Bim'de satılan A plus saç boyası hakkında ?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve reyhanrayiha tarafından 17 Ekim 2012 başlatılmıştır.

    17 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  1. reyhanrayiha

    reyhanrayiha Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bugün bimdeki a plas saç boyasından aldım fiyatı 4.90 gibi birşeydi sanırım tam olarak hatırlayamıyorum.satış elemanı kıza sordum bu kendi ürünümüz ve kullananlar çok memnunlar dedi.ama hiç duymadım şimdiye kadar bimin diğer birçok ürününü kullanıyorum ve çok memnunum ama bunu araştırıp kullanmak istedim.kullanan memnun olan yada olmayan var mı?
     
  2. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  3. reyhanrayiha

    reyhanrayiha Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar nolur birileri fikirlerini paylaşsın.karar vericem korkuyorum çünkü bilmek istiyorum kullanan var mı?
     
  4. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  5. LadyEvil

    LadyEvil Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    14.438
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Konu içeriği nedeniyle "Saç Rengi ve Saç Boyama" başlığına taşındı.
     
  6. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  7. KapicininBitliKizi

    KapicininBitliKizi MANKEN GIBI GACIYIM Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    CANIM KULLANMIS BIRI OLARAK SOYLE DIM KISACA KULLANMA UC KURS FAZLA VER GIT AL IYISINI ARKADASIMIN KINZASI VARDI KOYU RENK ALDIM SACLARIMIN UCLARI SARIYDI KOYU KAHVE ILE KAPATIM DIYE BOYAMAZ OLAYDIM SACIMI NAYLON GIBI YAPDI BILDIGIN NAYLON IPLER OLURYA YUMUSAK TARADIKCA KOPTU KOPAN TELI ELIME ALDIM ANAM BI DEGISIK BISYE OLMUSUDU SACIM:d
     
  8. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  9. reyhanrayiha

    reyhanrayiha Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ne bileyim işte bime güvenmek istiyorum almış bulundum boyayı ve denemek istiyorum korkmasam bi.hiç mi yok kullanan yaaaaa offf :KK50::KK50:
     
  10. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  11. SBLSNR

    SBLSNR Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    valla bizim okulda bi kız vardı saçları sarı vede çokta güzel görünüyodu en sonun birine sordum bu kızın arkadşı işte saçını nereye boyatıyo bu böle diye oda bimden alıo o boyayı dedi bi kere kız okulu kahve saçlarlada geldi bi hafta sonra yine sarıya boyamış ben dedim peki bimde saç açıcıdamı bulunuyo die oda hayır açıcısı boyann içinde dediler ve gittim bende aldım saçımı boyadım ama nerdeee aynı renkten bi ton bile açılmadı valla boya güzel duruyo ama mutlaka açıcı kullanmış bu kız yada bnm saçımda bi sorun varr ben bilmiyorum ama güzel duruyodu onun saçları bnde işe yaramadı :) ben bimde çalışan kızada alırken sormuştum açıcısı varmış bunn die oda içinde dedi yaa :44: beni kandrıyorlar heralde
     
  12. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  13. reyhanrayiha

    reyhanrayiha Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ayy yaşasın sonunda biri cvp yazdı çok teşekkürler canım.peki saçına zarar verdimi bu boya? saç rengin çok koyuysa açmayabilir.
     
  14. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  15. yawuzzz

    yawuzzz huzur huzur huzur... Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben onunla 3 defa boyadım saçlarım kızıl bimden aldım ucuzda yani aman dedim ne olacak zaten kızıl 2 haftaya akacak boyadım ve renk beklediğimden canlı oldu güzel bi kızıl oldu sonra bi daha boyadım onunla aslında yine boyayacaktım bayrama yakın alırım diyodum yattı artık 2 renk dolaşacağım uzun bi süre
     
  16. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  17. sea_

    sea_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben saçlarımı a plus boya ile boyamıştım iki kere çok memnun kaldım çikolata kahveye boyamıştım saçımı çok parlak yumuşacık olmuştu saçlarım ucuz bi boya ama çok kaliteli kesinlikle tavsiye ederim.. kalite kesinlikle para ile değil bence
     
  18. 18 Ekim 2012
    Konu Sahibi : reyhanrayiha
  19. reyhanrayiha

    reyhanrayiha Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gerçektenmi ya bugün boyasam mı acaba...