bir erkeğin sizi sevdiğinden nasıl emin olursunuz?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve gnçkz tarafından 30 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  1. gnçkz

    gnçkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    evet, bilen varsa lütfen sölesin gerçekten çok merak ediyorum =)

    ve de sanırım bunu bilmeye biraz ihtiyacım var :icecream:

    cevaplarınızı bekliyorum :1hug:
     
  2. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  3. gnçkz

    gnçkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ya hiç mi cevap yok senağlama yarına kadar mutlaka öğrenmem lazım, yalvarırım bi şeyler yazın :1no2:
     
  4. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  5. SorunluyumSorunlu

    SorunluyumSorunlu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    860
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Bence sevgiyi öğrenmek öyle hemen olucak bişey değil canım.Kadın içinde erkek içinde bu böyle.Bunu öğrenmek isteme sebebini daha detaylı yazarsan belki daha fazla fikir verebiliriz.Yani ne kadarlık bir birlikteliğin var?Senin için neler yapar?Sen neler yaptın?Davranızşları nedir?Aranızdaki ilişkinin düzeyi yada boyutu nedir?Bunlar önemli sorular.Yoksa sana çiçek aldıysa seviyorum diyorsa kesin aşık bağırdı çağırdıysa sevmiyor demek yanlış.
     
  6. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  7. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    valla erkeklere bu konuda hic güvenemezsin..
    sürekli bakanlar vardir ama bir gün sorarsin ve görürsünki
    aslinda sevmiyordur.. bu cok kötü bir durum..
    en dogrusu onun bunu sana veya bir arkadas yardimiyla söylemesidir
    emin olabilmen icin....
     
  8. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  9. gnçkz

    gnçkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben durumu anlatiim o zmn:

    bana biri teklif etti. çok romantik. ama kro. ve de yakışıklı sayılmaz=) ama ben onu sevmiyorum. aynı gün okulun en karizmatik çocuğu teklif etti. ama bana kro çocuğun teklif ettiğini örenince. ben de madem beni seviodun nie başkasıyla çıktın dedim ( sevgilisinden ayrılırken de "neden" sorusuna "ben seni hiç sevmedim ki " demiş.) . o da bana " aradan vakit geçmesini bekledim dedikodu olmasın diye" dedi. bizim okulda öretmenler örenirse genelde sonu iyi bitmez :KK66: bana da sevdiğini bi kağıda yazarak belirtti. ama ben pek inanmadım. daha önce seviodum onu. ama açıkçası başkasıyla çıkınca sildim attım =) kro olan bana böle birsürü bişiler yazıodu. baya romantikti :KK70: arkadaşlarım karizmatik olanını kabul et fln dediler. sora işte bu karizmatiğin bıraktığı kız "onu kendime aşık edicem" dedi . o da bunu duyunca "(...................) eder" dedi işte. şimdi arkilerim bi dene (karizmatikle) diolar. ama ben onun beni sevip sevmediğini anlamıyorum. bi de böle soranlara "ettim, ne var " demesi garip. hani öğrenmelerini istemiyodu(!) kro olan çocuğa da gitmiş kendi sölemiş teklif ettiğini.

    yani şimdi ben bakışlarından mı anliim, davranışlarından mı anliim.. .ne yapayım ben yaa :))
     
  10. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  11. uyuz_esmer21

    uyuz_esmer21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    senın iş bıaz karışık bence hiç acele etme sabırla bekleyen gerceyın ne oldugunu mutlaka gorecektır
    bıraz bekle hem onlara hemde kendıne bıraz zaman ver bu zamanda hiç bır erkege guven olmuyo kımı sevıyorum aşıgım der ama bı bakarsınkı hepsı yalan zaman herseyın ilacı bekle
     
  12. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  13. gnçkz

    gnçkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    tamam ama salı günü oldu bunlar.. artık çocukları oyalıyormuşum gibi görünüyorum uzaktan =(
     
  14. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  15. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    daha 18 yasındasın bence bu ıslerın en cok cocuk oyuncagına donduruldugu ciddi beraberliklerin zor yaşandığı dönemdesin bence ikisini de kabul etme başın ağrımasın benden sana tavsiye.
     
  16. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  17. gnçkz

    gnçkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    pek öle sayılmam ama buralarda o tip şeyler çok olur. yani aslında 18 deilim bi arkadaş almıştı bunu o şekilde almış bana ==)
     
  18. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : gnçkz
  19. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ikisi de içine sinmiyor gibi geldi bana ondan soyledim yok hoşlanıyorsan birinden sen bileceksin