Bıktım artık bıktımm dayanamıyorum katlanamıyorum ..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve dcs_07 tarafından 21 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  1. ayaz_07

    ayaz_07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2.137
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba .
    Ben 18 yaşındayım açıktan bankacılık okuyorum ve çalışacağım da .
    1 hafta öncesine kadar annem dışarı çıkmama izin veriyordu . Yürüyüşe çıkıyordum 5 de saat 7ye kadar akşam geliyordum sonra eve .
    Nebilyim öğlen çıkabiliyodum 3 saat dışarıya arkadaşıma deyip . İnanın hiç bi şey değişmedi 1 haftadır ama bana hiç bi şekilde izin vermiyo artık . Kafayı yiyeceğim artık inanın sevgilim gidiyor ( neden demeyin ) 10 ay görüşmeyeceğiz belki 2 ay sesimizi bile duyamayacağız .
    Ama biz hiç görüşemiyoruz . Hiç bi yere gitmeme izin vermiyorlar . İş bakmaya çıkacağım dedim sonra da yürüyüşe gideceğim dedim . hem de şimdi değil saat 16:45 de falan yani . Hemen direk gidemezsin dedi bana . İş bakmaya gitmeme dahi izin vermiyorlar .
    Sevgilimle görüşemeyeceğim ama son günlerde bile evde oturup buluşamıyorum ..
    Sevgilimle tanıştı istemiyor ( 2 senedir de biliyo ) ablamla da tanıştı geçen günü sevgilim . Hatta ablam olgun iyi efendi biri ilk görüşmeye göre dedi . Anneme de kesin bunları anlatıştır her şeyi söyler biliyorum . Ama annem inanılmaz bi değişiklikle 1 haftadır izin vermiyo . Ablamlar görüşmeden önceden beri izin vermiyo . Zaten izin vermiyo diye ablamla çıkmak zorunda kaldım dışarı . Allah aşkına önceki konularıma bakıp da yorum yapmayın lütfen dışarı çıkamayan herhangi biri olarak görüp öyle yazın bana sert yorum böyle hakaret eder gibi aşağılar gibi aşırı sert yorumlar yapan oluyo lütfen rica ediyorum sert yorum yapacak olan baştan hiç yazmasın . Asıl net düşncenizi ve önerinizi yazarsanız sevinirim .
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ekim 2013
  2. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  3. MissisHippi

    MissisHippi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9.197
    Beğenileri:
    2.505
    Ödül Puanları:
    113
    Asıl net düşüncemi yazayım bir ablan olarak..
    İster istemez geçmiş konularına baktım..
    Sanırım erkek arkadaşın cezaevine girecek ve ailen bu yüzden karşı gibi ilişkine.
    Daha 18 yaşındasın ve şuan sevdiğini sandığın için öfkeleniyorsun annene.
    Sana tavsiyem okulunu bitir ailenin sözünü dinle ve aşk meşk işlerini bi müddet rafa kaldır.
     
  4. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  5. ayaz_07

    ayaz_07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2.137
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0

    Bu tavsiyene %1000 uymam ben . Sevdiğini sandığın diyosun eminim sevdiğime ben ne emekler verdim 2 senedir haberin var mı ?
    Ne kadar uğraştım çabaladım . Bilmiyo ailem gideceğini .. Of Allah'm yarabbim bu size değil çıkıyorum bu siteden açmaz olaydım konuyu da yardım etmeyecek kimse anlaşılan yorum falan istemiyorum tamam .
     
    Son düzenleme: 21 Ekim 2013
  6. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  7. kamuran85

    kamuran85 Oğluşummm :)) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    6.073
    Beğenileri:
    545
    Ödül Puanları:
    113
    Yaş 18..
    Deli çağlar..
    Dışarı çıkmana dahi izin vermemelerinin önemli sebepleri elbette ki vardır..
    Aileni asla karşına alma..
    Onlara karşı çıkma..
    Seni önemsemeyen bir ailen olsaydı, tabiri caizse salardı...
    Ama öyle yapmıyorlar, bunu gör..

    Bilirim bu yaşlarda çok zordur görmek..
    Hatta görmek istemezsin bile..
    Ama sen böyle bir sevdanın peşine düşme,hata edersin..

    Işık yol--> Ailen
    Karanlık yol--> Sevgilin

    Seçim senin...
     
  8. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  9. MissisHippi

    MissisHippi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9.197
    Beğenileri:
    2.505
    Ödül Puanları:
    113
    Üslubuna dikkat et,senin karşında okul arkadaşın yok.
    Konu açmışsın yorum istemişsin ben de yorum yaptım.
    Bu fevriliğini yaşına veriyorum ve konuna bir daha yorum yapmıyorum.
    Kal sağlıcakla.
     
