Biz bu durumdan memnun deiliz...Bakalm siz ne diyceksiniz...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve blackgirl3434_34 tarafından 17 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  1. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar kuzenımın sözlüsü istanbulda öğretmenik yapıyo.. ve hemen hemen her akşam dışarı gezmeye cakıyo 11 -12 ye kadar... kuzenim bu durumdan hoşlanmıyo...sizce sözlüsünün her aksam dısarı cıkması normalmı
     
  2. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    gezmeye nereye cıkıyo burası mühim.
     
  4. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  5. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sahile gidiyo cafelere falan
     
  6. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  7. bebegem

    bebegem BEBEĞİMİ VER RABBİM Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    901
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    neden sözlüsünüde yanına alıp gezmiyor....bunlar sözlü ailesi izin verebilir.... geç saat değilde

    daha erken saatlerde dönebilirler.......demekki sözlenmeden öncede bol bol geziyormuş şimdi


    eski alışkanlıkları devam ediyor..... bence bu illa biriyle buluşuyor değilde alışkanlıkları


    devam ediyor diyelimmmm
     
  8. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  9. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sözlüsü izmirde
     
  10. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  11. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    şimdi bi kere bir insan her gün hergün çıkmaz o kısımda bi yanlışlık var.
    ikincisi bu cocuk hep böylemiymiş yoksa yeni mi huy edinmiş bunu?
     
  12. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  13. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hep böyleymiş ..kuzenım acayıp sınırlenıyo bu duruma
     
  14. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  15. nadya83

    nadya83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    890
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aksam nereye cıkıyor boyle ıstanbuldah ayat ucuzd a degıl kı bı ogretmen ıcın gezıp tozuyo dıcem ama nasıl .
     
  16. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  17. moondancer

    moondancer Sonunda Çok Mutlu :) Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    614
    Beğenildi:
    166
    Ödül Puanları:
    113
    Hep böyle bir adamsa
    Ya bu deveyi güdecek ya bu diyardan gidecek..
    Kuzenin rahatsızsa sözlüsü dışarı çıkma işini bu kadar sık yapmayabilir..
    Kendi içinde sinirlenmek yerine bu konuyu sözlüsüne açsın.
    Seven insanlar ortak payda da buluşmayı bilecektir elbet..
     
  18. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : blackgirl3434_34
  19. minikkedicik

    minikkedicik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    828
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sözlüyken böyleyese ben gezmeye tozmaya alışkınım der evliyken de devam eder
    şimdiden düzeltmeye çalışcak arkadaşın sözlüsünü