biriyle konuşmaya ihitiyacım var

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve naznaznaz tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  1. naznaznaz

    naznaznaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öyle sıkıntılımki anlatamam.2 yıllık evliyim eşimle konuşmuyoruz olay da şu pazar gunu ailesine gittik vs...biz taşınmayı istiyoruz dahası eşim bana öyle söz vermişti evlenelim bu evde bi yıl oturalım söz avrupa yakasına taşıncaz demişti işide avrupa yakasında benim ailem de bende bu şekilde bu evde oturmayı kabul ettim bu evi kayınpederim eşim kardeşleri ortak almıl tabi ozaman bana öyle demedi ben aldım kredi ödüyorum vs demişti.neyse o gun konu açıldı bende babasına biz taşıncaz zaten dedim babasıda ben izin verirsem taşınırsınız 10 yıl var dedi eşim zaten tırsıyo bu konuyu babasına bile açamıyo bende bana veridig süresi doldu oglunuz bana söz verdi yaza kadar ben süre veriyorum taşınmazsa mahkeme yolu herkese açık dedim herkeste bi surat vs...eşim benimle konuşmuyor.ya 36 yaşında adam sesini bile çıkaramıyor deli oldum.
    birde boşanmayı düşünüyorum anlaşamıyoruz eşimle bana akıl verin.çocugumuz yok.ilk evlendigimiz gunden beri kavga gürültü bana eve bakmaz borçları varmış beni ailem bakıyor ihtiyaçlarımı onlar karşılıyor.hatta borcunu ödemesi için ben altın verdim 6 milyarlık sonra abim 3 milyar verdi ama borcu bitmedi evlenirkenki borçlardı.tam bitti dedik borsada batırdı 6 milyar kredi çekti.yani anlayacagınız bana bi hayrı yok.evlenmeden önce yalvardı seviyorum ediyorum diye inandım evlendim ki ikimizin aileside bu evliligi pek istemedi.iki aile en son dugunumuzde göruştu.ben ne yapayım söyleyin..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 13 Nisan 2009
  2. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  3. pipirikli

    pipirikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ilk önce eşinizi seviyor musunuz diye sorsam cevaplarmısınız yorumu ona göre yapmak istiyorum
     
  4. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  5. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    off offf çok zor bir durum
    size aileniz bakıyor
    eşinizle mutsuzsunuz
    çocuğunuzda yok
    bilemiyorum bekara koca boşamak kolay derler o yüzden susuyorum
     
  6. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  7. naznaznaz

    naznaznaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    birgun mutlu olmadım desem yeridir.evlenmeden önce o sevgi dolu bana deliler gibi aşık olan adam gitti başka biri geldi.ozaman hediyeler çiçekler.güzel sözler dk başı aramalar.şimdi gun içinde kimse kimseyi aramaz akşamda pek konuşmayız.niianlyken çok ayrılalım dedim olmadı öyle pişmanımki evlendigime.hiç birşey paylaşmayız sohbet etmeyiz boşanmanın yükünü kaldırabilirmiyim bilmiyorum.intihar etmeyi çok düşündüm yada o ölse kurtulsam diye çok dua ettim.neden böyle bilmiyorum.eşime çok dedim madem böyle olcaktın neden hayatımı kararttın neden bana yalvardın agladın peşimde aylarca koştun arkadaşlarıma ikna edin diye yalvardın dedim ama o bana inanmasaydın dedi o an yıkıldım.ondan nefret ediyorum bunu biliyor defalarca yüzüne söyledim o da nefret ediyorum dedi bikaç kez.boşanalım çagır aileni bende çagırayım anlatalım ayrılalım dedim.sen ailene söyle benim ailem boşanınca ögrenir diyor.bir akıl verin...
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 13 Nisan 2009
  8. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  9. naznaznaz

    naznaznaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben eşimi çok da sevmedim mantık evliligi.beni seviyor deger veriyor işi gücü var vs...iyi biri diye kabul ettim..
     
  10. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  11. smiter

    smiter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim...
    maddi sorunlar evlilik üzerinde bulutlar gezdirir elbet....
    herkes evlenirken borç işine karısıyor bunlar elbet sorun oluyor
    ama eşini seviyorsan ve güveniryorsan sorun etme derim...
    eger yalan konusuyorsa dikkatli ol derim....
     
  12. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  13. bebisim52

    bebisim52 Tüm varlığım kızımmm... Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.903
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    canım evliliğin ilk yıllarında anlaşmazlık olur ama eşinin ailesine ses çıkaramamsı kötü bi durum.kayınpederinde kim oluyo size talimat veriyo anlamış değilim.sizin artık bir aile olduğunuzu kendi kararlarınızın olduğunu anlamamışlar heralde.
     
  14. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  15. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bosan demicez size cunku kolay olan birsey degil boylede olmaz bence esiniz size sevgisi nakadar yani gozunu korkutsan yani ayrilirim diye yaptiklarinida yuzune vur ben bitircem de belki pisman olur ama evet bosanalim demicegine eminsen de yani gozunu korkut
     
  16. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  17. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    308
    Çok zor bi durum.Allah sabır versin. Ne diyim adam evine bakmıyor, sana bakmıyor, ilgilenmiyor.Bundan da şu sonuç çıkıyor, ya seni sevmiyor yada hayatında başkası var.
    Varsa da boşanmak işine gelmez, ikinizi idare etmek daha iyi olur onun için.
    Sen de sevmiyorum, nefret ediyorum diyosun. Bence ikinizde birbirinizi gözden çıkarmışsınız. Kendinize eziyet ediyosunuz.
    Korkacak bişeyin yok bence, zaten sana ailen bakıyomuş, git ailenin yanına, aç davanı.O da diyomuş sen aç diye.Sevse saçmalama, öyle şey olmaz falan der.
    Bence en kısa zamanda boşan, kendine yazık etme.Bırak o da nerde, kiminle, nasıl olmak istiyosa olsun.
    Bence ondan sana ne köy olur ne kasaba...
     
  18. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : naznaznaz
  19. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    birşeyler olmuyorsa mantık dışına çıktıysa kişiler artık boşanalım yorumu getirebiliyorsa bence iş uzamadan hiçbirşey sürünmeden bitsin.. en güzel yerinde..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.