Biriniz bana bişey sölesinn

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve tanger tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  1. tanger

    tanger ben, oğlum ve aşkım Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.396
    Beğenildi:
    208
    Ödül Puanları:
    163
    ,çok canım sıkkın malum kriz hepimizi vurdu tabi bizide yurtdışında yaşıyoruz ve eşim maaşını alamamıyoo bayada birikti türkıyeden getirdiğimizde tükenmek üzere şirketın durumuda kötü cezair devleti 5 hazirana kadar süre vermiş ama şirkette para yok ne temınatı verecek nede işe başlayacak...
    eşim benı şimdi türkiyeye gönderiyo çokşükür orda bi evim var eşyam yok ama idare ederım çok ihdiyacımı alırım bişekılde asıl sorun şurda ben evimde kendim kalmak istiyorum oğlumla beraber eşimse ailesının küçük kardeşinı eşiyle yanıma yollayacaklarını ve onlar işlerını düzeltıp ev (.eşimede sormazlar direk derler gidin orda kalın diye eşim gelincede biz beraber oturuyo oluruzz.).. tutup çıkana kadar bende çıkın dıyemem öle bi yapım var kaynım şuan istanbulda eltımse arap ve muşta türkçeyı yenı öğrense bile sıkılıyo kesın gelirler yanıma ama bende istemıyorum kayın valıdem gelse neyse yanlız kadın ama ev ev üstüne olmaz yaa ben yeni evliykende kaynım yanıma gelmişti olmuyo ben yapamıyorum.. oğlum küçük yeri gelıyo kendıme yemek yapmıyorum odamı toplamıyorum bişekılde kendımı idare edıyorum onlar olunca tabi durum daha farklı kendi evimde az rahat etmek istiyorum ve eltimle aynı evde istemıyorum şimdi ne yapayım ben eşimin iş durumunamı,eşimden ayrı kalıcam onamı yoksa türkiyeye gittiğimde oluşacak bu sorunamı üzüleyım siz olsanız ne yapardınız.......
    ( eşimde benım ıstediğim gibi olmasını istiyo ama ailesı bunu dinlemıyo kesın tavrı olsa bile çok sorun olur bide....)
     
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2009
  2. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    inşallah sıkıntılarınızı tez zamanda atlatırsınız...
    diğer konuya gelince siz sesinizi çıkarmadığınız sürece
    onlar istediğini yaparlar,olan size olur..
    bence kesin ve net tavrınızı söyleyin,siz üzülüp düşüneceğinize,
    onlar düşünsün...eşiniz annesine yalnız gelirsen tamam ama
    hep beraber olmaz desin...
    bakın tavrınızı göstermezeniz huzurunuz bozulur..
    iyi düşünün ve karar verin...
    sevgiler...
     
  4. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  5. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    o zaman allah yardım etsin ne diyelim. kendi evinde oğlunla yaşama hakkını sana tanımayan kayın aile varken işin
    zor. ama elti ile oturulmaz canım yaa. kaynana gelin de bir arada oturmak zor ama elti etiyle aynı evde hiç olmaz
     
  6. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  7. aycaaaaaaa

    aycaaaaaaa can oğluşlarrıımm :)) Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.084
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    163
    çok zor bii durum Allah sabır versin tatlım.. ama kesinlikle eltinle bi oturma neyap et engelle bunu..
     
  8. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  9. bonibon

    bonibon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cooook zor durum.... ve esiniz birsey söylemedikce de cözümü yok.. tek cözüm esinizin hayir olmaz öyle sey demesi...

    eger dediginiz gibi yasamak zorunda kalirsaniz siz düsündügünüzden de zor durumda kalirsiniz cünkü sizin esiniz orada olmayacak.. kayniniz ve eltiniz cift olduklari icin ev her ne kadar sizin olsa da onlarin sizden cok yönetim hakki olacak.. sonucta sonlar ev sahibi siz misafir konumunda olacaksiniz... yeri gelecek eltiniz sizden rahatsiz oldugunu belli edecek.. hani kocasi yaninda ya bir yalniz kalamiyorum kocamla durumu olacak...

    tabiki bunlar tahmin ama oldukca gercekci oldugunu düsünüyorum...

    simdiden bol sans ve bol sabir
     
  10. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  11. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Anlayamadim...Mecburmusunz arkadasim...:nazar:

    Kararli ve net bir sekilde söyleyin esinize...istemiyorum diye...oda kardesine söylesin.

    Zorlami gelicekler?? :nazar:

    Vallaha bence cok haklisin istememekle..

    Kendi evinde yabanci gibi hissedeceksin kendini, elti ile kayin ile ayni evi paylasmak zor olsa gerek, üstelik esinde yaninda yok...:1no2:

    Insanlarin yüzsüzlügne sinir yok galiba...ev sahibine sormadan etmeden gelip orda oturacaz...oh vallaha...bu ne perdesizlik yahu:kahve:
     
  12. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  13. frezya_34

    frezya_34 kimse vazgeçilmez değildr Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    buna anca kendi evinde sığıntı gibi yaşamak denir heralde :1shok:
    canım bence sessiz kalmayın ne zorları var sizinle yaşamaya
    gitsin ev tutsunlar yada sizden önce nasıl yaşıyorlarsa yine öyle yaşasınlar
    senin kocanda yok başında ezerler bile seni :1no2:
    kabul etme bence
    gerekirse kötü ol onlarla ama kabul etme
    tabi eğer sonunu düşünüyorsan yap bunu:enbuyukkk:
     
  14. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  15. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Bırak kim ne derse desin sen keyfine bak. Sen mutsuz yaşayacaksan kendi kararların yüzünden onlar mutsuz yaşasın başkalarının hayatını müdahale ettikleri için.
     
  16. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  17. Apple

    Apple Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    canım ya bilmiyordum böyle bi sorunla karşı karşıya olduğunu dün hiç bahsetmedin.çok üzüldüm.dediğin gibi çok zor bir durum yaaa.ama herşey eşinde bitiyor o kesin ve net konuşursa onlarda kafalarına göre organize yapamazlar.bunca sıkıntının arasında birde elti ve kaynınlamı oturucan
     
  18. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : tanger
  19. tanger

    tanger ben, oğlum ve aşkım Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.396
    Beğenildi:
    208
    Ödül Puanları:
    163
    apple canım eşim net bişekilde istemıyo bende ama böle bi durumda abim kesın bırakmaz dıyo hem dayıları falan da abisi gile yakınlar çok laf söylerler çok sorun çıkar dıyo bunlarla ugrasamam diyo yıpratırlar bizi dedi eşim aksam konuştuk bende son dk kadar burda kalıcam eşimın yanındaa.....
    sonuçta burda evimimizin 1 yıllık kırası verilmişş....