Bilen var m? Sa Meme de ince sz gibi ar

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve yasminxxx tarafından 23 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  1. yasminxxx

    yasminxxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar benim zaman zaman sağ memede ince sızı gibi bi kaç dakika süren ağrım oluyo sonra farkettim sağ kolumda uyuşuyor sizce neden olabilir korkmaya başladın inanın mirmirmirmir
     
  2. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  3. smsyh

    smsyh SusTuMmM.. Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu tarz bi agrı bende de var ya sağ gögsümde cok kısa suruyo bişey saplanıomus gibi sora geçiyo bende cok tedirginim
     
  4. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  5. yasminxxx

    yasminxxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    smsyh aynı dediğin gibi bşy saplanıyormuş gibi oluyor bende nette çokta güzel şeyler okumadım kimsede bi yorum yazmamış galiba bi bizde var:teselli:
     
  6. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  7. melix01

    melix01 'Ben' kattım sana biraz.. Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bendede var kızlar acaba nedırkı bu.benım kuzene soruyorum dr kendisi bişey yoktur korkma dıyor kötü bişey olsa ağrı yapmaz dıyor ama yetınmedım ultrason çektırdım çok sukur bişi çıkmadı ama neden oluyor hala çözebilmiş değilimm:umursamaz:
     
  8. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  9. yasminxxx

    yasminxxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende doktora gitmek istiyorum bunun için göğüs hastalıklarınamı gitmek gerekir sizce :uhm: geçen gün arkadaşıma anlattım oda kalp doktoruna görün bence dedi sizce hangi branşa gideyim:uhm:
     
  10. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  11. smsyh

    smsyh SusTuMmM.. Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet bende doktora gidicem en kısa zamanda göğüs hastalıkları mıdır bilmiorm bende cerrahi meme hastalıkları da var CADIARZU
     
  12. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  13. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    genel cerrahta bakar.benimde sağ göğsümde var ama bir türlü cesaret edipte gidemiyorum doktora..
     
  14. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  15. smsyh

    smsyh SusTuMmM.. Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tedirginim bnde gidicem bi en azndan içim rahatlar bir gün boyunca sık sık oldugu zmn oluyodu şu bi kaç gündür hiç agrı yok amaCADIARZU
     
  16. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  17. ysl_cinema

    ysl_cinema ATATÜRK'ümü çok seviyorum Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.199
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bendede var bu durum benimde sag gogsum de oluyor. usutme ile alakali olabilir diye dusunuyorum
     
  18. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yasminxxx
  19. carefully

    carefully cümleyi bitiren noktadır. Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.666
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    ağrı meme dokusunda ise genel cerrahi ye gitmek gerekir. ağrı varsa kötü birşey yoktur denilir ama o kötü şey ağrı yapan enfeksiyonla birlikte de ilerleyebilir. o yüzden ihmale gelmez. ağrınız derinde ise bu kas tutulması olabilir.sağ kol ve omuz ağrısı da buna eşlik ediyorsa fizik tedavi bölümüne gitmekte fayda var.ben de buna yakın bi durum oldu. tendinit denilen bi kas hastalığı geçirdim. fizik tedavi ile iyi netice aldım. geçmiş olsun diliyorum....