Bi de kadınları anlamıyoruz derler

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve tuce_90 tarafından 15 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    15 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tuce_90
  1. tuce_90

    tuce_90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Ben bu erkekleri anlamıyorum bi türlü ya. Ya da bana delisi denk geliyo. Off o kadar çok şey var ki anlatılacak nerden başlasam bilemiyorum . Malesef peşimi bırakmayan ama bi türlü de mutlu sonla bitmeyen bi hikayem var arkadaşlar. Naptı etti bana kendini aşık etti. ama ilişkimiz ne başlıyo ne son buluyo. tam unuttum derken yeniden karşıma çıkıyo aklımı çeliyo . hee tam bişeyler oldu derken bi bakmışım ortalıkta yok. arkadaş desem arkadaş değil sevgili desem sevgili değil. o kadar karışığım ki. belli ki egosunu tatmin ediyor ama bana da yazık değil mi off ki ne off.