Biberon kokusu

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Schirin tarafından 25 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  1. Schirin

    Schirin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    biberonları kaynatmak haricinde ekstra bişey yapıyormusunuz? bende nuk biberon var ama içi kötü kokuyo kaynatsamda sanki plastık kokuyo
  2. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  3. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bendede aventin biberonu var oda plastik gibi kokuyor çok kaynattım ama geçmedi o koku
  4. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  5. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar bende dr brows kullanıyorum ılk aldıgımda cok ıgrenc kokuyordu once bol sabunla yıkadım dıkkatınızı cekerım sabunla blasık deterjanı degıl sonra durulayın kaynatın gecıyo koku
  6. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  7. keri34

    keri34 derinin annesi Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    ya benımde chıcco nun bıberonları var.ama plastık oldukları ıcın kaynatmaya korkuyorum.sadece kaynak suyla yıkıyorum.acaba kaynatsam yamulurlarmı plastık oldukları ıcın.sureklı kullandıgım ıcın artık koku yapıyorlar
  8. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  9. Schirin

    Schirin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    yok bişey olmaz ben her gün su ısıtıcının içine su koyup kaynatıyorum haftada birde tencereye su doldurup 10 dakika kaynatıyırum
  10. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  11. ckozkan

    ckozkan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Kızlar bende tüm markalardan biberon var Avent, chicco, nuk, dr.browns ilk ayda baktık olacak gibi değil sterilizatör aldık iyice yıkayıp sonra sterilizatöre atıyorum kokuları kalmadı hiçbiride yamulmadı ama keşke hiç gerek kalmasaydı :KK43:(
  12. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  13. Quelle

    Quelle Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Plastiginden almayin ben nukun plastik pembe olanindan aldim attim kokuyo cok kotu..
    Camdan alin yada cam gibi olan var onlar kokmuyo..ama tam plastik alirsaniz onlar kokuyo
  14. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  15. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar bebekler için cam bıberon kullanın plastık degıl bebişlere en saglıklısı camdır
  16. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  17. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ama camda anne sütü vermeyin diyorlar cam anne sütünün içindeki bişeyi bünyesinde tutuyormuş
  18. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Schirin
  19. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    cam sıse nasıl verıcez cocugun elıne kırsın bı yerlerıne batsın sonra hem ben aradım cok bulamadım
Benzer Konular: Biberon kokusu
Forum Başlık Tarih
Doğum Yapanlar Biberon kapağı arıyorum 5 Mayıs 2014
Doğum Yapanlar Biberonla anne sütü veriyorum beni bırakırmı 24 Temmuz 2009
Doğum Yapanlar polikarbonat biberonlar acil yardım 1 Aralık 2008
Doğum Yapanlar Biberon Kullanan Arkadaşlar Lütfen Yardım 12 Kasım 2008
Doğum Yapanlar bebeğim ek gıdaya geçince biberon mamasını reddediyo 8 Kasım 2008