bir derdim var yardımcı olursanız

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve arwen85 tarafından 28 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  1. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aslında çagresizlikten yazıyorum ne yapıcam bilemiyorum bir dert bitiyo digeri başlıyo..erkek arkadasım benden önce ayn şirketten biri ile birlikte olmus..ve ben bunu 7 ay sonra ögrendim. kızla 3 veya 4 ay cıkmıslar..kız görev geregi yurt dısına cıkmıs 2 aylıgına ve sonra benımle birlikte olmaya başlıyo..tahminimce onun gidişi ile bizim başlamamız aynı anda oluyo..ama ben o kızla cıktıgını bilmiyordum.hatta şirkette kimse ile cıkmadım diyordu başlarda..sonra kızı terk etmiş başkasından hoşlanıyorum diye..şimdi kız benı bulmaya calısıyormus haberle geliyo..ben onunla evlenicektim araya girdi ayırdı bizi diyormus..göya bana göz dagı vericekmiş..onu ailesyle tanıstırıcakmıs ciddimiş ama ben bozmusum olayıı..sizce bunları erkek arkadasıma söylemeli miyim..aslında erkek arkadasıma da cok kızgınım..bana baştan söylemesi gerekyordu..cok agladım bunu duyunca.oda o kız dengesizin tekiydi dedi sana verdigim degeri biliyorsun falan dedi..o kızada demiş ailemle tanıstırıcam seni diye.kız öyle söylüyormus etrafa.banada aynısı dedi ama tanıstırdı ailesiyle falan..git gide güvenim sarsılıyo ona karsı..sizce ne yapmalıyım ben şimdi..ne kadar salagım ben yaaa benım gbi safı yoktur herhalde:mymeka::mymeka::mymeka:
     
  2. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  3. mihrak

    mihrak GEYİKHANE Tek El Bakanı Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.276
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım üzgünüm ama senin bu erkek arkadaşın sağlam ayakkabı değil,önceki konuları da hesaba katarak düşünüyorum bunları...eşeledikçe daha neler çıkacak acaba??:1no2:
     
  4. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  5. elisaa

    elisaa Minik Serçe Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.431
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    dün o kıza yaptığını gün gelir sanada yapar sevgilin
    bana güven verici gelmedi..
    mantıklı düşün bence..
     
  6. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  7. Hic_Kes

    Hic_Kes Probisim benim :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    " o kız dengesizin tekiydi" şu cümleyi okadar cok duyar olduk ki, zaten erkekler melek, ayrıldıkları kızlar hep dengesiz kafamçokkarıştı ..yaa kızma aama eğer kız doğru söylüyosa erkek arkadaşın dengesiz :eek:klava: ..iki kıza da seni ailemle tanıştırcam demiş.... kıza da evlilik vaatlerinde bulunmuş bak, ya güvenme bu cocuga canım, ilerde canın daha cok yanmasın.. :1no2:
     
  8. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  9. Makber

    Makber (:Canımın canı büyüyor:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    13.199
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    196
    canım bence kesinlikle konuş arkadaşlarıma katılıyorum bu gün ona yaptığını yarın sanada yapar güvenin sarsıldıysa zaten biter sen kendini üzme kaybeden o olur sen değil..
     
  10. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  11. EU2

    EU2 Guest



    Sana Bu haberleri Kim getiriyor peki???​
     
  12. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  13. Molia

    Molia Faded color of dreams ... Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.539
    Beğenildi:
    748
    Ödül Puanları:
    153

    ınsan kendine yakı$tıramadıgını ßa$kası üzerinden söyLer...
    Erkek arkada$ın dengesiz oLan ßence...
    Gözden ırak gönüLden de ırak oLur hesaßı gitmi$ seninki ...
    Yarın ößür gün sen gidersen, sana da aynısını yapaßilir..
    Pek güvenilir ßiri değiL, uzak durmanda fayda var ve ciddiyete dönusturme i$i ßi süre....
     
  14. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  15. bir_bulut_olsam

    bir_bulut_olsam öLüMüNe "ATATÜRKCÜYÜM" Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o kız degilde bence senin sevgilin dengesiz..olaya su gözle bak bide;ERKEK ARKADASINLA BİRLİKTESİN VE SEN SEHİR DISINA GİDİYORSUN,SEN GİDER GİTMEZ BASKASINI BULUYOR,SANADA BEN BASKASINDAN HOSLANIYORUM DEYİP PAT DİYE ORTADA BIRAKIYOR...sence burda sen mi dengesiz konumunda olursun erkek arkadasın mı?
     
  16. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  17. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet aynı şeyi banada yapar diye cok korkuyorum..banada artık güven vermiyo hemde hiç..birkere ne olursa olsun kızın arkadasından konusmamalıydı kestirip atmalıydı..ama ben kıza da inanıyorum demiştir ailemle tanıstırıcam diye kesin demiştir..benım yakın arkadasım bana anlattı ben de aynı işte çalışıyordum ama istifa ettm..herkez benı arıyormus o gene..hatta arkadasımın msn ni kırmışlar benı bulmak için..kız dayanamayıp bana anlattı..ayrılmak istiyorum ama yapamıyorum işte..keşke birlikte olmasaydım keşkeeeee ama allah buyukk ne diyim aglarım kendi halimee artıkk..:KK43:
     
  18. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  19. EU2

    EU2 Guest

    Bence Şükretmelsin canım, sen o kişiyi ailenle tanıştırmadan ciddi olaylara kalkışmadan yol yakınken htta yolun başındayken öğrendin bu olayı...