biraz akıl verin bana lütfen!

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve lavinya19 tarafından 6 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  1. lavinya19

    lavinya19 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selamlar sayın site üyesi bayan arkadaşlarım belki çoğunuz benden büyüksünüz evlisiniz ve tecrübeniz daha fazla size bir konuda fikir danışmak istiyorum ben 24 yaşında bekar bir bayanım uzun süren birliktelikten sonra erkek arkadaşımın psikolojik işkencelerine dayanamayarak ondan ayrıldım başta kabul etti bana ağıza alınmayacak küfürler ve hakaretler etti bana bir sürü eziyet etti . aradan 6 ay geçti şimdi beni arıyo özür dilerim diye ben ise onun adını duyunca midem bulanıyo nefret değil bu kesinlikle zerre kadar sevgi kalmadı içimde resmen midemi bulandırıyo söylüyorum kabul etmiyo peşimi nasıl bırakır nasıl bir yol izleyim en kısa zamanda beni aydınlatıp o güzel değerli bilgilerinizi paylaşırsanız çokk mutlu olurum selamlar saygılar...
     
  2. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  3. nesterin

    nesterin Guest

    öncelikle numaranı değiştirmekle başlayabilirsin mesela..guclubacismile
     
  4. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  5. prenses84

    prenses84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla tatlım aynen arkadasın dediği gibi kesinlikle nonu deiş
     
  6. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  7. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    iletişim yollarını kapat (telefon,msn...)

    ve onun davranışlarına tepki verme. bir kere bile tepki verirsen başından atamazsın
     
  8. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  9. missed_

    missed_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ne yap biliyomusun ondan kaçma
    yani telefonunu falan değiştirme onunla görüşmeye devat et ama nasıl biliyomusun

    sevgili gibi değilde yani ona karşı çok ilgisiz olduğunu belli et

    ama kesinlikle ona hakaret yada onu kötüleyici hiç bişey söyleme

    yani demek istediğim şu : iyide davranma kötüde davranma

    yani duygusuz davran

    yoksa o tip erkeklerin ne yapacağı belli olmaz sen kaçtıkça kendine hırs yapar seni daha çok kovalar

    sana zarar verir seni üzer

    sen görüşmeye devam et ama ilgisiz davran o seni bıraksın

    yoksa başka türlü onu başından atamazsın

    o tip erkekler tehlikeli

    hırs yaparlar...
     
  10. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : lavinya19
  11. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    aynen katılıorumm canımmm.adam yerine koyup muhattap bile olmaa:eek:lmaz: bi kaç kezz ısrar eder.senden tepki gelmeyince wazgeçerr:umursamaz: