Beta Hcg Kesin Sonuç Mu??

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve gulcinf tarafından 26 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  1. gulcinf

    gulcinf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba..uzun zamandır hamilelik planlıyor ve forumu takip ediyordum ve 10 aydan sonra bugün doktora gidip kontrol olmak istedim ve vajinal ultrasondan sonra doktor HCG testi istedi ve sonuç 178,8 çıkınca hamile olduğumu söyledi ama ben hala inanamıyorum..bu arada dün adet olmam gerekiyordu..1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi..ben çok şaşırdım başka bi kontrol yapmadı yani sizdede böylemi yaptılar merak ediyorum..
     
  2. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  3. Ayça80

    Ayça80 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Hayırlı olsun allah tamamına erdirsin.Darısı başıma inş.
     
  4. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  5. ALMESTXIXN

    ALMESTXIXN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Beta hcg kesin sonuç arkadaşım,hayırlı uğurlu olsun ne mutlu sana,Allah sağlık sıhhatli hamilelik,hayırlı,uğurlu,sağlıklı evlat nasip etsin,dualarınızda bizde yer alalım,bu mutluluğu bizde yaşayalım,,,
     
  6. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  7. gulcinf

    gulcinf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun inşallah sizlerde en kısa zamanda bu mutluluğu ve şaşkınlığı yaşarsınız :) bu arada ben kaç aydır yumurtlama günü yok ilişki sonrası yatıp beklemek gibi pek çok şeyi deneyip bu ay hepsini bi kenara bıraktım düşünmedim bile hayırlısı dedim geçtim ve forumda yazılan "Ya Musavvir Celle Celalühü" duasını her gece uyuyana kadar okudum belki faydası olmuştur..ayrıca belirti filan yok hala adet olacakmışım gibi karnım ağrıyor..
     
  8. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  9. MY DEAR

    MY DEAR Guest

    tebrikler arkadaşım kan testinde yanılma olmaz allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
     
  10. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  11. fbsen

    fbsen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    tebrikler canım,Allah kucağına almayı nasip etsin,darısı tüm isteyenlere :)
     
  12. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  13. sepetçi

    sepetçi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    hcg kesin sonucu verir. adet olacakmış gibi hissetmeniz gayet normal. en başlrda bu tür şikayetleri birçok anne adayından duyuyoruz. hcg yükselp kanda çıktığında bebeğiniz 5 haftalık oluyor. 1 veya 2 hafta sonra da us. ile kesenin içi rahatça görülüyor. kalp atışlarını duyar doktorunuz. sizinde içiniz rahatlar. inş. bende bir gün böyle bir şey yaşar ve rahatlarım
     
  14. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  15. gulcinf

    gulcinf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    umarım hepiniz hayırlısıyla en kısa zamanda birer anne adayı (ve tabiki 9 ay sonunda anne)olursunuz çok garip bir duygu gerçekten.. sepetçi yorumun için sağol içimi rahatlattın :)
     
  16. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  17. gulcinf

    gulcinf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    bu arada bir hafta beklemek doğrumu emin değilim bana kalsa hemen bi ultrasonla filan bakmaları lazım ama bu süreç böylemi gelişir..
     
  18. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : gulcinf
  19. bebeklik

    bebeklik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.000
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hala inanmıyorsan bi idrar testi al evde yap:))))

    tbr hamilesin arkadaşın...ne güzel yaa ...:)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.