boğaz yanması?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve sevdicicegim tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  1. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar merhaba
    ben 21 haftalık hamileyim son bi haftadır boğazım çok kötü yanıyor.(acımıyo yalnız yanıyo)çok afedersiniz acı acı ağzıma gelio bazen yediklerim:kedi:
    normalde mide yanmasını biliyorum ama bu durum beni çok zorluyo ve genelde akşamları oluyo böle bi durum yaşayan varmı?banada yardım edermisiniza.s.
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  3. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    bu konuda kimse bişey bilmiyomu yaaa:çok üzgünüm:bana yardım etcek kimse yokmu burdaaa:uhm:
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  5. maviruya

    maviruya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    685
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    113
    faranjit gibi mi? bende de var şuan..yanma,tahriş..galiba sende reflü var,mide öz suyu boğazlarını tahriş etmiş..bende bugün mide yanması için aile hekimine gittim..gaviskon verdi,hamilelik boyunca kullanılabilirmiş..belki sana da iyi gelir..
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  7. sumifer

    sumifer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.669
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba canım.bende 15 haftalık hamileyim.bende aynı durumu 2 3 gündür yaşıyorum.özellikle akşamları hissediyorum.boğazımda bir yanma oluyor sanki sırtımda bile o yanmayı hissediyorum.yediklerim geri gelecekmiş gibi oluyor seni çok iyi anlıyorum.ben o an hemen meyve yada çubuk kraker yiyorum bunlar bastırıyor.annem bebeğin saçları çıkmaya başlıyor ondandır diyor.
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  9. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    teşekkürler arkadaşlar a.s.
    ama bebeğin saçları çıktığı zaman mide yanar die biliyorum ama benim boğazım çok yanıyo bide bende reflü yoktu hamilellikte yenimi başadı acaba?doktor randevum haftaya ozamana kadar bekleyeyim diyorum ama nappsam bilemedimmfisfisfis
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  11. megryann

    megryann Aşkımın aşkı.... Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.914
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    Canım geçmiş olsun.Galiba sendekide bizlerde olan reflü.Süt içmek bir nebze iyi geliyormuş.Birde ben bugün leblebiyi duydum bakalım deneyeceğim.Sarı leblebi yukarıya çıkan asidi emiyormuş.ınş. bir faydasını görürüm.Doktorların bana verdiği ilaçlar fayda vermedi.Tekrar gidip başka bir ilaç isteyeceğim umarım iyi gelir....
     
  12. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  13. SiBeL

    SiBeL oğlum ve kızım herşeyim Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben bu sorunu erken dönemde yaşamadım 30.haftadan sonra başladı.. 1 aydır ara ara oluyor.soda içerek gidermeye çalışıyorum.reflümüdür diye çok korktum ama sanmıyorum yani inşallah değildir..
     
  14. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  15. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar aynı sorun bir haftadır bendede var bende 13+3 günlük hamileyim ama boğazım beni çok rahatsız ediyor doktor randevumada 2 hafta var umarım düzelir.
     
  16. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  17. ANG€L

    ANG€L bitanecik demirim Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    319
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bendede oluyor ara ara.doktora sordum hamilelikte reflü olur dedi.çok rahatsız olursan reflünün şurubunu kullan dedi.boğaz yanmasının mide yanmasının saçla alakası yokmuş.bebek mideye baskı yapıyor büyüdükçe mide asidi çoğalıyormuş.
     
  18. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sevdicicegim
  19. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar reflü çok duyduğum bir hastalık değil oyüzden endişelenmeye başladım son bir haftadır akşamları yaşıyorum hamilelikten sonra geçermi acaba haftaya ayrıntılı ultrasyonum var sonrada doktor kontrolüm ozamna kadar beklesemmi yoksa haftayı beklemesemmi??hiç duymadığım bi hastalık olduğu için endişelendim.ne yapmam gerekiyo bunu nasıl geçirebilirim yada en aza indirgeyebilirim gerçekten çok rahatsız ediyo akşamlarıfisfisfis