Bıktım hastalıktan, enfeksiyondan...

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve kuzum tarafından 11 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  1. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Rabbim bugünlerimizi aratmasın inşallah ama inanınki bıktım artık. Tosun paşam hiçmi düzelmeyecek:1no2:Her kış evimiz antibiyotik ve bilimum ilaçlarla doluyor, artık hangisi ne işe yarıyordu acaba diye afallıyorum. Burnu neredeyse her daim tıkanık tosun paşamın. Dolayısıyla ağzından nefes alıyor. Ağzından nefes aldığı için çok sık boğaz enfeksiyonu oluyor. 3-5 gün sonrada hooop kulak iltihabı.Yokmudur bunun bir çaresi. Burnu açmak için ortivine, illiadin ve serum fizyolojik kullanıyorum dönüşümlü olarak ama yok yok, açamıyorum bir türlü.:1no2:

    2 gün iyiyse 10 gün kötü. Artık bağışıklık kazandı antibiyotiklere. Doğal şeylerde deniyorum ama bir türlü iyileştiremiyorum sıpamı.senağlama


    Şimdi yine kulak iltihabı oldu, babası doktora götürdü, neredeyse kulak mahvolacakmış. Halbuki 10 gün önce başka bir doktora gösterdik çocuğu biliyorum çünkü başıma gelecekleri burnu tıkanınca kulaklarına vuruyor, varmı birşey diye götürdük, "kulakları çok iyi, hiçbirşey yok" dedi denyo bir doktor. Madem birşey yok 10 günde kulak nasıl böyle mahvolabilir a diplomasını manavdan alan doktor.:mymeka:

    Arkadaşlar nolur bana bir çare söyleyin, 2.5 yaşındaki kuzumun bünyesini nasıl daha kuvvetli hale getirebilirim , burun tıkanıklığını nasıl halledebilirim, inanın çaresiz kaldım artık.senağlama
     
  2. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  3. tatarxixm

    tatarxixm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.284
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106

    öncelikle cok gecmişolsun her doktor doktor degildir bunu bi doktor arkadaşımız söyledi
    gelelim mevzuya bende cok cektim kızımdan ki daha 6 aylık hem burnu tıkalı bende soguk buhar mekinesi aldım bence işe yaradı
    ama hasta olunca ilaç bile kar etmedi bide kkb za göster her dal başkadır cocuk doktoru anlamaz bazı şeyleri
    bu benim yorumum tabiki

    umarım en kısa sürede iyleşir sevgiler a.s.:1hug::KK46:
     
  4. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  5. marul

    marul HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    hay allah , geçmiş olsun , haklısın allah başka dert vermesin ama çocuk milleti ve dertleri , annem derdi bu dişler sizin yüzünüzden gitti diye , haklıymış , 9 ayda telef oldum , allah beterinden saklasın . sinüziti var mı acaba , denyo doktor dedi mi öyle birşey ? kronikleşmiş bir durum söz konusu galiba , geçmiş olsun , en kısa zamanda çözülür inşallah burnu ve dolayısıyla sorununuz ...
     
  6. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  7. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    çok geçmiş olsun 2,5 yaşlında ki çocuk nasıl kaldırır o kadar antibiyotiği
    zor valla çocuk söz konusu olunca dayanamıyorum ben acaba alerji söz konusu olabilr mii
     
  8. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  9. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    KBB doktoruna defalarca gittik, küçük bir geniz eti var , şimdilik müdahaleye gerek yok dedi, ama ben bir türlü çare bulamadım yaa, kronikleşti sanırım.:1no2: Burun tıkanıklığını açmak için napıcam ben
     
  10. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  11. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    kuzucuğum çevremde nekadar çocuğu olan varsa hepsi aynı şeyden şikayetçi bu çocuk hiç iyileşmeyecekmi :1no2:

    bende bütün çocukluğumu iltihap kurutucu iğnelerle geçirdim sinüzit yüzünden
    annem bize buğu yapardı (hani sıcak suyun içine döküyosun kafanı battaniye gibi bişeyle kapatıyosun naneli bi aroması var )
    onunla açılırdı burnumuz
    ortivine, illiadin bu saydığın ilaçların hepsi bi süre sonra bağımlılık yapıyo
    ben otrivine kullanıyodum halada ara ara kullanırım ama doktorlarında dediği bu ilaçları en fazla 3-4 gün üstüste kullanın sonra bırakın
    hakkattende ben bi ara çok sık kullandım ve sonra baktımki ben o damlasız nefes alamamaya başladım:1no2:
    sonra onu bırakıp tuzlu suyla burnumu açmaya başladım halada öyle yapıyorum
    tabi el kadar bebenin burnununa tuzlu su çektiremessin
    ama doğal okyanus suları satılıyo ondan kullan bence
    yada tuzsu suyu damlaların kutusuna koyup öyle kullan
    herşeyde ilaç dayama çocuğa
     
  12. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  13. kronick

    kronick bize her yer TRABZON:) Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106
    kuzu kapama geçmiş olsun ya...
    benim oğlumunda burnu geçen sene sürekli tıkanıyodu.
    otrivine falan hak getire.en sonunda bulduğum muhteşem doktor bana sinomarin-mini adında bi sprey önerdi.ve sonuç mükemmel.oğlum geçen haftalarda kulak iltihabı olduğunda verilen ilaçları içmeyi reddetmişti.(inatçı sıpa noolacak.:mymeka:babasına çekti bu huyu:dilcikar:)
    çaresiz sürekli bu spreyi kullandım.ve sürekli aktı oğlumun burnu bu sayede.
    şiddetle tavsiye ederim.
    bak sen bi seferde annamassın diye tekrar yazıyorum.:tomato:

    sinomarin-mini :1closedeyes:
     
  14. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  15. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    İloş buğu filan hayatta izin vermezki inatçı keçi, kuzular yattıktan sonra ısıtıcıda su kaynatıyorum genelde, buhar olsun diye odada, otrivine de çok fazla kullanmıyorum mecbur olmadıkça. Serum fizyolojiği ben kendim hazırlıyorum evde doktor söyledi bana nasıl yapılacağını, ondan dayıyom artık sürekli ama bir türlü açılmadı burnu,

    Krocan birde senin dediğin o spreyi deniyim bakalım sonuç ne olacak.

    Kulağı çok kötü olmuş Penador vurdurun demiş doktorsenağlama
     
  16. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  17. Barcman

    Barcman PR UZMANI Pro Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.580
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    198
    geçmiş olsun kuzum benim eşim kulak burun boğaz uzmanı otrivinin pediatriği dahi olsa uzun süreli kullanımları tavsiye etmez en doğrusu serum fizyolojik
    sen yine ona devam et inşallah çabuk iyileşir çocukların hastalığı bir anne için çok zor ve üzücüdür
     
  18. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kuzum
  19. Mahbile

    Mahbile Acem Kızı Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Aslında bugu etkili bi yöntem kuzum,
    annem bizde de çok kullandı sıpa müsade etse :mymeka:
    Çok geçmiş olsun canım