Bir bakın kızlar...

Konusu 'Püf Noktaları' forumundadır ve TuzluCekirdek tarafından 9 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  1. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    selam arkadaşlar. sizden bir ricam olacak akşam yemek yerken çorba kaseleri birbirinin içine girdi takımımın:çok üzgünüm: kırımadan nasıl çıkarırım sıcak suyada koydum kaynattım ama yok çıkmıyor:KK43:
     
  2. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  3. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.797
    Beğenildi:
    38.116
    Ödül Puanları:
    463
    zeytinyağını deneyin. arasına dökün çıkar inşallah
     
  4. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  5. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Evet bencede, ama cok dikkat et, ben bir kere cikarayim derken cat diye bardagi kirdim, cok kötü kesilmisti elim....:1no2:
     
  6. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  7. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    of yaaa takım bide
     
  8. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  9. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    bu kadar dert etmeyin yaa

    cana geleceğine mala gelsin :lepi:

    bu arada işe yaradı mı zeytinyağlı formul :uhm:
     
  10. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  11. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    tabiki mala gelsinde yazık 2 kase takım gidicek. zeytinyağı maalesef yaramadı işee
     
  12. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  13. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    sıcak suya koy beklet biraz belki çıkar..ama çok zorlama maazallah kırılıp elini kesebilirrr
     
  14. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  15. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    şöyle bi dene istersen bi kasenin sıcak su ile diğer kaseninde soğuk su ile temasını sağla aynı anda
     
  16. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  17. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    :KK43::KK43: olmuyorrrr ay gitti canım kaseler. ay kızlar çok büyük dert değil tabi ama kusura bakmayın
     
  18. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : TuzluCekirdek
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    yarın sakin kafayla bi daha dene kaydirigubbakcemile3

    şimdi hem sen hem kaseler dinlensin yerimseniben