böyle bir şey başınıza geldimi yardım

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve burcu1507 tarafından 14 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  1. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim 1 gün geçti adetimden akşam test yaptım çıkmadı. testi masaya koydum bugün işten geldim ikinci silik çizgi belirmiş sizce dikkate almalımıyım?:1shok:
     
  2. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  3. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bence almasın bende çöpe atmıtım içimden bi ses tekrar bak dedi 2 3 saat sonra baktım pozitifti. tekrar test yapmada fayda var. varsa eğer hormonların biraz daha yükselmiştir.
     
  4. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  5. elif_sena

    elif_sena gobusume mutluluk kondu .. Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    148
    hala adet olmadiyasan dikkate almalisin .. ben adetim 3 gun gectikten sonra yapmistim ikinci cizgi bes dakika sonra hemen cikmisti ..
    yeniden bi test yaparsan eger varsa bu sefer ikinci cizgi daha belli olur ..
    hakkinda hayirlisi canim eger istiyorsan insallah bebisin yoldadir :)))
     
  6. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  7. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım zaten ikinci çizgi belli testte 5 dak sonra dikkate almayınız yazıyor
    bende dün gece yaptım yoktu sabahta yoktu işten geldim akşam üstü belli iki çizgi var
     
  8. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  9. almira85

    almira85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bence hastalanmadıysan dikkate al ve yeniden yap çünki testlerde belli süre sonraki sonucu dikkate almayın yazıyor
     
  10. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  11. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ikinci çizgi belli ama dün yaptığımda çıkmadı bugün ikinci çizgi var. testte 5 dak sonra dikkate almayın yazıyor durunca test böylemi oluyo sizce
     
  12. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  13. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım yapıcam AMA İLKİNİ DÜN YAPTIĞIM İÇİN ERKEN BİRAZ BEKLEYEYİM
     
  14. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  15. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bişey söyleyin çok tereddütte kaldım böyle olunca insan daha çk heveslenip sonra kırılıyor
     
  16. 15 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  17. KotuKediSero

    KotuKediSero Gıt gıt gıdaaaakkkkk..... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.633
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Bence dikkate alma, bu şekilde ümitlenip sonra hayal kırıklığına uğrayanları çok gördüm çünkü, bikaç gün daha gecikirsen tekrar yap, yine de inşallah hamilesindir canım :CüvCüv:
     
  18. 15 Aralık 2009
    Konu Sahibi : burcu1507
  19. AngellllL

    AngellllL Hadi bebeğim banada gel.. Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    394
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    testlerin üzerinde yazıo uzun süre sonra belirecek çizgileri dikkate almaman gerekiyor... zaten hamileysen o silik çizgi hemen çıkıyor...