Boşanma davası...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve ofof23 tarafından 21 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  1. ofof23

    ofof23 Guest

    BEN YAKLAŞIK 3 AYDIR EŞİMDEN AYRIYIM. BİR SÜRÜ PROBLEM SONUNDA AŞKI SAYGIYI VE SEVGİYİ BİTİRDİĞİ İÇİN BU EVLİLİĞİ YÜRÜTMEME KARARI ALDI VE BENDE BABAMIN EVİNE GELDİM. 3 AYDIR NE ARADI NE DE SORDU. EVLİLİĞİM 1 YIL 2 AY SÜRDÜ 1,5 SENELİK FLÖRT DÖNEMİNDEN SONRA ÇOK SEVEREK VE İSTEYEREK EVLENDİK. ANNESİNİN YANINDA AYNI EVE GELİN GİTTİM. EVLİLİĞİMİN ÇÖKÜŞÜNDE KAYINVALİDEMİN DE ETKİSİ ÇOK OLDU FAKAT ASIL SORUN EŞİMDİ. HER NEYSE ŞİMDİ BENİM SİZE SORUM; DAVAYI BEN Mİ AÇMALIYIM YOKSA O MU (Kİ KENDİSİ AÇMAYACAĞINI KADIN AÇTIĞINDA DAHA KOLAY OLDUĞUNU SÖYLEDİ EŞYALARIMI ALAMYA GİTTİĞİMİZDE) ANLAŞMALI MI BOŞANMALIYIM YOKSA ÇEKİŞMELİ DAVA MI AÇMALIYIM ZİYNET NAMINA HİÇ BİR ŞEYİM KALMADI BORÇLAR İÇİN BOZDURULDU. EŞİMİNDE ÜZERİNE HİÇ BİR ŞEY YOK HERŞEY ANNESİNİN ÜZERİNE VE EŞİM DE ŞU AN SSK LI MI BİLMİYORUM. DÜZGÜN BİR İŞİ YOK. ŞU AN YENİ KANUNDA ONUN BENDEN NAFAKA İSTEME HAKKI VARMIŞ.. NE YAPMALIYIM BİLMİYORUM. 3 AYDIR DÜŞÜNÜYORUM AÇAYIM MI DİYE AMA ANLAŞMALI TEK SEFER DE BOŞANMAK İÇİN ÖNCE BİR GÖRÜŞMEK LAZIM VE BENİM ARAMAM LAZIM BU DURUMDA O ARAMIYOR. BENDE ONU ARAYIP KONUŞMAYA HAZIR HİSSETMİYORUM KENDİMİ YÜZYÜZE GELMEK İSTEMİYORUM, GÖRMEK İSTEMİYORUM RUHUM DARALIYOR BU FİKİR NÜKSETTİKÇE....:bbo:
     
  2. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  3. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Sizin yerinizden olsam davayı açarım,geçmişe bir perde çeker yeniden başlangıç yapmaya hayatımı yeniden şekillendirmeye çalışırım.Evet yeni kanuna göre erkekte kadından nafaka isteye biliyor,sizde eski eşinizden isteye bilirsiniz,ancak sizi geçindirecek kadar olmıyacaktır.Sizin gibi olan bir arkadaşım var eşinden ayrıldı nafaka davası açtı,avukat tuttu ve aylık 200 TL nafaka bağladılar adam onu ödemiyor onu ödemesi için ayrıca uğraşsa yani astarı yüzünden pahalıya geliyor oda bu işin peşini bıraktı.Eski eşinin ekonomik durumu çok iyi olmasına rağmen sadece 200 TL ayda düşüne biliyormusun.
    Olan oldu,yaşanmışlıklar zenginliktir diye düşünmeye çalışın,ve yeni hayat yeni başlangıçlara başlayın hayata bir kere geldik olan olmuş biten bitmiş bence hiç takmayın...Zamanı kaçırmayın...
     
  4. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  5. glsh85

    glsh85 Guest

    eger bı an once kurtulmak ısyıyorsan ac davayı bence
     
  6. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  7. ofof23

    ofof23 Guest

    bende biliyorum ki üç kuruşun peşine düştüğüm de daha da yıpranacağımı tek seferde bitirmek istiyorum ama hiç takatim yok...
     
  8. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  9. ofof23

    ofof23 Guest

    Bazen kafam atıyor yaptıklarının bedelını Ödesın uĞraŞsın dıyorum ama ınanın ben ondan Çok uĞraŞırım o kadar umarsız bır adam yanı.
    Ayrıca ıŞım gÜcÜm karıyerım var Çok Çok ıyıyım allaha ŞÜkÜr ıhtıyacım yok olsa da ıstemem zaten...
     
  10. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  11. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Bence en iyi intikam unutmaktır.Siz mutlu olun sadece mutlu olmayı düşünün 3 ayda sizi aramayan bir kişi için iyi yada iyi olmayan bir dakika düşünmeye bile değmez.Bu tipler zaten anlamazlar çünkü belliki umursamaz bir tip.Hiç değmez
     
  12. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  13. smmmgulyeter

    smmmgulyeter Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım önce derin bir nefes al ve haline şükret. Anladığım kadarıyla çocuk yok arada. Ben nice insanlar gördüm çoluk çocukla anne evine sığınan hiç bir ekonomik özgürlüğü bulunmayan. Yinede hayata küsmeyen. Acılar da bir gün geçer, gün gelir etkisini daha az hissettirir. Kendini topla hayata yeniden Merhaba demek üzere yola çık ve aslanlar gibi davanı aç . Yeni bir hayat seni bekliyor. Ve bir tek sen değilsin aynı durumda olan. Haydi üzme kendini
     
  14. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  15. ofof23

    ofof23 Guest

    Sınırlıyım hala ve bu sınırle bır ıŞe kalkıŞmak ıstemıyorum sadece..
     
  16. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  17. ofof23

    ofof23 Guest

    Ya bır Şu tarafı var madalyonun aklıma gelmeden baŞıma geldıĞı ıÇın bu boŞanma fıkrı alıŞamadım yadırgıyoruım korkuyorum.....
     
  18. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ofof23
  19. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım bildiğm bişey var ama emin olmadan söylüyorum eğer çocuğunuz yoksa aranızda bir bağ kalmıyor yani eşinin senden tazminat istemesi gibi şey olmuyor çok yakın bi zamanda bi boşanma davasından şahit olduğum bişeydi bu ama inşallah doğru hatırlıyordumdur