Bıktım şu saygısızlardan

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve CitlembiK tarafından 28 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  1. CitlembiK

    CitlembiK Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet... Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.152
    Beğenildi:
    1.167
    Ödül Puanları:
    188
    Yarabbim çıldıracağım...
    Gerzek adamın biri her sabah benimle birlikte cevizlibağdan tranvaya biniyor ve durakta başlıyarak Aksaraya kadar telefonunu kapamıyor.. :kızgın:
    sürekli abuk sabuk şeyler konuşuyor. yahu bir değil iki değil delireceğim..
    Allahım ben onun o saçma konuşmasını dinlemek zorunda mıyım?:kızgın:
    Mecburen dinlediğim için anladığım kadarı ile bir telefon arkadaşı edinmiş kendine ve onunla konuşuyor..
    Konuştu konuştu , baya sohbet ettiler ve sonra adın neydi senin diye sorudu telefondaki kişiye..
    Düşünün yani konuştuğu kişiyi tanımıyor...kafamçokkarıştı Artık bugün tak etti dayanamıyorum birde yanımda oturuyor. Fındıkzadeye kadar dayanabildim ve sonunda
    "Beyefendi yeter artık hersabah Cevizlibağ - Aksaray arası sizin sohbetinizi dinlemek istemiyorum"dedim
    Adamda hiç ses yok. İnmek için kalkarken telefonunu kapattı hiç birşey olmamış gibi bana dönerek kinayeli bir şekilde..
    "rahatsız ettiğim için özür dilerim, bir daha binmeyin" dedi yaaaa..:mymeka:
    Her sabah sizi dinlemek zorunda değilim inatla yanıma turuyorsunuz, bu kadar kişiyi rahatsız etmeye hakkınız yok dedim..
    Eğer inmeseydik ağzının payını bir güzel verirdim ama işte...
    Ya anlamadığım kimse birşey demiyor , benmi çok hassasım anlamadım..
    İnsanlar kulaklıktan müzik dinliyorlar güya ses bangır bangır açık..
    1 metre ileride ki kişinin kulaklığının sesi başımın içinde yankılanıyor ...
    bu saygısızlık değil mi? özellikle toplu taşıma araçlarında böyle davranmaları normal mi?
    Ben çok mu takıntılıyım? başım çatlıyor akşama kadar ve kimsenin bağrış çağrış sohbetini yada bangır bangır müzik sesini çekmek istemiyorum..
    Rahatsızlığını dile getirdiğinde de şuçlu oluyorsun ne biçim iş bu anlamadım..
    Cevap hazır "rahatsız oluyorsa in , taksiyele git"Çok üzgünüm çoook...
     
  2. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  3. eftalyaa

    eftalyaa sevdimde noldu:((( Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.215
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende anlam veremıyorm boylelerıne
    benım telfnum sesı bıle rahatsız edeck dıye cogu zaman tıtresımde tutarım toplum ıcındeyken telfnla konusurken mumkun mertebe kısık sesle konusurm
    ama nedense bazı kısıler artık rahatlıgındanmı dusuncesızlıgındenmı bılemıyorm telfnda konusmuyor resmen cıgırıyor
    bı tek sen degılsın yanı canım
    ama neyazıkkı cevremızde toplum ıcınde nasıl davranılacagını bılmeyen ınsanarla dolu
     
  4. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  5. EU1

    EU1 Guest

    Ben tranvayala aradabir yolculuk yaptigimda, camdan bakar etrafi seryreder dalar giderim.

