bı bakarmısınız!!!!!

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve YeniBahar27 tarafından 10 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  1. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    :kedi: kızlar bı sey dıcme ama garıp kacıcak bılıyorum ama tup bebek tedavısınden sonra sımdı 6+4 gunluk hamısım pzt gunu kalp atıslarını duyduk hersey guzel ama bız yaklasık 3 aydırda tedavıden dolayı ılıskıye gırmedık dun bırsey oldun ben ruyamda esımle ılıskıye gırdım sonra bırden ayıldım bısey olmusmudur bebegıme acaba yanı ne bılım dusmemıstır dımı orgazm oılmak sonucta rahımde kasılamalar yaratıyormus acaba bırsey olmusmudur
     
  2. 10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  3. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    sanırımm bu konda kımse yorum yapmıcak
     
  4. 10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  5. nurunayn

    nurunayn böyle olmak istiyorum... Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.579
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benim bildiğim o kasılmadan bişey olmaz, düşüğe sebep ilişki eş ile yani içeriye yapılan baskı ile olur biliyorum :eek: ay çokmu açık bi yorum oldu?
     
  6. 10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  7. pamuksel

    pamuksel delüüü Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    890
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım benim bildiğim kadının ilişkiye girmesi değil orgazm olmaması önemli rahimde kasılma olduğu zaman ağrı olur zaten, ağrın sızın olmadıysa önemli değil Allahın izniyle bişey olmaz.
     
  8. 10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  9. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    bişi olmamıstır canım
     
  10. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  11. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yok canım benım yazdıgım konu zaten benı yeterınce kızarttı sımdılık ıyıyım cok az kasık agrılarım var bakalım 22 de kontrol var zaten
     
  12. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  13. Nagihan

    Nagihan kızıma kavuştum şükür Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.994
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    demetcim yok olmaz öyle şey korma rahat ol sen kendini kastıkca bebeklerinde içerde kasılıyor bunu unutma banada ilşkiye girme dediler dr dedi ama biz girdik tabiki zorlu bişekilde değil ama çok şükür iyiyim
    sakın kendini sıkma sen rüyanda olurmu böyle bişey hayatım yaaaaaa:eek:klava:
     
  14. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  15. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kız ne bılım valla nerden gorduysem neyse hayırlısı olsun buarada ıkızlerden bırıı gıttı artık ıkı melekle degıl tek melekle devam edıyorum nagıhancım
     
  16. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  17. Flowrs

    Flowrs Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    642
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    canım demet tebrikler öpüyorum seni sende katıldın aramıza ne güzel:teytey:
     
  18. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : YeniBahar27
  19. Nagihan

    Nagihan kızıma kavuştum şükür Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.994
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    aaaaaaaaa neden çok üzüldüm allahım bunu sana bağışlasın hayırlıı olsun dr mu sonlandırdı kendimi düştü canım ay valla üzüldüm şimdi:çok üzgünüm: