Bmw

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve azrasxixla tarafından 8 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2007
    Konu Sahibi : azrasxixla
  1. azrasxixla

    azrasxixla dukancan Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    718
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Kosifler Bostancı A.Ş. den 14 Eylül 2007 tarihinde 118 model ve BMW markasında sıfır otomobil aldım.



    10 gün önce arabamı satmak amacı ile galeriye götürdüm, galeri arabanın sol çamurluğunun değişip boyanmış olduğunu söylendiğinde inanamadım ve çok şaşırdım. Başka yerlerede gösterdim ve aynı cevabı aldım.İstanbul Teknik Universitesi Makine Fakültesi Otomotiv Ana bilim dalına başvuru yaparak, Araş. Gör. Dr. Kubilay YAY ve Uzman Yük. Müh. Nejat Sezgin tarafından hazırlanmış 06 Kasım 2007 tarih ve 07/1028 sayılı raporu aldım. Rapor hasarı tamı tamına teyid etmekte, tamponun değişmiş olduğunu ve aracın fabrika boyası ile boyandığını belirtmektedir.



    Raporla birlikte 07 Kasım 2007 tarihinde avukat arkadaşım Ece Ferahcan ile birlikte Kosifler Oto'ya gittim ve satış danışmanım Gökhan bey ve Satış Müdürü Berkin Pınar ile görüştüm. Kendilerinin bu konuda görüşmeye yapmaya ya da araç tazmini gibi yetkilerinin olmadığını söylediler ve beni ana bayii Borusan Avcılar da bulunan yetkili Şevket Yazgan ile görüşmemi önerdiler. Telefon ile görüştüm aramızda geçen görüşmeyi aynen aktarıyorum,



    "Bu çok normal fabrikadan çıkan ve bu tip hasara uğrayan araçların olabildiğini ve fabrika garantisi altında bulunduğunu bu şekilde tüketiciyi bilgilendirmeden satış yapılabildiğini durumun çok normal olduğunu sineye çekmem gerektiğini bu şekilde kullanmanın ne sakıncası olduğunu...." v.b şeklinde konuşmaya devam etti, bu anlattıklarını yazılı olarak tarafıma göndermesini istediğimde ise bunun mümkün olmadığını söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.



    Şaşkınlığımı gizleyemiyorum BMW gibi bir marka, kaliteyi yakalamış standartları üst düzey ancak tüketiciye hasarlı araç satabilmenin normal olduğunu düşünecek kadar garip bir tavır sergilemekteydi.



    Ben sıfır bir araç aldığımı düşünüyordum ve bu yönde ikna edilmiştim.



    Elbetteki hasarlı bir araç kullanmayı ya da satmayı (bir tüketiciyi salak yerine koymayı) hiç düşünemiyorum, hasarlı bir araç almayı hiç ama hiç düşünmedim kim düşünür ki.



    Sıfır bir araç almaya gidiyorsunuz ve size bilgi verilmeden hasarlı bir araç size teslim ediliyor son derece surpriz bir şekilde bunu öğreniyorsunuz.Ve sıfır araç fiyatı ödüyorsunuz.



    Normal şartlar altında hiç bir orta düzey zeka sahibi bir aile babası/annesi bu şekilde araç sahibi olamak istemez.



    En kısa zamanda satış bedelinin iadesini ve maddi manevi zararımın karşılanmasını istediğim için hukuki yollara başvurmayı amaçlıyorum. Bu görüşmeyi Kosifler ve Borusan yetkilileri ile görüştüğümde bu konuda bana yardımcı olamayacklarını olayı BMW nin yani üretici firma/dünya markası olan sizin desteklediğinizi ve normal karşıladığınızı belirtmişlerdir. Bu konunun önce Türkiye'de arkasında da Avrupa Mahkemesinde görüşülmesi için hukuki işlemi başlatıyorum.



    Bahsi geçen marka BMW ve insanları sömüren belkide tüm hasarlı araçlarını Türkiye'ye satan bir marka olarak benim gözümde prestij kaybetmiştir. Bu yasal mıdır ? Türkiye ye hasarlı araç sattığınızı dünya biliyor mu? her ülkeye bu tür ağır hasarlı araçları satıyor musunuz ? Tüketiciyi bilgilendirmeden satmak konusunda sizde bu düşünceyi onaylıyor musunuz?



    Bu görüşmeleri Turkiye Tüketici derneklerine ve gazetelere de aynen gönderiyorum.



    Saygılarımla arz ederim.



    Feride ADIGÜZEL
     
  2. 8 Kasım 2007
    Konu Sahibi : azrasxixla
  3. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Dava açın en kısa zamanda, hiç vakit kaybetmeyin, ortada ciddi bir hak kaybı var. Aynı zamanda da sıfır diye size hasarlı araç sattıkları için sizi dolandırmışlar, cezai şikayette de bulunun. Çok şaşırdım böyle birşeye.