    Etrafimda olanlari bitenleri hicde takmam:nazar:

    Sende rahat ol, duymamaya calis, hatta sende sevdigin müzikleri dinle olmazmi:kahve::icecream:
     
  6. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  7. EU1

    EU1 Guest

    Yok canım tamamen haklısın keşke herkes böyle hassas olsa...
    Belki acil durumlar , özel durumlar olabilir ama her sabah her sabah çok ayıp:kızgın:
    Size söylediği de terbiyesizlikten başka bir şey değil, pişkinlik bu olsa gerek ..:1closedeyes:
     
  8. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  9. _ConversE_

    _ConversE_ Nam-ı diğer extreme:)) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.571
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106

    böyle insanlar yüzünden toplu taşıma araçlarına binmek istemiyorum:kızgın:
    sadece kendini düşünen,topluma saygısı sıfır olan,bir tek kendi varmış gibi hareket eden insanlara bende çok sinir oluyorum..
    geçen trende benimde başıma geldi tren tıklım tıkış,ayda yılda bir binerim zaten,ayaktayız kadın koluma yaslanmış tutucak yerde yokki çekim kolumu ordan gidiyoruz öyle,
    en sonunda hanımefendi ben sizi taşımak zorundamıyım dedim,
    başka yeriş tut ozaman napim ben burdayım,yav cevaba bak,
    sinir oldum çekti tabi kendini çekmese napardım o sinirle bilmem...
    artık böyle kurallarda olmalı demek toplum kurallarını bu denli unutmuş insanlara,
    rahatsız veren kişilre:1closedeyes:
     
  10. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  11. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    Aynen burdada boyle napacaksin bilmiyorum ama gercekleri soyluyorsun saygi yok artik malesef,
    bende hamileydim oglumla besigile gidiyordum otobusun icinde bi kadin geldi koca besigile bende 7 mi 8 mi aylik hamileydim kadin bagirmaz mi millet geciyor oturmak icin biri dedi suraya koysaniz diye orda ben oturuyorum hamile oldugum icin zaten agirlasmistim, sonra bagirmaz mi su kadin oturuyor nasil oraya koyam besigi diye bende hic kipirdamadim napim hamileyim agirlastim gobegim var, insan bi sorar guzellikle belki verirdim ama okuz gibi bagiri evet okuz gibi o zaman bende vermedim nedim
    ama otobuslerde asla oyle muzik sesli konusmayi sevmiyorum, kiziyorum bende oyle seylere kac kez denk geldim, yasli biri gelince verdim hamileyken hala da veriyorum hic sevmem oyle seyleri
     
  12. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  13. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Cevizlibağ zaten ilk durak, bence adamdan sonra binip başka yere oturun. Yada yanı boş olmayan bir koltuğa oturun ki sizin yanınıza oturamasın.
    Ama volkmanden gelen seslerden rahatsız olmak falan bence biraz abartılı geldi. Siz nasıl ki iş-okul gidişlerinde sessizlik istiyorsanız bazıları da o zamanı müzik dinleyerek yada telefonla konuşarak geçirmek isteyebilir. Adamın konuşmasından niçin rahatsız olduğunuzu anlayamadım. Sizi rahatsız etmediği sürece ne yaptığı sizi çok ilgilendrmez bence... Ama rahatsz oluyorsanız da o adamın yanına oturmamaya özen gösterin.
     
  14. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  15. EU1

    EU1 Guest

    halkin cogunlugu boyle
    sen de tak kulakligini muzik dinle yapacak bir sey yok
    cunku bu ulkede normal insanlar azinlikta
    arizali insanlar cogunlukta
    hangi biriyle kavga edeceksin
     
  16. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  17. EU1

    EU1 Guest

    Ben liseye giderken bi adam her sabah aynı trende aynı dakikada yerini alırdı...
    Istasyonda beklerken, boğazını iğrenç sesler çıkararak temizlerdi...
    Bende senin gibi 1-2-3 derken artık dayanamadım ve adama bir bağırdımki anlatamam ve adam bi daha aynı trene binmedi...
    Bu adam artık illallah ettirmişti, herkes aynı şekilde mide bulantısı çekiyordu...
     
  18. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : CitlembiK
  19. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Yüksek sesli telefon konuşmaları benide rahatsız eder bazen ama volkman sesini felan hiç duymam, bence sizde takın kulağınıza olsun bitsin. Toplu taşıma araçlarında bu sahneleri görmek o kadar normal ki.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.