Bir Öneri verin bana

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve KarKralicesi tarafından 3 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  1. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488

    merhaba kızlar
    acmak istemiyordum ama bir türlü tam anlamıyla karar veremiyorum...

    İş yerinde 4 aylık aldıgımız kızdan dolayı problemim var...
    Bana iş konusunda yemek ve temizlikde arta kalan zamanında yardım edicekti bu şahıs...
    Ve ben bu hanım efendiden sorumluyum üstüyüm.(asla öyle konumum var benim havalarına girmedim)
    Bir problem sorun oldugunda önce benle konuşması lazımdı...

    Bu 2 gün önce patronlarıma ben işten ayrılıcam sebeb olarakda iş ögrenemediğini. Hatta iş öğretilmediğini söyledi. Hatta o esnada bende vardım
    evet öğretmiyorum dedim
    herhalde beklentin daha fazla büyükce bir şey dedim.
    4 ayda hangi iş yerinde bi kalem bir şey ögrenirsin söylermisin bana dedim
    patronunda misafirleri oldugu için. Bu konuyu daha sonra konuşalım dedi.

    Daha sonra patron benim odama gelip bana neler oldugunu sordu...
    Bilmiyorum ama bana akrşı tutumu cok farklı dedim
    sustum seslenmedim ama bukadarıda fazla dedim.
    dıaşrda onca işsiz var bu şekilde bi bahaneyle iş ayrılmak hiç akıl işi değil dedim
    ben bile sizden işi alırken 1 yıl bekledim size gelip asla tek kelime etmedim etmemde.
    Zaman ve sabır lazım dedim.

    tekrar o şahısla edepsizle konuştu...

    tekrar ben gittim odasına...
    irem hanıma cay dahi götürürüm benim bu işe ihtiyacım var diyor:kızgın:
    aman yok kalsın dedim ben kendi cayımı alıyorum hepde almaya devam ederim dedim.
    Şu işi verelim demeye başladı patron bey
    asla dedim ona verebilcek evragın e si dahi olamaz bu satten sonra dedim
    beni ezip size dogrudan geliyorsa benim bu saatten sonra yapcam tek şey olamaz dedim
    ne onun bana verimli olsun isterim nede verimli olmasını sağlıcak tek şey yaparım dedim.
    aklı fikri kpss dedim gitsin evinde claışsın dedim
    burası iş yeri ders calışcak yer değil kitap okuyabilir dedim.
    aşağı iniyor yukarı gelmiyor bendende iş istiyor dedim
    eee gelcek yukarı artık dedi...
    gerek yok artık dedim
    1-2 ay deniyelim dedi asla dedim onla aynı ortamda şu saatten sonra calışmam dedim
    15 gün dedi yine yok dedim.
    daha önce yine sizin karşınıza abuk subuk şeylerden dolayı geldim hiç hoş degil igrenc bi tablo dedim
    ama ne yazıkki şuanda bunu yaşıyorum dedim
    kac yıldır ben burdayıma sla sizle karşı karşıya gelmedim
    4 aydır bu 2 kez gelişim karşınıza dedim.

    eee napıcaz dedi. ayrılcak dedim istemiyorum ben kesin olarak dedim
    ilerde daha cok sorun yaşarız dedim.
    yaşarsak cıkarırız dedi. hiç gerek yok inanınki
    ben bir kez daha sizinle karşı karşıya gelmek istemiyorum dedim
    hiç hoş degil dedim.

    tamam dedi yarın ben söylerim ayrıldıgını dedi...
    dün den yana...
    dün de diğer patronla konuşuldu onada aynısını dedim
    o şahısla aynı anda konuştu aynen ben ne dediysem o sözleri diğer patronumda
    o kafasız aşagıla söyledi dinledi cıt sesini cıkarmadı...
    bizim yanımıza gelmen büyük bi hata dedi.
    irem hanım varken dedi.
    sen onun yerinde olsan direk bize gelse senin canın sıkılmaz mı? dedi.
    cıt ses yok:kızgın:

    neyse onun yanındanda cıktıkkk
    kızın cıktıgına dair hiç bir şey görmedim
    ve görmedikce kudurdum sinirden stresden...
    kız öyle adi bi insanki... sanki ben bişiler yapmışım gibi bana tavır almaya calışıyor..
    dün yine aşağıdan yukarı gelmedi. cokda iyi oldu zaten aynı havayı solucak kadar geniş değilim...

    gelelim asıl soruma...
    bu hatun cıkmamış...bu gün işe gitmediğim için abiyi aradım cıkmadıgını söyledi.

    aklımın biri ;
    pazartesi gidip patronla konuş
    bunu cıkarmadıgınız sürece gelmicem ben demeyi düşünüyorum
    (bana cıkarcaz diyolar cıkarmıyolar acaip sinirliyim:kızgın::mymeka:)

    diğer aklımda;

    pazartesi işe gitme:dilcikar:

    evet o kadar sene emegim var...
    ama bi iş yerinde huzurum yoksa hiç bir şey gözüm görmez

    yorumlarınızı ve fikirlerinizi alayım:1closedeyes:





     
  2. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  3. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Patronlarının neden cıkarmama yanlısı oldugunu merak ettim acıkcası ..

