bıktım artık bu sivilcelerden :(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve Harikaa tarafından 17 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  1. Harikaa

    Harikaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ergenlikten sanırım ama şu sivilcelerden bıktım artık geçmiyor bi türlü her yolu denedim kil maskesi yaptım jel kullandım ama geçmiyo işte geçmiyo bütün suratım hala sivilce ağda falanda yapamıorum yüzümde sivilce olduğu için cımbız falan hiçbişey süremiyorum 16 yaşndayım ama hala sivilcelerm geçmedi yardım edin lütfen ne yapıcm :gitme: :gitme:
     
  2. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  3. seseda

    seseda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    ben 21 yasındayım yıne var. yapcak bişey yok ona 16 yasında sivilce olması çok normal canım.cildiyeye git uygun ilacı vrsin gecer hemen.
     
  4. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  5. Pervenche

    Pervenche Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selamm ..
    eger sadece ergenlik sivilcesi ise gercvekten cok normal..
    ph dengeli bakteri olusumunu onleyen ve derinlemesine temizleyen guzel bir sabunla
    cildini temizlemek gerekir duzenli olarak.. bu seni rahatlatacaktır..
    yas ne olursa olsun yuzumuz gun boyu bircok dıs etenle karsı karsıya
    ve ozellkle yaglı ciltler sivilce yapmaya cok musait oluyor..
    iyi ve duzenli yapılan cilt temizligi gercekten cok faydalı olabiliyor..
     
  6. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  7. pritt

    pritt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    "INNOVA BEAUTENOVA" adlı maskeyi kullanıyorum uzun zamandır. Sivilce ve siyah noktalarda azalma ve 15 günlük kullanımdan sonra gözeneklerde belirgin şekilde küçülme oluyo.. ben çok memnunum tavsiye ederim.
     
  8. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  9. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    16 yaşında olması çok normal bikere çünkü ben 18 yaşındayım ve normal karşılıyorum heralde 22 sinde geçer
     
  10. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  11. Hipokondriyak

    Hipokondriyak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    5 ay sonra 22 olcam hala geçmediler.. ıMDAATTTTTT!!!!! delikafadulden naniknanik
     
  12. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  13. pritt

    pritt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlaarr sesimi duyan var mııı =D
    arada yazdım ama gören olmadı mı ne
    benimde inanılmaz derecede fazla sivilcem vardı
    Önce 16lı yaşlarımdayken doktor reçetesi ile raoccutane adlı ilacı kullandım 6 ay kadar.. cildim sivilceden neredeyse tamamen arındı..

    şimdide 20 yaşındayım "INNOVA BEAUTENOVA" maskesini kullanıyorum.. 2 aydır falan.. gözeneklerim sıkılaştı.. lekelerim neredeyse kayboldu..

    pürüssüz diyemem ama 16 lı yaşlarıma göre mükemmel bir cildim var..
     
  14. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Harikaa
  15. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    benimde senin yaşlarında canımı çok sıkardı bu sivilceler, doktora gittim saçma sapan kremlerle yüzümü berbat ettiler...
    Canım yaşın daha küçük onlar ergenlik sivilceleri rahat bırak onları sonra yüzünde lekeler oluşabilir...