Biorezonans yaptıran var mı?

Konusu 'Diyet Soru / Cevap' forumundadır ve Mesleki_teacher tarafından 6 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  1. Mesleki_teacher

    Mesleki_teacher Masallar diyarından... Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    593
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar biorezonans yaptıran varmı aranızda?

    ben geçen hafta bunun testini yaptırdım.Vücudum hangi gıdaları öğütüyor hangi gıdaları hazmedemiyor diye.
    Mesela bende ; domates,buğday,tavuk eti,kuzu eti,armut,elma,muz vs......
    kilo aldırıcı gıdalarmış.doktor bey bunun tedavisini önerdi şimdi bana 3 ayda 12 seansla hem bu gıdalara karşı zayıflığım giderilecek hemde 8 ila 10 kilo vermemin garantisini veriyor.
    bu 12 seanslık bi paket.bu seans süresince 8-10 kilo veremezsemde devam edicekmiş seanslarım bu paket dahalinde +bi ücret olmaksızın.
    yani 8-10 kilo garanti veriyor.


    Siz duydunuzmu bunu hiç yaptıranlarınız varmı?
    kararsız kaldım ben tedaviye başlıyayım mı diye :S
     
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  3. BinbirRenk

    BinbirRenk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.421
    Beğenildi:
    306
    Ödül Puanları:
    153
    Ben geçen yaz uygulama yaptırmıştım. Tek seans yaptırdım. Yöntemi biliyorum.
    Moralini bozmak istemem ama ben bir yararını hissetmedim.
    Benim bünyem uyum sağlamamış olabilir veya belki birkaç seansta fark olabilirdi bilemiyorum.:1no2:
     
  4. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  5. Mesleki_teacher

    Mesleki_teacher Masallar diyarından... Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    593
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tek seanstan bi sonuç almak mümkün değil gibi zaten ki sendede öyle olmuş :1no2:

    bana doktor 12 seans önerdi
     
  6. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  7. BinbirRenk

    BinbirRenk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.421
    Beğenildi:
    306
    Ödül Puanları:
    153
    Haklısın. Umarım yararını görürsün. a.s
     
  8. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  9. arceya

    arceya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    nerde yapılıyoki bu yani diyetisyenmi :uhm: bide öğrenmişsin işte neleri öğütemediğini onları yemezsin olur biter olmazmı böyle acaba:uhm:
     
  10. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  11. ironicc

    ironicc Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106

    hayat boyu yemesen olur diyebileceğimiz gıdalar değil bence teacherı şişmanlatan gıdalar..12seans ücreti ne oluyor acaba?? gerçektende etkilimidirm merak ettim doğrusu..
    karar verdinmi yaptıracak mısın??
     
  12. 27 Şubat 2011
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  13. Mesleki_teacher

    Mesleki_teacher Masallar diyarından... Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    593
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynen öyle mesela domatesdi yemem gereklerden biri hayat boyu domates yememek pek mümkün değilki...
    hayır yaptırmadım kızlar tedavi devam etmedim..
     
  14. 19 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  15. carmen77

    carmen77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    898
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba kızlar,

    Ben de testi yaptrıdım, geçen hafta ilk seans oldu. Benim doktorum ayrıca nöralterapi, ozon terapisi ve akupunktur ile de destekliyor. Ama ben sadece denemek maksadıyla nöralterapi yaptırdım ve hoşlanmadım açıkçası. Benimde candida mantarı, buğday ve süt alerjisi, e-smog yüklenmesi ve daha bir çok allerjim ile aşılarımda sorun çıktı. Başka bu tedaviyi yaptıran arkadaşlar var mı acaba? Türkiye de yöntem çok yeni ve deneyimlerini paylaşan çok kimse yok. Merak eden arkadaşlara sorularını yazarlarsa memnuniyetle bilgi veririm.
     
  16. 26 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  17. carmen77

    carmen77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    898
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar 2.seansa gittim ve yaklaşık 6 aydır devam eden ve gittikçe kötüleşen nefes darlığım tamamen geçti. Kesinlikle faydasına inanmaya başladım. 2 haftada 3 kg.verdim. Tabi ciddi bir diyet yapıyorum. Şimdilik bu kadar, sevgiler hepinize.
     
  18. 31 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : Mesleki_teacher
  19. DreamGirl_

    DreamGirl_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    171
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    halen devam ediyormusun? hangi merkeze gitmiştin, ben de taksimdekinden randevu aldım, 4 seans olacak dedi ordaki bayan, özellikle kurtulmak istediğim mayonez,kola ve dondurma takıntılarım war:KK14: onları bırakırsam zaten kilo vereceğime inanıyorum.. ne dersiniz işe yarayan bi yöntem midir???:44: