Bir Türlü Erimiyor!!!!!

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve shebokopat tarafından 10 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : shebokopat
  1. shebokopat

    shebokopat ay ışığına vuruldum ben.. Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bu siteye yeni üye oldum kardeşim sayesinde inşallah derdime derman olur benim derdim göbek bölgem fazla biraz balık etliyim ondan mı bilmiyorum ama sizden isteğim bu göbekten nasıl kurtulabilirim?yardımcı olursanız bu bacınıza bi iyilik ederseniz çok makbule geçer şimdiden teşekkür ederim:1rolleyes:eek:
     
  2. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : shebokopat
  3. zemus

    zemus şöfeer Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.938
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    spor spor spor başka bişi eritmez göbeği ..tabi yiyecektende az kısman lazım..
     
  4. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : shebokopat
  5. tankolik

    tankolik c@dıKız Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Aynı sorun bendede var ya spor yaptım yine olmadı diyet yaptım yine olmadı şimdi kesin karar verdim kurtulmaya ve lahana yağı kullanıcam ve spor yapıcam bunu uygulayanlar kesin sonuç almış inş bizde kurtuluruz...
     
  6. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : shebokopat
  7. sophia92

    sophia92 Martı Aşığı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    478
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    shebokopat benim ablam kaydirigubbakcemile3 inş. göbeğinden kurtulur çok çaba gösteriyo :lepi:
     
  8. 23 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : shebokopat
  9. Catharsis

    Catharsis Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.012
    Beğenildi:
    4.947
    Ödül Puanları:
    163
    pilatesin karın egzersizlerini şiddetle tavsıye ederım.benim kocaman göbeğimi ayvaya dönüştürdü,diyebılırım. bakalım şimdiki hedef ayvadan da kurtulmak..
     
  10. 7 Mart 2010
    Konu Sahibi : shebokopat
  11. REMNUR

    REMNUR Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    karnınızı içeri çekin çok faydası oluyor denenmiş faydası görülmüştür tahta gibi oluyor karnınız