Boncuk kaynak .....deniz ve havuz ne dersiniz ???

Konusu 'Postiş, Çıtçıt ve Peruk' forumundadır ve rapunzels tarafından 23 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  1. rapunzels

    rapunzels Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Herkese selamlar saçlarım ile ilgili ciddi sıkıntılarım var 5 yıldır nerdeyse bir santim uzatamadım sürekli kırılıyorlar bende boncuk kaynak yaptırmaya karar verdim ama ben yazın sürekli deniz ve havuza giderim kaynak yaptığım belli olurmu yani saçlarım ıslandığında diplerden kaynak yerleri belli olurmu,oluyormu????


    1,5 ay sonra bursaya gideceğim yaklaşık 6 ay orada kalacağım yani bu işlemi bursada yaptıracağım tavsiye edebileceğiniz bu işi iyi yapar dediğiniz yerlerin varmı..
     
  2. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  3. mutlulukla

    mutlulukla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    banyo yaptığınızda bile osaçlar nasıl ağır geliyor zor oluyor ıslanınca kendin beğenmiyorsun zaten çünkü belli oluyor ağırlığı baş ağrıtıyor saçları kırıp yıpratıyorda yani kısaca zararı ve külfeti daha çok bide çıkabiliyorlar ıslanı tarandığında ve kremlendiğinde yani havuz deniz çok rahatsız gelir keyif alamazsınız o saçlarla deneyimlerimi paylaştım
     
  4. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  5. beautiful_girl

    beautiful_girl kozmetikkdunyasi.blogspot Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben boncuk kaynaklarımı yeni çıkarttım okadar pişman oldum ki taktırdıgıma.. benimde saçım hiç uzamıyordu bi heves yaptırdım.. taraması ayrı dert.. hadi o neyse saçlar uzadıkça dipler karısıyor.. çıkarttıktan sonra saçların okadar zarar görüyo ki felaket saçlarım döküldü.. :KK43: kendin bilirsin ama sana tavsiyem çok istiyorsan çıt çıt yaptır.. boncuk kaynak düşünme.. sonra benim gibi pişman olursun
     
  6. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  7. rapunzels

    rapunzels Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Cvplar için teşekkür ederim ama bildiğim kadarı ile çıtçıtlarlada denize girilmiyor yanılıyorsam lütfen doğru olanı belirtin ben öyle biliyorum oysaki benim temel amacım gün içinde gür ve uzun saçlı olmaktan ziyade denizde havuzda olmak normal koşullarda fön çekiyor maşa vs. yapıyor bir şekilde saçlarımı kullanılabilir bir hale getiriyorum ama denizde saçlarınız ıslandığında çok daha zayıf ,az ve kötü görünüyor havuz başı sorunuma çözüm yolunun boncuk kaynak olduğunu duymuştum doğrumu değilse farklı alternatifler varmı bilgisi,tecrübesi olan arkadaşların fikirlerine talibim..........
     
  8. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  9. flygltkn

    flygltkn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşım ben de bi boncuk kaynak mağduru olarak asla ve asla tavsiye etmiyorum. saçlarımın dibi doğru düzgün yıkanmadığı için sürekli kaşınıyor bi arkadaşımın sirke doldu saç diplerine yaptırdıktan sonra beraber aynı anda yaptırmıştık. ayrıca saç ister ıslak olsun ister kuru belli oluyor mutlaka. suda saç karısınca kaynaklar görünüo falan. bi ton sıkıntı anlayacağın. ben çıtçıt kullanıyordum gittim çıtçıtlarımı kaynağa çevirdim şimdi çok pişmanım kaynakları çıkartıp yeniden çıtçıt alacam. bu arada çıtçıtla denize havuza girebilirmisin bilmiorum. belki saçlarının diplerine çok ii krep yapıp sıkı takarsan ve saçlarını bağlarsan olabilir açık girilirmi biliyorum ama asla kaynağı tavsiye etmiyorum. boncukların saçta yaptığı ağırlık ve ağrı da cabası:-(
     
  10. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  11. miss_teacher

    miss_teacher Hoşgeldin Yiğit oğlum... Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    494
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim arkadaşımda yaptırdı boncuk kaynak ve saçı sadece açıkken belli olmuyor başka hangi model olursa olsun boncuklar görünüyor hiç hoş durmuyor bence çıt çıt tercih ederim ama çıt çıt denizde problem yaratabilir gerçi ben denize giriyordum çıt çıt la ama çok rahat olmuyordu. günlük hayatta mutlaka çıt çıt derim zaten baş ağrısı yapınca çıkarabileceğin bir şey daha kullanışlı olur.
     
  12. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  13. prensesin.uykusuyum

    prensesin.uykusuyum standart. Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.511
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    neden çıtçıtlarla denize girilmiyormuş ki. ben denizde havuzda hep kullanıyorum uyurken bile çıkartmam benle saçlarım bütünleştiler yani :) özellikle çıtçıt kullanıyorum yoksa kendi saçlarımıda uzatabilirim ama ne gerek ,kendi saçlarımı çekinmeden kuaförede kestirebiliyorum çok rahat bence sende çıt çıt al
     
    Son düzenleme: 1 Mart 2010
  14. 26 Şubat 2010
    Konu Sahibi : rapunzels
  15. beautiful_girl

    beautiful_girl kozmetikkdunyasi.blogspot Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    boncuk kaynak uzunluk bakımında düzleştirici fön maşa için güzel ama sırf bunlar yüsünden saçından olmak var bide onu düşün.. kaynakalrımı çıkarttım saçlarım hala kendine gelemedi incecik kaldılar okadar çok döküldü ki:KK43: sürekli bakım yapmak zorunda kaldım halada yapıyorum