  10. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  11. ayaz_07

    ayaz_07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2.137
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0

    Hep onları dinlersem ve herşeyi onlara söylersem hayat boyu sevebileceğim ve sevgilim olabilecek bir erkek olmazdı . Ben kimseyi hele ailemi asla karşıma almıyorum ama bıktım artık hiç anlaşamıyoruz sürekli hergün kavga ediyoruz ev hapis gibi oldu artık benim için . İnan sadece benimle çık gel birlikte dolaşalım diyor annem . onunla da dolaşıyorum ama 1 ama 2 ama 3 kere belki daha çok ama her seferindede yalnızca onunla dışarı çıkmak istemiyorum ki ben . Onun haricinde illaha çıkmayacağım sanki sokakda beni yiyecekler .
    Elbet bilmiyorum ama siz de evleneceğiniz kişiyle görüşememişsinizdir . Ama insan emin olun görüşemeyince rafa kaldırıp attamıyo .
    İnsan her dakka sürekli ailesini dinlerse hç bi zaman istediği kişiyle olamaz bence ( ben illa da erkek illa da sevgili demiyorum bunu genel bi süreye yayarak söylüyorum ) Siz de evlenmişsiniz . Demekki evlendiğinize göre siz de zorluklar çekmişsinizdir . Eşinize hiç o karanlık yol olarak düşündünüz mü ?
     
  12. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  13. kamuran85

    kamuran85 Oğluşummm :)) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    6.073
    Beğenileri:
    545
    Ödül Puanları:
    113
    Eşimi karanlık yol olarak düşünmedim hiç..
    Çünkü her şeye rağmen yanımda durdu..
    Çünkü o duruşunu bir an bile bozmadı..
    Çünkü ailesine, aileme ve bana saygılı bir insandı..
    Çünkü beni ben olarak sevdi ve kabullendi..
    Çünkü işinde gücünde, çalışan bir adamdı..
    Çünkü bana karşı niyetinin ciddi olduğunu tanıştığımızın birkaç ayından sonra belli etti..
    Çünkü beni gerçekten sevdiğini gözlerinde gördüm..
    Çünkü ben kimsenin gözlerinde onun gözlerini görmedim..

    Ve daha bir çok şey..

    Benim sana söyleyeceğim son söz, evlilik kolay değil..
    Evlilik ciddiyet ister...

    Ben seni asla kınamıyorum..
    Yaşın ortada..
    Ama dediklerimi kulak ardı etmemelisin.....
     
  14. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  15. efsane_merve

    efsane_merve Özlemiiim Hasretiiiiiim ♥ Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    673
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Bak canım senden sadece 2 yaş büyüğüm..
    İnan bana yaşadıkların çok normal..
    Ailenle anlaşamama vs gibi..
    Bende senin yaşındayken ailemle anlaşamıyordum..:KK14:
    Ergenlik sendromları..
    Geçeçek..
    Hatta senin yaşında salaklık edip intihar ettim :)
    Şimdi bakıyorum da..
    Gerçekten salakmışım.. :KK1:
    Hiç kimse için değmez..
    Aile..
    Aile o kadar önemli ki..
    Yaşın biraz daha büyüsün anlayacaksın ne demek istediğimi..
    Şimdi sen sabırlı olup ALLAHa güven..
    Çünkü en doğrusunu o bilir..
    Hakkında hayırlısı olsun..
     
  16. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  17. ayaz_07

    ayaz_07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2.137
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0

    Ben de karanlık yol olarak göremem çünkü sizin söylediklerinizin hepsi benim içinde geçerli .
    Benim sevgiliminde benimle ilgili ciddi olduğunu biliyorum gözle görülebilir derecede açık ve net ortada ailesi akrabalarıyla bile tanıştım
    Ben ona tekli etmeden yüzük alıp takmaya başladı . Bütün akrabaları biliyo . Bizim içn bankaya çalıştığı işten para biriktiriyo
    Ve senelerdir olduğu gibi çalışıyor hala daha çalışıyo . işi düzgün yerinde maaşı da iyi .
    Biz o kadar çok zorluk çektik ki görüşemedik birüsürü şey ayırmaya çalıştılar ayrılmadk vs..vs..
    Ben onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam ...
    O yüzden karanlık yol olarak göremem onu .
    Keşke görebilseydim onu .. Her gece içimdeki bu özlemle uyumak zorunda kalmasaydım
     
    Son düzenleme: 21 Ekim 2013
  18. 21 Ekim 2013
    Konu Sahibi : dcs_07
  19. ayaz_07

    ayaz_07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    2.137
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0

    Yorumun çok güzel lütfen yanlış anlama ama birşeyler söylemek istiyorum ben de . Kimse için değmez sözüne çok kızıyorum ben . Yani evet bencede kimse için değmez . Ama ben eminim ki değecek biriyleyim ve zaten ben boşver çıkayım karışamaz kimse desem bile o bana çıkma bak sonra daha kötü olur onları üzme diyen birisi . O yüzden bana göre kimse için değmez kelimesi sevgilime karşı söylenirse bu ona çok büyük bi haksızlık edilmiş demektir .
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.