Böyle birsey yasadiysaniz,tecrübelerinizle yardimci olabilir misiniz?

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve _iLKSeN_ tarafından 12 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  1. _iLKSeN_

    _iLKSeN_ Sonsuz Sükür sana,ALLAHIM Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Dogum kontrol hapiyla korunuyorum.3 gün üst üste hapi icmeyi unuttum ve kanama basladi ama ben 3 gün unutmadan sonra unutmus oldugum haplari cöpe atarak kanamama ragmen haplari icmeye devam ediyorum.Bugün kanamamin 3. günüydü ve normal adet yogunlugunda degil.Sitede yaptigim incelemede, 3 gün üst üste unutuldugu takdirde ara kanamalarin olabilecegini,doktora basvurulmasini yada kutunun birakilip yeni bir kutuya baslanmasi gerektigini ögrendim.Persembe günü doktor terminin var ama yine de sizlere sormak istedim.Sizce devam etmelimiyim kalan haplara yoksa birakmalimiyim?
     
  2. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  3. pamuksekeri

    pamuksekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    En mantıklısı doktora danışmak bence
     
  4. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  5. _iLKSeN_

    _iLKSeN_ Sonsuz Sükür sana,ALLAHIM Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cevabin icin tesekkür ederim..doktorum izinde maalesef persembe günü geliyor..ancak randevu alabildim persembe sabahi erkenden gidicem..bakalim hayirlisi artik..
     
  6. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  7. ebru09

    ebru09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    3 gün üst üste unutulduğu zaman; gebelikten korunma etkisi, kalmaz. O pakate devam etmenin anlamı yoktur. (devam etmemekle; bilinçli davranmışsınız)

    Siz, 3 gün boyunca, tableti almayı unuttunuz. Ve o kutuyu attınız. Adet oldunuz ve adet olduğunuz zaman, yeni bir kutu alıp, doğum kontrol tabletini kullanmaya başlamışsınız.
    Eğer aynen böyle ise; yani yeni kutuya, adetinizin, 1ve ya 2'ci günlerinde., başlamış iseniz; hiç bir sorun yoktur. Doktora gitmeye de gerek yoktur. (bence)

    Çünkü; zaten eski kutuyu atıp, o kutuya devam etmediniz. Yeni bir kutu alıp, adet döneminizin ilk günleri, o yeni kutuyu kullanmaya başlamışsınız.
     
  8. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  9. ebru09

    ebru09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kimileri, doğum kontrol tabletlerini, kullanmasına rağmen, gebe kalabiliyor.
    Bunun sebeblerinden bir tanesi (önemli bir sebeb): kişilerin, doğum kontrol tabletlerini; her gün aynı vakitte alınmamalarıdır.

    Tabi, sadece bu etken yalnız değil, bunun tıbbi olarak, bir çok sebebi vardır.
    O sebebleride; ilgili uzmanlar bilmektedir.

    Fakat; eğer doğum kontrol tabletlerini kullanıyorsanız; mutlaka her gün aynı vakitlerde almaya, çook dikkat ediniz.
    Böyle düzenli kullanıldığında, doğum kontrol tabletlerinin, gebeliği önlemesi çook yüksektir. (bilinçli olalım ve dikkat edelim)
     
  10. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  11. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    benim bi kaç defa başıma geldi canım ...kanama oldu sonra normal adet zamanımda tekrar oldu kanamam bi sorunda olmadı ama unutmamak lazım vücudun dengesi bozulabilir ...dr a gittim oda hapı unutmamdan olabileceğini korkacak bişey olmadığını söyledi şimdi günü gününe aksatmadan içiyorum .......çok korkma yani içine sinmiyosa dr a git ...rahatlarsın
     
  12. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  13. pamuksekeri

    pamuksekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    öyle bırakınca hormonlar altüst olmaz mı?
     
  14. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  15. _iLKSeN_

    _iLKSeN_ Sonsuz Sükür sana,ALLAHIM Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bilgiler icin tesekkür ederim..ben bu son ayda hic ayni saatlerde icmedim..zaten ben isteyerek kullanmiyorum dkh..esim cocuk istemiyor onun icin kullaniyorum..

    canim tesekkür ederim cevabin icin ama ben kutuya devam ettim ve gecen persembe doktora gittim..doktorum dogru yapmisin dedi ben de bi anlam veremedim ama neyse..alttan ultrasonla muayene etti cok az kanaman var daha,eger hamileysen bile daha belli olmaz,günün 10-15 gün gecerse gel bakalim dedi..bugün olmam gerekiyordu ama sadece cok az kahverengi lekelenmem oldu..ve yaklasik 1 haftadir siddetli bel ve bacak agrilarim var..bakalim hayirlisi ama pek te umutlanmak istemiyorum..
     
  16. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  17. pamuksekeri

    pamuksekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım ben o şekilde hamile kalmıştım,düzensiz kullanma sonucu.Ama şu da var hap kullanarak hamileysen bile üstüne de adet görebilirsin benim öyle olmuştu
     
  18. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _iLKSeN_
  19. ebru09

    ebru09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    Tableti sık sık unutup,o paketi çöpe atıp, tekrar bir kutu alıp ilk adet döneminizde, o kutuya başlarsanız, bu durumu çok sık tekrarlarsanız; tabiki hormonlar alt üst olur.
    Fakat; 1 defadan bir sorun çıkmaz. Fakat; bu durumu; sık sık tekrarlarsak, mutlaka bir doktor kontrolunden geçmemiz gerkemekte.