Bır cevap lutfen!!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve cananyasin tarafından 1 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  1. cananyasin

    cananyasin Guest

    kızlar sıteye yenı uye oldum benım bı problemım var ve nedenını cozebılmıs deılım yardımcı olursanız sevınırım bebek ıstedıgım ıcın korunmuyorum gectımız ay umudum vardı yalnız adet oldum ama kanamam camur gıbıydı ve 3 gun surdu bıtelı 10 gun oldu sımdılerde goguslerım cok sıstı ve dokunulmuyacak derecede agrıyo kasıklarımda da sancı oluyo sızce nedendır yumurtlama belırtılerı olabılırmı yoksa baska bısey mı? tskler
     
  2. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  3. EU2

    EU2 Guest

    canım bir gebelik testi yaptırsana..
     
  4. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  5. icedream

    icedream anasının kuzucukları Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    350
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    hemen bir gebelik testi yaptır canım.. adetin yeni geçmiş, göğüslerinin şişliği sanırım başka birşeydenCADIARZU.... üstüne görmüş olma ihtimalin var kanımca:jeyyar:...sevgiler...a.s.
     
  6. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  7. reisdevrim37

    reisdevrim37 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    931
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bencede kesin üstüne görmüşsün gibi:)) gögüs ağrısı hamilelik belirtilerinin en önemlisi. çamur gibi gelmeside üstüne görme ihtimalini artırıyo. Yani normal adet gibi olmazmış zaten. Hayırlısı bakalım bence hemen bir test al:)) hayırlı haberlerini bekliyoruz hep birlikte. Benim iki hamileliğimdede gögüslerime dokunamazdım ağrıdan. Birde özellikle uçları acıyosa tamamdır yani:)
     
  8. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  9. cananyasin

    cananyasin Guest

    tsk ederım kızlar bu aksam bı denesem fena olmucak sanırım :KK70: ılk kez test yapcam umarım hayırlısı olur
     
  10. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  11. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    umarım hamilesindir canım cevabını bekliyoruz
     
  12. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : cananyasin
  13. cananyasin

    cananyasin Guest

    slm kızlar laboratuvarda yapılan testlerın daha hassa oldunu dumustum bu yuzden testı saglık ocagında doktor kontrolunde yaptırdım maalesefkı negatıf cıktı pek takılmadım cunku daha cok yenı basladım korunmamaya rabbım bırgun elbet nasıp edecek tum ısteyenlere benı uzen sey ıse doktorun cok ılgısız olusuydu rahatsızlıgımın neden kaynaklandıgını sordugumda ultrasyonda bakmıs olmasına ragmen bana verdıgı cvp hersey olabılır bılmıyorum... varmı böle bı durum ya:KK43: en azından bı muayeneydı ıstedıgım:KK43: