Bişey buldum

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve EU3 tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    Gebeliği olabildiğince erken sapta*yabilmek, her dönemde insanları ilgi*lendirmiş, bu amaca yönelik birçok ça*lışma yapılmıştır. Eski Mısırlılar bile gebeliği saptamak için bazı yöntemlere başvururlardı. Bunlardan birinde kadına süt ve karpuz karışımı verilir, kadın bu*nu yediğinde kusarsa gebe olduğu ka*bul edilirdi. Sonraki çağlarda da bilim*sellikten ve güvenilirlikten uzak daha birçok gebelik testi uygulanmıştır
    bİYERDEN BULDUM DENESEKMİ KARPUZ YOKKİ
     
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  3. selva2009

    selva2009 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    580
    Beğenildi:
    133
    Ödül Puanları:
    113
    çok hoşsun valla
     
  4. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  5. Pretty

    Pretty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    :roflol:hay Allah iyiliğini versin emi...
     
  6. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  7. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    daha okurken midem bulandı...hamilede deilim !!!..karışım zaten mide kaldırıcı normalde ikisinide çok severm ama birarada düşünemiyorum..bi arada nette limon suyu ile idrar vardı karıştırıyorsn tortularr diptyse hamile yukarıda kalıyorsa değil..yanlı hatırlamıyorsam öyleydi onu yapmıştım hamile olabilcğim şeklinde sonuç vermişti hem bi süre limonu görücek gözüm bile kalmadı hemde hamile değildim adetim gelmişti yanii...testlerde 3 tl yani çok pahalıda dğil nimetleri şekilden şekilde sokmak yerine test en iyisi buda bnm düşücem
     
  8. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  9. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    canım modern tıp diye bişey var şimdi :roflol:ama sen yinede istersen dene :roflol::roflol:hamilemisin bilmiyorum ama bebişede kendinede eziyet etmenin ne alemi var:roflol::roflol::sm_cool: çok güldüm ya
     
  10. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  11. sanmur06

    sanmur06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    836
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    süper ya:roflol:
     
  12. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  13. Gurbet_gelini

    Gurbet_gelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.090
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    aslinda bizde suanda karpuz var denesemmikikaydirigubbakcemile3
     
  14. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  15. EU3

    EU3 Guest

    valla ben buldum yazdım denyip denememek size kalmış modern tıppın olduğunu bizde biliyoruz karbonatta pek mantıklı sayılmazdı hani dalga geçecek ne varki bunda duyduğumuzu paylaşıyoruz burda e güldürdüm ya en azından ona bakın
     
  16. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    canım dalga geçmiyorum alınma sakın çok hoşuma gitti onun için yazdım hiç böyle bişey aklıma gelmezdi
     
  18. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  19. ecrin.06

    ecrin.06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım teşekkürler bilgilerini paylaştığın için bence bunda gülünecek birşey yok parası olan var olmayan var.sağol mehrilciğim.