    Herkes yerini bilmeli tabii ama sizin de sirket'le ilgili söz sahibisiniz herhalde ..
     
  4. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  5. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488

    ah bi bilsem:kızgın:
    kıran girdi ya elemana:dilcikar:
    gerci bu ayarsızı cok aradık:1ninca:

    doğru bilmeli... ama bazıları bilmiyor işte:mymeka:
    söz sahibiyim cünkü orda calışcak bayanla aynı odayı paylaşan benim tüm gün beraberiz.
    huzursuz etmemeli beni. bana kafa tutmamalı. bir şeyi 2-3 kez söyletmemeli bana.
    net olarak uyum saglamalıyız birbirimize gülerek eglenerek iş yapmak nerde
    mart buzası gibi iş yapmak nerde:umursamaz:

     
  6. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  7. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    arkadaşım patron senin demenle çıkaracak olsa çıkarırdı neden ekmeğiyle oynuosun kızın
    patrona çıkarmazsanız gelmicem diyince gelme demiyeceklerini nerden biliosun kendine guveniosun sanırım ama yazık yapma
     
  8. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  9. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488

    asla ekmegiyle oynamak gibi bi düşüncem yoktu
    taki patrona gidene kadar.
    bana zıt davranıyordu sacma sapan hareketleri vardı
    seslenmedim amman kızım ya boşver dedim.
    boşverdik sonucu gördük

    evet kendime güveniyorum
    onlara eleman cok banada iş...

    bana tamam cıkarcaz diyip cıkarmamaları bana gitmemeyide ele verdiriyor
    ayrıca ben calışıyorum elemanla onlar değil

     
  10. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    sen çalışıosun elemanla ama ikinizde patronlarla çalışıosunuz patrona illa çıkaracaksınız diye diretmen bana göre hoş olmamış uygun görseler zaten çıkarırlardı
     
  12. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  13. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Peki patronlarınız bu bayanın anormal davrandıgının farkında degiller ?

    Mesela bayan sizi patronlarınıza sikayet etmis degil mi ? Sizde aslında sizin ondan sikayetci oldugunu söylemissiniz ve size göre hatalarıda var .. Buna ragmen patronunuz neden bir daha yapmaz .. Yada bir sans verelim gibi düsünüyor ..
     
  14. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  15. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    1.665
    Ödül Puanları:
    163
    Yazınızı iki kere okudum, yazınızda kıza aşağılık falan gibi laflar etmişsiniz. Bu kadar kinlenmenize sebep nedir anlamadım. Alt tarafı gitmiş bana iş öğretmiyorlar demiş. Kaldı ki sizin bunu hata olarak görmeniz garip, siz onun üstü olabilirsiniz ama sonuçta bir patron varsa orayada şikayetini edebilir.
    Diyelim ki hata yaptı sizi ezip gitti, neden ısrarla ekmeğiyle oynuyorsunuz ki, yazık yaaa, gencecik birine böyle bir tecrübe yaşatmayın.
    Sizin yapmanız gereken şey kenara çekip bir üst olarak değil bir abla olarak ikaz etmenizdir.
    Ayrıca işi iyice inada bindirmeye ya o kız ya ben demeye gerek yok, patronlar böyle tehditleri pek sevmezler. Birisi gitti diye hiç bir işte yarım kalmaz. Yani siz olsanızda olmasanızda işler yürür.
    Bence biraz sakinleşin ve olayı sakince daha iyi bir analiz edin.
     
  16. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  17. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488
    evet ama işi vericek olan benim
    12 saat yanında olcak benim
    patronlarım cok sık gelen insanalr degil
    onalrdan önce ben muhatabım ne yazıkki


    işe ihtiyacım var diye sözler sarf etmiş
    onu diyen insan daha neler demiştir onlara
    kapalı kapılar arında konuşuldu işte.
     
  18. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : KarKralicesi
  19. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Madem öyle sizde bir kez daha konusun bayanla .. İs vermiyorlar demis !! İsten kastı ne oturmak icin bulunmuyor ya orada . İsi mi begenmiyor acaba ? Bence siz neden cıkarılmadıgını ögrenmek icin patronlarınızla konusun .. :1closedeyes:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.