomuş.:KK49:ilk defa bu bebğimde kan testi yaptırmıştım.
  6. 23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  7. karakan_7514

    karakan_7514 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    cnm bende adetime 11 gün kala test yaptırmıştım 2.30 çıktı. şuan adetime 6 gün var. sence bu değer yükselmişmidir ?:KK69:
  8. 23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  9. yasmin_84

    yasmin_84 minik kuşum Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.601
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    testi tekrar et değerinde yükselme varsa hamilesindir canım.:KK52:
  10. 24 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  11. nesli58

    nesli58 yerle yeksan... Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bence yükselmiştir...kimyasal gebelik olmazsa tabi...
  12. 24 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  13. karakan_7514

    karakan_7514 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    .

    adetimin geçmesini bekliyorum canım. test yapıp negatif çıkınca moralim bozuluyor:KK43::KK43:


    inş. canım.
  14. 24 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  15. buyukmujdem

    buyukmujdem Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    22 Haziran 2011
    Mesajlar:
    758
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Adetimi 2 gün geçmişti yaptırdım 0,3 çıktı yani negatif...Adetimi 1 hafta geçtikten sonra yaptık 165,4 çıktı yani pozitif şimdi 1,5 aylık hamileyim Allahım sanada ve isteyen herkese versinn:nazar:
  16. 24 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  17. zehradurak

    zehradurak Masallar Diyarı.. Üye

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bende adet beklediğim günde yaptırdım.0.61 çıktı yani negatif.reglimin gecikmesi uzarsa bir daha denesem mi acaba:44:
  18. 24 Haziran 2011
    Konu Sahibi : cancanek
  19. zehradurak

    zehradurak Masallar Diyarı.. Üye

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    315
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    yüreğime su serpti bu mesajın.bu umut bile güzel..teşekkürler.
Benzer Konular: beta önce
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri Beta hcg e önce 2 çıkıp sonra 2.teste hamile olan var mı? 6 Kasım 2011
Hamilelik Belirtileri beta hcg degerim normal mi 22 Ağustos 2014
Hamilelik Belirtileri Beta hcg sonucum sizce nasıl yorumlanmalı? 8 Ağustos 2014
Hamilelik Belirtileri beta hcg si 0.800 ve üzeri sonradan yukselenler burdamiiii 21 Temmuz 2014
Hamilelik Belirtileri Kızlar beta hcg yaptırdım sonuc yardımm 25 Haziran 2014