Bioblas Saç dökülmesine karşı Şampuan kullananlar

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve almagester06 tarafından 30 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  1. almagester06

    almagester06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    BIOBLAS SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN

    [​IMG]

    Saçlar Neden Dökülür?

    Mevsim değişiklikleri gibi doğal etkenlerin yanı sıra saç boyası, röfle, perma gibi kimyasal işlemler, stres, hormonal değişimler, kullanılan bazı ilaçlar, genetik yatkınlık, yetersiz beslenme, bilinçsiz diyet yapmak dönemsel veya sürekli saç dökülmesine neden olur.



    Bioblas Şampuanın Saçlarınıza Faydası Nedir?

    Bioblas Şampuan, dönemsel ve ilerlemiş saç dökülmesine karşı etkilidir. %100 bitkisel özler içeren Complex C26’nın saç üzerindeki çift yönlü etkisi klinik testlerle kanıtlanmıştır.

    * Saç oluşumunda önemli bir artış
    * Saç dökülmesinde azalma



    Complex C26 içeriğindeki vitaminler, mineraller, doymamış yağ asitleri ve flavonoitler hormonların saçlar üzerindeki olumsuz etkilerini azaltır ve saç diplerini besleyerek saçın ömrünü uzatır.



    Complex C26’nın içeriğindeki apigenin saçlı deride kılcal dolaşımı arttırmaya, mirisetin ve kemferol saç dökülmesini engellemeye, pantotenikasit saç köklerinin güçlenmesine ve saç dökülmesini önlemeye yardımcı olur. Complex C26, düzenli kullanımla yeni saç oluşumunu destekler.



    BIOBLAS VE KLİNİK ÇALIŞMALAR

    Complex C26’nın 4 aydan sonra etkili olduğu klinik testlerle kanıtlanmıştır. Yapılan klinik testlerde kullanıcıların;

    * %70’inde saç dökülmesini önlediği,
    * %50’sinde saç miktarında artış sağladığı saptanmıştır.

    ETKİNLİK TESTLERİNDE

    * Düzenli kullanımda saç dökülmesine karşı etkilidir.
    * Saç dökülmesini yavaşlatır.
    * Zayıflamış saç köklerini güçlendirir.
    * Saçların dolgunluğunu, canlılığını ve parlaklığını arttırır.
    * Saça esneklik kazandırır.
    * Saçların kolay taranmasını ve kolay şekil almasını sağlar.

    GÜVENİLİRLİK TESTLERİNDE

    * Yan etkisinin olmadığı,
    * Alerjik bir reaksiyona neden olmadığı,
    * pH değerinin saç derisine ve cilde uyumlu olduğu,

    Dermatolojik testlerle kanıtlanmış ve onaylanmıştır.






    arkadaşlar bilmiyorum konu açıldımı ama yeni bi şampuan aldım. reklamları dönüyor tv de. BIOBLAS diye. saç dökülmesine karşı etkilymiş. silikon ve boya içermiyormuş. bide saç kremini aldım bakalım. tresan kullanıyodum memnunum ama saçlarım baya uzadı ve kırılmaya başladı. kullananlar var mı acaba?? ben kullanıp yazarım nasıl bişey. ama bioxcin gibi kokuyor. bebek şampuanı gibi. üstelik 400 ml si 10 ytl ye aldım. gayet makul bi fiyatkaydirigubbakcemile5
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ocak 2009
  2. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  3. EU1

    EU1 Guest

    benim saçlarım inanılmaz çok dökülüyor kullanmadığım şey kalmadı.. bioblas ı bende duydum ama saçımı kurtarma için kullandığım ürünlerle o kadar cok yıprattım ki korkuyorum artık.. senağlama senden sonuçlarını bekliyorum canım a.s.
     
  4. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  5. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.665
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ben de duyuyorum ama nerde satılıyo bu ben bi de dermokilin şampuanını merak ediyorum kil de çok faydalı ya
     
  6. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  7. lacivertt

    lacivertt Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya hem saç dökülmesine karşı iddiası var hem de fiyatı çok uygun. Normalde dökülme engelleyen şampuanlar çok pahalı bu fiyatı görünce çok şaşırmıştım. Ben de sonuç konusunda merak içerisindeyim..
     
  8. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  9. almagester06

    almagester06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    canım ben markette gördüm aldım .ankarada gimsa var ordan aldım ama sanırım diğer marketlerde de vardır.dermokili bende duydum bi arkadaşım bana çıkmadan tester ını getirmişti. hocası bulmuştu falan . çok iyi gerçekten.dermokil de aktarda satılıyor.
     
  10. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  11. almagester06

    almagester06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    evet canım fiyatı çok iyi geldi bana. 400 ml ve 10 ytl. snaırım ilk çıktı diye. ben size yazarım nasıl geldiğinikaydirigubbakcemile5
     
  12. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  13. almagester06

    almagester06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    tamam canım söz valla yazcam nasıl geldi. sen üzülme bukadarkaydirigubbakcemile5
     
  14. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  15. deniz_35

    deniz_35 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    809
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende bunu tv'de gördüm ama almadım,cesaret edemedim sanırım kaydirigubbakcemile3 tresan kullanıyorum yaklaşık 2 senedir,ama artık onunda içinde silikon var,yeni şampuan arayışındayım,sen bunu dene canım bakalım nasıl gelecek saçlarına yerimseniben
     
  16. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  17. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.665
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla canım bi kullan bakalım.zaten alizade kullanıyodun sen ona iğneler kırıp bakım yapsana yanında benim saçlarım şu an omuzlarımdan 2 karış aşağıda ama hiç kırık yok
     
  18. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : almagester06
  19. almagester06

    almagester06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    temem denizim bitanem seni habersiz bırakmammm Şeniz