Bir problemim var. Yardım lütfen...(Vajina rengi...)Lütfen yardımmm.....

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve essmer__ tarafından 2 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  1. essmer__

    essmer__ Guest

    arkadaşlar benim vajinamın iç dudaklarının ucunun rengi kahverengi-mor renkte...ben bildim bileli böyle.bu sağlıksız bir durum mu?normal bir şey mi?bilen varsa lütfen söylesin...beni korkutuyor.. lütfen yardım edin...
     
  2. 2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  3. esmaaa0202

    esmaaa0202 küçük erkeğim benim Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.352
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    zannetmem canım önemli değildir bence herkesin vücudunda küçük küçük farklılıklar vardır yine de rahat değilse için bi doktora görünebilirsinkaydirigubbakcemile2
     
  4. 2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  5. elifasyaa

    elifasyaa İdil'im & Asrın'ım ♥ Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    88
    Canım Esma'nın da söylediği gibi herkesin vücudunda mutlaka belirli farklılıklar vardır. Sana acı veriyorsa ve yaralı gibi bir görüntüsü varsa doktora görünmelisin ama kendimi bildim bileli diyorsun. Bence bi problem yoktur.
     
  6. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  7. TIFF

    TIFF SAKARLAR KRALİÇESİ :) Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    148
    konuyu yanlış yerde açmışın gene de cevaplayayım. accuk ayıp olcak ama bi porno sitesine girip ordaki kadınların şeysiynen seninkini kıyaslayabilirsin dadlım. ama bence sorun etcek bi durum yok orlar hep o renkte olur. sengözlerimebaksanab
     
  8. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  9. esmaaa0202

    esmaaa0202 küçük erkeğim benim Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.352
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:sırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şeyallah iyiliğini versin emi
     
  10. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  11. gamorra

    gamorra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Kıyamam yaaa ne kadar açık yüreklilikle yazmış ..canım bir sorun yok vajinalar çeşit çeşit parmak izi gibi bir şey her kadının vajinası farklı olabilir dert edicek bir şey yok yara vb gibi şeyler olmadıkça...
     
  12. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  13. TheShe

    TheShe Guest


    Bir porno site önermediğimiz kalmıştı, o da oldu, tamamdır :dance::roflol:
     
  14. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  15. UykucuSirine

    UykucuSirine hasretinle yandı gönlümmm Pro Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.517
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım canımcağım ..rengi görüntüsü bunları takma kafana..olaki akıntın olur..ağrın olur ..ne bileyim ben daha adetlerin sancılı olud gider görünürsün bir kadın doğumcuya..kaç yaşındasın bilemiyorum..

    bizler maalesef bir yerimiz ağrımadıkça gitmeyiz doktora.benim fikrim sağlığın açısından senede bir kez de olsa kontrole git kadın doğum uzmanına bazı şeyler ihmale gelmez..
     
  16. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  17. UykucuSirine

    UykucuSirine hasretinle yandı gönlümmm Pro Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.517
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bu arada rengine bakmak hiç aklıma gelmemişti ne yalan söylüyümm :roflol::roflol:
     
  18. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : essmer__
  19. TIFF

    TIFF SAKARLAR KRALİÇESİ :) Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    148
    hehehehee başka somut ve acil sonuç vercek bişe düşünemedim. ben olsam öle yapardım yani orlara sadece erkekler girip bakcak diil yaaa, benim de öğrenceklerim vardır belkim alalalalaaaaa :roflol: