Bir tuhaflk var...

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nemida tarafından 7 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : nemida
  1. nemida

    nemida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Adet tarihim zamanında olsun diye primolut n kullanıyorum çünkü tatile gideceğim ve tatilde hastalanmak istemiyorum. bugün ilacı aldığımın 3. günü bugün öglen ve gece toplam 2 tane daha alıp bırakacağım, ancak hiçbir adet belirtisi yok, ne göğüslerimde hassasiyet ne adet öncesi kasık ağrısı hiçbirşey yok yarın ve ya öbürgün adet görmem lazım ama bu normal mi hiç böyle şey yaşamamıştım...
     
  2. 7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : nemida
  3. mnla

    mnla Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.298
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bence bir gariplik yok... bu hapi birakir birakmaz adet olmuyorsunuz zaten 3-4 gun sonra basliyor ancak...