bi sorunum var..

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve .......ceren......... tarafından 5 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    5 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  1. .......ceren.........

    .......ceren......... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben bayramda saçımı koyu kahveye boyadım herkes çok beğendi benimde hoşuma gitti ama benim saçım boya tutmuyo yani boya çok çabuk akıyo saçımdan bir ay bile kullanamıyorum..şimdi size soruyorum boyanın saçımda uzun süre kalması için ne yapabilirim bi fikriniz varmı ??......:uhm:
     
  2. 5 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  3. Beyhan__

    Beyhan__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    542
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Umarım bir fikri olan vardır:kedi:
     
  4. 5 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  5. ilkyaz

    ilkyaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben sey duymustum ilk boyandgında 3-4 gün falan yıkamazsan veya sampuansız yıkarsan daha cok dayanıyomuş..ben öle yapıorum.başka ne var merak ediyorum
     
  6. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  7. .......ceren.........

    .......ceren......... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hmm kesin bi çözüm yok yani neyse tşk ederim yinede.ayrıca dün kozmetikten boya koruyucu krem aldım 15 tl ye kız tavsiye etti umarım işe yarar yoksa sürekli boyamak zorunda kalcam heralde kafamı oda zararlı ama napayım seviyorum boyayı
     
  8. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  9. lolalucy

    lolalucy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    459
    Ödül Puanları:
    188
    ben de kepek önleyici şampuanların saçtaki boyayı daha çok akıttığını biliyorum eğer kullanıyorsan vazgeç derim.
     
  10. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  11. yasmin45

    yasmin45 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    500
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hangi marka boyayı kullanıyorsun ki canım?bence bu önemli çünkü benim saçımda kolseton çok çabuk akıyor ama palette daha kalıcı oluyor.istersen bi marka değişikliği ya bir de...
     
  12. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  13. ilkyaz

    ilkyaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet koleston cabuk akıyo palette daha kalıcı
     
  14. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  15. WaMpiRceSs

    WaMpiRceSs Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aa ciddimisiniz yaa ben bir boyuyorum 5 ay hiç değişmeden duruyor akmıyor.:S hatta 6.ayına gircem halen akmadı tekrr boyamayı düşünüyorum artık.
     
  16. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  17. japongulu

    japongulu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    saçtan boyanın akması saçtan saça deişir ben bi kuaför olarak saçını istediin renkten bir iki ton koyuya boyamanı tavsiye ederim bi kaç yıkamadan sonra istediğin tona gelmiş olur
     
  18. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : .......ceren.........
  19. .......ceren.........

    .......ceren......... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım kolestona boyadı 3 ay oldu kızın saçı ilk günki gibi bende ise hemen akar bu boya yaa sinir oluyorum valla ayrıca boyanda dandik bişey deil palette ii marka yani