Biraz da içimizi dökelim

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve Revolucion tarafından 1 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  1. Revolucion

    Revolucion artık iki aşkım var :P Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.534
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bu aralar artık yakınladığından mıdır nedir doğum hikayeleri topiğinde dört dönüyorum.ve içimden gelenleri dökcek bi yer aradım ama en uygun gene burayı gördüm çünkü beni gene en iyi benim gibiler anlıycak diye düşündüm.o yüzdende bu topiği açıyorum hadi bakalım hanımlar neler hissediyorsunuz şu yaklaşan günlerde ?
    DÖK İÇİNİ RAHATLA :CüvCüv:

    ee başladım yaa susamam artık ilk konuşma benden: bu aralar artık iyice elim göbişten ayrılmaz oldu bi garip hissediyorum kendimi son zamanlarda.gözüm hep karyolamın yanımdaki beşikte.sanki içindeymiş gibi geliyor bazen.gözlerim arıyor. sonra şu doğum hikayeleri yokmu. önceden bazende ürkerek okuduğum hikayeleri bile imrenerek okumaya başladım son zamanlar.önünde kapalı süt şişesine bakan kedi yavrusu gibi bakıyorum göbüşe artık :1rolleyes: dün gece sıcak bastı bi balkona attım kendimi bi baktım herifte geldi biraz sonra ne düşünüyosun dedi.dedim az kaldı ama korkuyorum gerçekten benden anne olurmu bi garip baktı yüzüme benden baba olursa senden hayda hayda anne olur dedi gülerek. sonra bi anda yüzü değişti yaa hastahanedeyken belki anlımıycaz ama eve gelince ne olcak dedi :1shok: ne dediğini anlamaya çalışıyodum.yaa kuş deilki bu al kafesi koy kenarı demezmi :roflol: tabi tutamadım kendimi... ne bilim dedim gayri ihtiyari garip işte daha önce 50 tane doğurup gelmedimki dedim.iyide şimdi beşiğine bıraksak bağırcak sürekli kucakta olmazki deyince birden gözümde canlandı o sahne kucağımda prensim kapıdan giriyorum ??? eeee .....garip bi durum sonrası yok işte fisfisfis ay acemiliğin el kitabı gibi oldu demi gülmeyin nolur sadece kafam çok karışık o kadar :bbo:
     
  2. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  3. seydahancer

    seydahancer Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    547
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aynı düşünceler bendede var canım ama bende korku var bebeğime bişey olcak diye ödüm kopuyor kilosu tamamlanınca aldırsakmı erkenden diye düşünüyorum ben ona çok iyi bakar kocaman adam yaparım bizim bebeğin odası salonun hemen karşısında kapısıda açık yatak odasına giderken görüyorsun çok garip oluyor acaba o eve sağlıklı gelicekmi ben onu kucağıma alabilecekmiyim yada ben uykuyu çok severim uyanıpta onu emzirebilirmiyim çok korkuyorum ama inşallah ALLAH'ım onu bana sağlıklı bir şekilde verecek her sabah kalkınca onun tekmelemesini beklemek bazen velet geç tekmeliyor o zaman işte ödüm kopuyor sürekli ezan saatlerinde ALLAH'ıma dua ediyorum onu bana sağlıklı bir şekilde ver diye zatene bebeğime bişey olursa sanırım eşimde bende tamamen mahvoluruz hayat sevincimiz gider neyse çok çenem düştü
     
