bir çocuk gece yarısına kadar oturur mu?

Konusu 'Davranış Bozuklukları' forumundadır ve hammer tarafından 24 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  1. hammer

    hammer papatya Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    -tatlicadiarzu-Kızım 2,5 yaşına yaklaşıyor,kreşe gidiyor ve ben kesinlikle uyku düzeni oturtamıyorum,birgün 9da sızıp kalıyor,bir gün gece yarısına kadar oturuyor.Sırf düzene girsin diye 2-3 saati onunla yatakta geçirdiğimi biliyorum ama bildiğin büyük insan gibi uyuyamıyor çocuk.kreşte öğle uykusunu da en fazla bir saat uyuyormuş.Bıraksak gece 2ye kadar falan outruyor mesela haftasonları,sabah da 12ye kadar uyuyoruz ailecek.ama bu böyle olmaz ki,bir uyku düzeni olmalı.ayakta falan da sallatmaz kendini kesinlikle,bu akşam yatakta kalktı bebeğini ayağında sallıyor,sen uyu diyor ban.Delirdim,kalktık yataktan,ben akşamüstleri,yemekten sonra biraz kestiriyorum,bazen o da biraz uyuyor,o uyku ona yetiyor.ben de böyle bir çocukmuşum,bir umut açtım konuyu yine de.niye bu konuda bana çekmiş ki gece uyumaz,sabah ağlaya ağlaya kalkar:)
     
  2. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  3. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım gündüz hiç uyutmasan artık belki erkenden yatar o zaman.gündüz 1 saat akşamda az kestirme ona yetiyodur.gerçekten yarım saat bile uyusalar uzun süre uykuları gelmiyor.
     
  4. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  5. hammer

    hammer papatya Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    zaten haftasonu gündüz uykusu yok,haftaiçi kreşte mecbur uyuyo
     
  6. 24 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  7. EvCadisi

    EvCadisi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.557
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    106
    vallahi ben de öyle bir çocuktum...kel de değilim topla da çok şükür birşey olmaz endişe etmeyin...
     
  8. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  9. hammer

    hammer papatya Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    o değil de ben kel kalacam sinirden yakında:sinifsinif:bu saatte yattı babasıyla,hala yukardan sesi geliyo,cır cır konuşuyor,ben de ancak ortalık toparlıyorum.
     
  10. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  11. AdaEge

    AdaEge Guest

    Benim yeğenim de öyle..İki yaş krizi diyorlar galiba..Ne denirse herşeyim tam tersini söylüyor
    Acaip inatlaşıyor.....:bbo:

    Bir de insanın yüzüne tatlı tatlı bakarken şap diye vuruveriyor..:çok üzgünüm:

    İlgilenme zamanla geçer demişler ama bakalım....kaydirigubbakcemile
     
  12. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  13. Biromur

    Biromur ``Birömür`` Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.601
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Zor bir durum olmalı,İnşallah en yakın zamanda uykusu düzene girer.Çocuk büyütmek sabır işi kesinlikle:bbo:
     
  14. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  15. lostsun

    lostsun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.239
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    uyku düzeni oturtmak çok zor.ben oğlumla bu sorunu aştım diyordum 1 haftadır yine berbat durumdayız.5 yaşında oğlum ;uyumuyor geceleri.sabahlarıda kalkmak bilmiyor.aynen benimde bebekliğim ve çocukluğum böyle geçmiş.çok zor oluyor tabi.bu aralar ne yapacağımı bilemiyorum.
     
  16. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : hammer
  17. dolunay1919

    dolunay1919 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim kızımda 2,5 yaşında ve bizde de aynı sorun var gece 01.00 den aşağı yatmıyor e doğal olarak sabahta geç kalkıyoruz.Öğlen uykusunun kesilmesi taraftarı değilim çünkü daha çok küçükler ve onların bol bol uykuya ihtiyaçları var bence anaokuluna başlıyana kadar öğlen uykusu kesilmemeli.Biliyorum çok zor oluyor akşam saatler geçtikçe ve onlar uyumadıkça sinirler iyice geriliyor ama yapacak bir şey yok onları dünyaya bizler getirdik ve sonuna kadar her türlü sıkıntılarını çekmek durumundayız.Her güzelliğin bir zorluğu var .
     
  18. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hammer
  19. nnurgul

    nnurgul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bende aynı sorunu yaşıyorum oglum 3 yaşında ve bıraksam gece 3-4 e kadar uyumuyor .bende tek çare olarak gündüz uykusunu kestim zaten uyumakta istemiyor gündüz. böylelikle akşam saaat 9-10 gibi uyuyor sabaha kadar böyle daha iyi oluyor çünkü, gündüz yarım saat veya 1 saat uyuyor zaten,böyle daha çok uyumuş oluyor ..