Bir hobi olarak puzzle

Konusu 'Hobilerimiz' forumundadır ve blur tarafından 2 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  1. blur

    blur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar aranızda puzzle yapan var mı? ben 4-5 yıl önce 1000 parçalıklarla başlamıştım. şimdi 3000 parçalık picasso'nun guernica adlı tablosunu yapıyorum. daha doğrusu yapamıyorum naniknanik gözlerim bozulucak yapmaya çalışırken sanırım. 1/4'ünü bitirdim şimdilik.

    bir de ilk kez halısını kullanıyorum. aranızda daha önce kullanmış olan varsa bana çerçeveletmek için kolay bi yolunu söylerse çok sevinirim. yapıştırmaya kalkarsam sanırım halıya da yapışacak. blok blok kartonun üstüne almamı mı önerirsiniz?
     
    Son düzenleme: 5 Mayıs 2008
  2. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  3. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    ben de hastalık derecesinde yapboz.. hatta insanlar rahatlamak için yapar ben yapamayınca stres yaparım sabahlara kadar uğraşırım takıntı olur.. sert mukavvaya yapıştırabilirsin.. karton yamuluyo denenmiştir.
     
  4. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  5. blur

    blur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    evet bende de öyle oluyo. başından kalkamıyorum oturunca. karton derken mukavvayı kastediyodum, bugüne kadar hep o yöntemle yapmıştım. ama şimdi puzzle halısı aldım. gerçi pişman oldum çünkü parçalar hiç de öle dendiği gibi yapışmıyo halıya. yani boşuna iş çıktı bi de tekrar mukavvaya alıcam onları senağlama
     
  6. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  7. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    parça parça kesip yapıştırmayı denesen daha kolay olur sanki ama insan emek verip bi de fazladan uğraşıp olmayınca sinir oluyo.. ben bi keresinde 3000 parçalık bi yapboz yaptım çerçeveletmek için götürdüğüm yer işgüzarlık edip kesmişti yanlardan tabloyu kafasına geçircektim hırsımdan ağlamıştım.. şimdi 1500 parçalık bi tane var elimde ama çok zor net figürler yok çünkü dene yanıl uğraşıyorum..
     
  8. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  9. ayshxixnce

    ayshxixnce mis kokulu Defnem Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben yapmadım ama ablamlar üç tablo yapıp çevçeveletip astılar...çok güzel oldu hemde el emeği...iki mukavva lazım biri altına diğeri ise bittikten sonra ters çevirmek için....ters çevirip bantlayın arkasını ve öyle çerçeveletin kolaylık olsun....
     
  10. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  11. blur

    blur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    ay inanamıyorum yaa şaka gibi. ben olsam döverdim heralde :roflol: nasıl bi emek olduğunu ancak yapan biliyo çünkü. benim puzzle da öle sadece 3 renk var. gri,yeşil ve beyaz. ben bi de buzdolabı poşetlerinin içine grup grup ayırıyorum. üstlerine de post-it yapıştırıyorum ne olduklarına dair. kimisi de çerez tabaklarını kullanmıyomuş. ama onları alırsam evde tabak kalmaz sanırsam sırnaşık şey bi de mat camla çerveletiyosun dimi?
     
  12. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  13. blur

    blur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    peki sizce en iyi puzzle markası hangisi? ben educa kullanıyorum. ama üstünde yazdığı halde içinden yapıştırıcısı çıkmadı bu kez :kızgın:
     
  14. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  15. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    ben de renk renk ayırıyorum küçük kutulara.. ama öyle bile uğraştırıyo. son yaptığım bitsin onu kumlu camdan çerçeveleticem tavsiye ederim harika duruyo bi arkadaşım da gördüm.. görüntüye bi buğu katıyo.. muhteşem.. ben son yaptığım tablonun arkasına küçük ambüller yaptırdım kardeşime bakınca görünmücek şekilde karanlıkta harika duruyo.. kızıl bi günbatımı... odanın içinde harika...
     
  16. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  17. blur

    blur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    kumlu camı hiç bilmiyodum, aklımda olsun. bu arada ampül olayına bayıldım. süper bi fikre benziyo. çok yaratıcısın walla tebrik ederim a.s.
     
  18. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : blur
  19. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    Clementoni ve castorlan aldım bikaç kez fiyatı biraz tuzlu ama değer bittiğinde içine siniyo.. üstelik yeni başlayanlar için yardımcı olcak bilgiler de vardı içinde. üstelik seçenek de çok fazla castorlan da.