bornozunuz yoksa kaçırmayın

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve iklim__ tarafından 24 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  1. iklim__

    iklim__ Guest

    kızlar, annemle çeyiz alışverişi yaparken bim e uğradık bişeyler almaya, bornoz takımları gelmiş. daha doğrusu tek bornoz.20 küsür lira..erkek de bayan da var. annem malına baktı, çok kaliteli dedi. hemen aldım. gündelik kullanmak için.çok pahalı terlikli falan setlere gerek yok bence. çok şeker renkleri desenleri. bi bakın derim ihtiyacınız varsa.

    ben ille marka takılacağım derseniz bilmem tabi
     
  2. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  3. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    bende aldım ,gerçekten güzel ,hatta kullandım bile ,günlük kullanıma uygun ,ucuz ve kaliteli..
     
  4. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  5. iklim__

    iklim__ Guest

    ya kızlar resim koymak için bim in sayfasına baktım, aktüel ürünlerde başkaları eklenmiş. acaba son gün falan mıydı? markası pepeneroymuş. netten bakarsanız zaten baya pahalıymış normalde.
     
  6. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  7. stanki

    stanki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    5.506
    Beğenildi:
    4.666
    Ödül Puanları:
    238
    Tüh bittimi yani yarın ben yine de gidip bir bakıyım,
     
  8. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  9. iklim__

    iklim__ Guest

    bak canım. bitmemiştir inşallah. %100 pamuk yazıyor.biz bugün bir takım daha alacağız. burda hala var.
     
  10. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  11. _rz_

    _rz_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende bir bakayım umarım bitmemiştir
     
  12. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  13. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    dün bende gördüm ama incelemedim. çocuk bornozu da vardı heralde.
     
  14. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  15. iklim__

    iklim__ Guest


    evet canım.ben de ucuz etin tiridi olmaz diye geçip gidiyordum ama annem malını inceledi, çok kaliteli dedi.(yılların tecrübesi) günlük kullanmaya almıştık. netten baya iyi bi marka olduğunu görünce ve üstünde %100 pamuk yazdığından çeyize transfer ettim.
     
  16. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  17. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    gerçi bimde herşey ucuz. kötü demek değil yane. aslında devamlı takip etmek lazım da unutuyorum yaa.

     
  18. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : iklim__
  19. kahvefincanxix

    kahvefincanxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    408
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    88
    annem aldı...ben almadığıma pişman oldumsempatiksalakcinni