Biten İlişki

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve irem.54 tarafından 5 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  1. irem.54

    irem.54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ona kaçmadım diye 3,5 yılı hiçe saydı... senağlama
     
  2. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  3. yengec123

    yengec123 hmmmmmmm Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.622
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    Nasıl ya. Onunla kaçmadın diye ayrıldımı senden. Ayrıca niye kaçıyosunuz aileler mi karşı geliyo
     
  4. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  5. irem.54

    irem.54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim ailemin verip vermiceği belli değil o da vermez diye kaçalım diyo hem evliliğe hazır değilim hem de kaçmak istemiyorum ben anamın babamın duasıyla çıkmak istiyorum evimden :gitme: daha 18 yaşındayım :çok üzgünüm: onu da çok seviyorum...
     
  6. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  7. Dou_You_Wanna

    Dou_You_Wanna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.634
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    En doğrusunu yapmışsın canım. Daha bu yaşta kaçırmak istemiş seni, sen hayata hazır bile değilken seni bi kaç senede hem eş hem anne yapmayı planlamış. Çok ayıp! Annenin babanın duasını alarak çıkmak istemen kadar daha doğal bişey yok, aslada olamaz. Şu hayatta ne olursa olsun her zaman her şartta yanında olucak tek kişiler onlar. Okulunu bitir güzelim sen. Hayatını kazan Allahın izniyle. Ve seni, sen kaçmadın diye tereden şahsiyette yakında tekrar kapında olur merak etme canım sen. Sen güçlü dur, dimdik dur, asla eğilip büküldüğünü ve üzüldüğünü gösterme ona. Adama bak yaa daha denememiş bile seni istemeyi vermezler diye kaçalım demiş. Ohh ne alaa. :eek:lmaz:
     
  8. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  9. yengec123

    yengec123 hmmmmmmm Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.622
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    En doğrusunu yapmışsın o zaman. Hemde daha evlenmek için erken bi yaş.
    Zaten seviyosa emin ol bekler. :teselli:
     
  10. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  11. adilemir

    adilemir Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    16.251
    Beğenildi:
    4.322
    Ödül Puanları:
    238
    18 yasında kaçma canım...daha yasın çok genç..sonra bu yıllarını mumla arama...hele bı 22-23 ol...
    en az tabı...
    unıverste hayalın varsa mutlaka gerçeklestır...
     
  12. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  13. irem.54

    irem.54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok Saolun mafoldumben
     
  14. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  15. yengec123

    yengec123 hmmmmmmm Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.622
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    Bu arada çok merak ettim erkek arkadaşın kaç yaşında?
     
  16. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  17. irem.54

    irem.54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    Üniversiteyi düşünmüyorum açıktan lise okuyorum ama ben kendimi şuan da evlilik gibi büyük bi sorumluluğa hazır hissetmiyorum adapazarında yaşıyorum öle bişe olduğu takdirde bursa karacabeyde sürdürcem yaşamamı hem de ailemden uzak kesinlikle yapamam
     
  18. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : irem.54
  19. irem.54

    irem.54 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    22 yaşında kendisi