böyle ihmale vahşet denir

Konusu 'Premature Bebekler ve Paylaşımlarınız.' forumundadır ve yumy tarafından 30 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  1. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    balıkesirde 24 haftalık doğan 500 gr lık bebeğin ikizi ölünce diğerini küvöze koymuşlar 36 saat sonra öldü demişler kutuda aileye vermişler bebek paketlenmiş kutuda 2 saat kapalı kalmış açtıklarında yaşadığı anlaşılmış ama maalasef tekrar hastanede vefat etmiş. bu nasıl doktor nasıl insanlık allah sizi kahretsin 9 yıl uğraşıp tüp bebek yapmışlar onuda öldürdüler gözgöre göre senağlamasenağlamasenağlama:kızgın::kızgın::kızgın::1no2::a015::a015:
     
  2. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  3. Feyza79

    Feyza79 kar ciceklerim Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.591
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    vallahi yaa ne apatallikmis öyle yok canim türkiyede degil heryerde var böyle hayvana verdikleri degeri birazada insana verseler ya.cok oluyor böyle vakalar bu ne ilk ne de son olcak ama insallah son olur.
     
  4. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  5. katrem

    katrem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    148
    bu haberi ben de bugün okudum
    kadını zaten çocuğu olmuyormuş tüp bebekle olmuş
    ikiz doğmuş biri ölü diğeri küvezde
    sonra öbürünü de öldü diye vermişler
    ölüm kağıdını vermişler
    bebeğin kefeni falan alınmış
    anneciği bir kez daha göreyim demiş o zaman anlamışlar
    zaten 550 gram küvezde kalması lazım 5 saat açıkta kalmış
     
  6. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  7. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    erken doğan bebeğe dr.lar önem vermiyo..öldümü hemen bi kutu bul koy..ne büyük rezillik o dr.ları insan öldürme suçundan yargılamalılar:kızgın:..inşallah bunu yaparlar..yazık yaaa merhamet kalmamış..onlar öldürdü o mahsumu..ailesi işin peşini bırakmaz inşallah sabır diliyorum ailesine..çok çok zor :nazar:
     
  8. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  9. montesori

    montesori metin's and kaan's mother Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.059
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    resmen vahset o annenin yüregi kimbilir nasıl yanmıstırsenağlamahipokrat yemininde insan olcaklarına dair yemin etseler ya :mymeka:her canlı bir bireydir ilkesinden yola cıksalar ya
     
  10. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  11. ozlew

    ozlew Daha ne olsun! Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.021
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    az once haberlerde gorunce tuylerim diken diken oldu resmen...
    insan hayatinin oneminin olmadigi ulkemde gun gecmiyorki bi saglik SIKINTISIYLA basimiz one egilmesin...
    artik yanlis giden bu duzene dur denilmesi gerek...
    malesefki saglik alaninda en cok gelistigimiz alan estetik...
    yeterli kuvezlerin bulunmadigi hastanelerde milyon dolarlik lazer estetik aletleri var..
    umarim bu son olur...umarimCADIARZU
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2009
  12. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  13. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    lanet olsun böyle insanlara ya hamileyim i,nanın korkıar oldum herşeyden herşey din iman para olmuş ülmkemizde açsan sana ekmek yok yavrunada küvez ne biçim adalet nereye gidiyoz böyle lanet olsun yaaaaaa günah degilmi o meleklerie onların günahı ne annlerinin günahı neeee
     
  14. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  15. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    imkanım olsa sadece yenidoğan yoğun bakım ünitesine ve bebeklere harcarım.en büyük hayalim hele bebeğim olduktan sonra hayallerim iyice yön değiştirdi.umarım çok zengin olurumda bir sürü evlatlık alırm.hastane yuva okul yaptırırım.
     
  16. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  17. zeytin gxoxzlxux

    zeytin gxoxzlxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bende dün gördüm içim acıdı resmen bu nasıl bi ihmaldir umarım suçlulular hakkettiği cezayı bulurlarr :kızgın:
     
  18. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  19. Emine

    Emine Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ya böyle birsey olduguna insan inanmak bile istemiyor , nasil yapar bunu bu doktorlar yani cocugu öldü diye teslim ediyorlar olurmu böyle sey bunlarin tamamiyle kontrol yapma kabiliyetleri yokmu ?O Anneye Allah bol sabir versin........