Bohça süsleme (yardımm)

Konusu 'Nişan (Nişan Adetleri, Nişan Bohçası, Nişan Tepsisi)' forumundadır ve berfin_yureqim tarafından 30 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  1. berfin_yureqim

    berfin_yureqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41

    Arkadaşlar 10 gün sonra bohça vericez ama süslemeye dair hiç bişi yapamadım daha.ne yapılır nasıl süslenir bilmiorum, e bide beceriksizliğim eklenince daha ortada bişi yok.bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.atıorum havlu katlama şekli varmıdır,kurdeleler,nazar boncukları nelere nasıl takılır nasıl yapılır :uhm:
     
    Son düzenleme: 30 Eylül 2010
  2. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  3. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    ben götürdüğümüz bohça örneğini göstereyim sana canım...
     
  4. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  5. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    bordo gülün üzerine nazar boncuğu koyduk...

    [​IMG][/url][/IMG]

    buda son hali, şu küçük kutuda kuranı kerim...

    [​IMG][/url][/IMG]
     
  6. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  7. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    son olarak içindekileri göstereyim, hepsine kurdale bağladım
    [​IMG][/url][/IMG]
     
    Son düzenleme: 30 Eylül 2010
  8. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  9. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben kırmızı tülle kapladım tülü biraz büyük tutup bohçanın üstünden bağladım. şeker gibi oldu şimdi işyerindeyim foto yok. yarın falan atarım fotosunu buraya.
     
  10. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  11. berfin_yureqim

    berfin_yureqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    hmmm evet bunun gibi süslemelerr. o lacivert gibi olan gömlekmi gecelikmi onuda çevresini kurdeledin dimii

    bunlarıda örnek alayım evde baka baka yapıcam öle artık :)
     
  12. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  13. berfin_yureqim

    berfin_yureqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    gerçekden çok ii olur bende öle bişi düşünüodum ama neyi o şekilde tülle kaplıcam bilmiorum,çünkü valizle gitcek bizim bohça atıorum gömleklerinimi o şekilde yapıcam yada havlularımı..:uhm:
     
  14. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  15. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    mesela şöyle yapabilirsin. bohçalanacakları bohçalar süsler öyle koyarsın valize. valizin saplarına falan kurdeleler tüller bağlarsın. bide çiçeklere takılan boncuklar varya hani onlardanda bağlarsın hem valiz süslü olur hemde valizi açınca sürpriz olur daha süslü bir bohçayla. yada valizi geniş kırmızı bir kurdeleyle hediye paketi gibi yaparsın.
    nişan bohçasımı bu vereceğiniz?
     
  16. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  17. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    o pijama takımı canım, aslında altta damat seti var onuda simli kurdale ile süsledim ama görünmüyor malesef...
    seccade ve diğer havlular çıkmamış, onlarıda jelatinle sardım ve şekil verdik...
     
  18. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : berfin_yureqim
  19. berfin_yureqim

    berfin_yureqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    evet nişan bohçası valizi zaten bi şekilde süslücem çiçekciden o tüllerinden faln alıcam.ama içindeki havlular falan kurdele takınırmı nazarlık falan.1 adet saten bohça var mesela onun içine havlu ve iç çamaşınımı süsleyip koyayım sadece.diğerlerini kurdele ve tüllerlemi süsleyim