  4. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  5. lllalll

    lllalll b@rış ve @loş'un @nnişi:) Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.032
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bitanem duygularını ne güzel anlatmışsın.....yerimseniben
    inanki 3 de 4 de çocuk doğursan tecrübeli olamıyorsun bence benim bir cadım var ama hala korkuyorum ve tedirginim....bebişime nasıl bakıcam kızımla arasındaki o dengeyi nasıl kurucam...ya birine daha iyi davranırsam...ya oğluşum yada kızımı incitecek kıracak bişey yaparsam diye düşünüp duruyorumm...
    veya kötü bişey olursa ...bebişime bana... kızım ortada kalırsa....ne kadar babasıda olsa:KK43: (anneannemin bir sözü var annesi olmayanın babası hiç olmazmış:KK43:( biliyorum fazla karamsar düşünüyorumm ama bir salise sonra ne olacağını bilmeden yaşıyoruz....:çok üzgünüm:daha böyle bir sürü düşünce....
    ama tabi birde bebişim gelecek 4 kişi olacağız....mutluluğumuza mutluluk eklenecekkk.:asigim::nazar:..
    birtane daha çocuğun sorumluluğunu almış olacağım ve onu en iyi nsl yetiştirebilirim nsl kötülüklerden uzak tutabilirim diye düşünüyorumm....eşim sağolsun sen üstesinden gelirsin bu kadar düşünüp kendini bunaltma diyo ama olmuo işte...annelik böyle birşeyy...daha doğmadan bebişim için endişeleniyorummmm.....
    hayırlısıyla oğluşumu bir kucağıma alsaydım sağlıklı sıhhatli :Saruboceq:sanırım sonrası gelicekkk...şuan sabırsızlıkla geleceği günü bekliyorummm....:asigim:
     
  6. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  7. ZuZuu

    ZuZuu kelebeğimm koynumda Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.335
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    yok yok ben bu topici okursam bööle zırlar dururumm.. mafoldumben zaten karmakarışığımmm...daha da okumam banane :umursamaz: :)))
     
  8. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  9. lllalll

    lllalll b@rış ve @loş'un @nnişi:) Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5.032
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    zuzummm benimmm:1hug::asigim:
     
  10. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  11. DoraGizem

    DoraGizem DORApaşanınANNESİ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.971
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    kızlarr süper bi topik ama ben öle karmaşığımki kafam öle karışıkki ne yazacağımı toparlayamıyorum ama tekbildiğim şey göbüşümdekinden korkuyorum çıktığı zaman bana yapacaklarından ona nasıl davranmam gerektiğini bilmediğimden korkuyorumm korkuyorum korkuyorumm senağlama
     
  12. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  13. simaysi

    simaysi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben çok uzun ve zor yollar katettim,hatırlıyorum da ilk bebiş isteğinin içime düştüğü anı,ama dilim varıp söyleyemedi,belki karşımdaki istemiyordur diye...Bekledim takii evliliğimin 5. senesi dolana kadar,sabırla bekledim,hep birgün benim kacamda istesin diye ama o hep duygularını içine atan bir insan oldu,söylemedi.Birgün en yakın arkadaşımın hamile olduğunu öğrendim,güya hayalimiz vardı birlikte hamile kalacaktık,olmadı,isyan ettim,artık kimse beni tutamazdı, olmadı..Bir ay bekledim ,iki ay ,üç ay olmadı.Ben yine umudumu kaybetmedim,belki küçük bir sorunum vardı dedim ve düştüm doktor yollarına...Oysa baktılar,incelediler,canımı çok yaktılar ama herşey normaldi,birde eşiine bakalım dediler,olur dedik,O günü çok net hatırlıyorum,ben ve çok yakın bir arkadaşım test sonucunu lamaya gitmiştik,evet işte dünyanın başıma yıkıldığı an,hemen doktoru aradım ve sordum bu ne demek?Koskaca çocuğunuz olmaz demek dedi bana,nasıl yani???Öyle işte...Kendime ağlamıyordum,eşim için ağlıyordum,keşke sorun bende olsaydı,ben haykırırdım içimi dökerdim,ya o?Çok zor söyledim ona,çok zordu..ılk önce benden uzaklaştı,izin vermedi bana,oysa biz bir hayatı paylaşıyorduk,olsun varsın olmasaydı çocuğumuz,anlatamadım,kendisi anladı birzaman sonra veee iki yıl dahada zor geçti,başarısız tüp bebek denemeleri,hergün göbeğinden olunan iğneler,haplar,herkesin sana acır gözlerle bakmasıı ve herseferinde boşa giden çabalar...Birgün tamam dedim,Allahım kabul ediyorum,sen bizi böyle sınıyorsun,tamam olsun varsın eşimi bana bağışla ben bebek hasretiyle yaşarım dedim,dedim ama ne zaman hamile birini görsem içim yanardı,hertaraf bebiş doluydu sanki,o hamile ,bunun yeni çocuğu olmuş,insanlar sanki canımı acıtıyordu,ben hep içime atıp yüzüme bir gülümseme takıyordum.ısyan etmedim.Veee birgün birden o belirdi içimde.Adetim gecikmişti.Ben hiç kondurmadım kendime,üstelik çok ağır işler yapmıştım,bir akşam tüp bebek maceramdan kalan bilmemkaçıncı gebelik testini yapayım dedim,olmaz yaa ,bir baktım çook silik bir çizgi...Anne ben burdayım diyordu,olamaz dedim ben yanlış görüyorum,eşime götürdüm elim titreyerek,yok daha neler dedi,inanmadı.Ben o akşamı hiç uyumadım,sabah bir türlü olmadı,vvee acil servise gidip kan verdim.Bekleyemezdim 3-4 saat,yine bekledim 1 saat...Annemle ben elimiz titreyerek açtık zarfı.Evet evet canım oğluşum ordaydı ,283 tü değerim,daha önceki gibi kacaman bir 0 değildi,sonra dünyalar benim oldu,hala bekliyorum,biliyorum çok az kaldı ona küçük mucizeme kavuşmaya,ama hala sabahları kendimi cimcikliyorum...Canım oğluşum sen gel yeter,ben herşeyine razıyım,istersen uyutma beni olsun,sen yeterki gel...
     
