Bir insan kardeine bunu neden yapar?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve mayaiolp tarafından 1 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  1. mayaiolp

    mayaiolp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    937
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben 22 yaşındayım ve benden 6 yaş büyük bi ablam var.2yılı aşkın bi ilişkim var ve evlenmeyi düşünüyoruz.sevgilim maddi manevi her yönden evliliğe hazır benim de okulumun bitmesine bir sene var.bizim istediğimiz bu yaz nişan yapıp okul bitince de evlenmekti. ama bu yıla kadar bizde sıra diye bişey yok isteyen istediği zaman evlenir kardeşim evlenmke istese asla karışmam dien kız bi sevgili bulur bulmaz döndü ve ben evlenmeden asla evlenemessin diyor.durum o kadar saçmaki anlatamam ailem onu şu an birlikte olduğu adama vermeyeceğini ve ablam izin vermediği sürece benim de bu yönde bi adım atamayacağımı zaten okulum bitmeden asla beni vermeyeceklerini söylüyor.ablamdan izin istediğimde hazirandı ve bana 4-5 ay izin vermiyorum dedi ve bu süre ocak ayında bitiyor o zamana kadar susuyorum ama ocak geldiğinde tekrar sorucam bu defa nasıl bi tepki alacağım bilmiyorum.sevgilim ve ben bu konuya çok üzülüyoruz.bi de şöyle komik bi durum var ki bizi ablam tanıştırdı. zamanında ablamın en yakın arkadaşıydı.bizi kıskandığı da ara ara geliyor aklıma.bi insanın birden bu kadar değişeceğini söleseler inanmazdım.ondan nefret etmeme sebep oluyor. erkek arkadaşım zaten ona çok büyük bi cephe almış burumda ne yapacağımı hiç bilmiyorum...
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 10 Mart 2010
  2. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  3. elllvan

    elllvan Guest

    gerçekten çok saçma bir şey..aieniz bu duruma ne diyor acaba
     
  4. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  5. mayaiolp

    mayaiolp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    937
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ........
     
    Son düzenleme: 9 Mart 2010
  6. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  7. Efla

    Efla bize bağışla Allahım Pro Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    ablanızın tavrı çok gereksiz ve yanlış. sıra ile olmuyor bu işler. ablanız böyle davrandıkça hem kendinden soğutur, hem de kıskandığı düşüncesini insanlara düşündürür.

    sizin aranızda çözmeniz biraz zor, inada bindirir. anne veya babanız yanlışını ona söylemeli.

    izin falan istemeyin. ablanız istemiyor diye beklemeniz çok saçma olur.
    okulunuz bitince, kendinizi hazır hissedince hazırlıklarınıza başlarsınız.
    inşallah ablanız da o zamana kadar uygun birini bulur ve size daha fazla zorluk çıkarmaz. kendini tuhaf bir konuma sokuyor, farkında değil.
     
  8. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  9. elllvan

    elllvan Guest

    yani ablanız izin verse evleneceksiniz aileniz buna bişi demiycek.ee çevre o zaman evde kalmış gözüyle bakmamış mı olcakmış yani
     
  10. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  11. mayaiolp

    mayaiolp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    937
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    [........
     
    Son düzenleme: 9 Mart 2010
  12. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  13. esrazey

    esrazey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    güzelim hangi çağda yaşıyor ablan ve ailen.çok saçma.
    geçi eski zamanlarda bile yoktur bu sıra meselesi.
     
  14. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  15. elllvan

    elllvan Guest

    burda iş ablanıza düşüyo aslın da.annen baban yok olmaz dese bile ya anne baba olur mu öle şey h akardeşim önce evlenmiş ha ben demeli.aklıma getirmek istemiyorum ama sanırım kıskançlık var gibi ablanız da
     
  16. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  17. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenildi:
    128
    Ödül Puanları:
    153
    böle durumları gördükçe tek çocuk olduğuma şükrediyorum. iğrenç bi bencillik ve kıskançlık, midem bulandı.
     
  18. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mayaiolp
  19. EU3

    EU3 Guest

    bi arkadaşım war, 5 kız kardeşler, hepside bekar, we aynı sıra olayı onlardada war, aile karışmıo ablaların izin werirse ewlenirsin diolar çekiliolar kenara, we kendisinden önce 3ablası war ewlenmesi gerekn kafamçokkarıştı

    ablan sanki bunu bi yarışa dökmüş gibi, yada nebilim belkide kız kardeşinin kendisinden önce ewlenmesini kabullenemiodur, tabi bu durum çok saçma :nazar:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.