Boy uzatma ameliyatları

Konusu 'Vücut Estetiği' forumundadır ve angel_angel tarafından 8 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    8 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  1. angel_angel

    angel_angel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    559
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bu konuda tecrübesi olan yada bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
     
  2. 12 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  3. vanessa_v

    vanessa_v Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm. ben çok isterim acaba fiyatı ne kadardır ve riski var mı
     
  4. 12 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  5. APRIL78

    APRIL78 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    boy uzatma ameliyatları genelde çok kısa yada cüceğe varan boy kısalıklarında yapılıyo 5 ile 15 cm kadar uzatılıyo ameliyat sonrası bir 6 aylk dönemde yürümenizden hareketlerinize kadar çok kısıtlı çok başarılı ameliyatlar yapılıyo ve kesin sonuşlar alınıyo ülkemizde yapan dr un adını unuttum ama çok başarıl biriymiş keyfi değil gerçekten ihtiyacı olanlara yapılıyo hem de bu dr üniversite hastanesindeydi ama o da aklımda kalmadı yani maddi açıdan da iyi olyo yanlış bilgi vermek istemem ama vucuda göre kolları da ayarlıyolarrmış pek yardımcı olamadım sanırım ama başka bilgi hatırlarsam yazarım
     
  6. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  7. angel_angel

    angel_angel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    559
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    april peki o doktorun kim olduğunu hatırlarsan çok iyi olur:) bilgisi olanlar ltfen yazmaktan çekinmeyin ve bu ameliyatı düşünenler benmle özelden msj atabilirler daha ayrıntılı konuşma fırsatı olur
     
  8. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  9. _sena_

    _sena_ Toprak Kokulum Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    boy uzatma (kemik uzatma) ameliyatları tek bacak kısalıklarında yada boyu 1.50 cm altında olanlara yapılıyor
    benim bir bacağım diğerinden kısaydı kemik uzatma ameliyatı oldum.
    çok zahmetli bi süreç bacağının bir tarafından girip diğer tarafından çıkan ilizarov isminde teller takılıyor
    bu tellerdeki vidaları günde 4 defa gevşeterek sen uzatıyosun aslında bacağı
    her vida gevşetmede 0.25 mm uzuyor yani çok uzun bi sürece yayılı
    benim tek bacağımda 4 cm kısalık için 8 ay tedavi süresi sürdü.
    zorunlu olmasam asla yaptırmazdım ameliyatı
    hiç kolay bi ameliyat değil çok ayrıntısı var
    soruların olursa yardımcı olmaya çalışırım..
     
  10. 17 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  11. Elis

    Elis Guest

    cok gecmis olsun canim,Allah sagliklr versin,,,,,,,,
    bencede arkadas gibi gercekten bi zorunlulugunuz yoksa yaptirmayin,,
    ugrasmayin oranizla,buranizla
    kendinizle barisik olun biraz,,,,,,,,,a.s.
     
  12. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  13. sehrazatt

    sehrazatt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ameliyatın riskleri olabilir düşüncesiyle ameliyat olmaya cesaret edemedim.2 aydır jimexy growt formula diye bi boy uzatma ürünü kullanıyorum..şimdilik 2 cm uzadım.7 ay daha kullanııcam.sonuçlarını yazarım.a.s.
     
  14. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  15. newlife

    newlife Guest

    böyle bi ürün var canım:1shok: yan etkileri filan yokmu? çok şaşırdım
     
  16. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  17. rosenoire

    rosenoire Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    37
    Ödül Puanları:
    148
    Boy uzatma operasyonları çok riskli .Tv de görmüştüm , bir kadın bu nedenle yürüyemiyordu yani sakat kalmıştı .Çok gereksiz ve tehlikeli buluyorum .
     
  18. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : angel_angel
  19. Elis

    Elis Guest

    evet,boyle bi program bende izlemistim ablam gibia.s.banada cok gereksiz geliyo.........
    tekrar soyluyorum ,kendinizle barisik olun lutfen....