  14. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  15. fikirdelisi

    fikirdelisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.436
    Beğenildi:
    374
    Ödül Puanları:
    153
    canim ben kolay kolay etkilenmem boyle hikayelerden ama seninki cok etkiledi beni.umarim oglunuza saglikli bir sekilde kavusursunuz:asigim:
     
  16. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  17. simaysi

    simaysi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Çok teşekkür edrim teyzesi,hayat işte hiçbir zaman planlayamıyorsun,sonu iyi olsunda,hepimiz sağlıkla meleklerimize kavuşalımda ben başka birşey istemem...
     
  18. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Revolucion
  19. fikirdelisi

    fikirdelisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.436
    Beğenildi:
    374
    Ödül Puanları:
    153
    birasda ben dokim icimi akannehir
    ben cok rahat buyudum.yani evin en kucuk cocugu oldugum icin evde hic is yapmazdim.heleki unv. yillarinda tek sorumlulugum okuldu.cok guzel bi okul hayatim oldu.arkadas cevrem vs..ben bide rahatina duskun biriyim.esimde oyle.haftasonlari istedigimiz saatte kalkardik, kafamiz esince kendimizi sehir disinda bulurduk gezmek icin.istedigimiz an istedigimizi yapardik.zaten ilk 3 yil bebis dusunmedik. simdi ise acikcasi korkuorum.bu sorumlulugu kaldirabilecekmiyiz die.illaki bi sekilde bakicaz bebegimize ama nasil?hakkini verebilecek miyiz?benki yegenlerimde dahil hayatimda hic yeni dogan bi bebegi kucagima almadim, alamadim.istedigim saatte yattim, istedigim yere gittim, o gun canim istemedi yemek yapmadim kimse kisitlamadi beni yani.cok sevdigim bi meslegim var.isimin gerektirdigi seylerde sık sık sehir disina gitmek.bu bazen 10 gunu bile bulabilio.bebek olunca nasil olacak bu.1 yasina getirdikten sonra ise donmem gerektiginde kim bakacak..bunlar kafami simdiden cok mesgul edio.ayrica eskiden cok dinamik, eglenceli biriydim.evlendikten sonra ister istemez insanin ustune bi agirlik gelio sanirim bebekten sonra iice o agirlik gelecek.suan aynaya baktigimda sisko birini goruorum, kendimi hic begenmiorum.karisik duygular...bebeklerimiz saglikli dogsunlarda hersey yoluna girer umarim :icecream: