Braun Saç Maşası (Ec1)

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve MaviKelebek22 tarafından 8 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  1. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar -tatlicadiarzu-
    gecen günlerde braun ec1 saç maşası almştım kadın onerdi die ama hakkında fazla bişey bilmiyorum buraya yazmak istedim iyon etlkiliymiş gerçektende dogru saçı hiç kabartmıyor elektriklenddirmiyor
    ilk defa maşa kullanıyorm belkide beceremiyorum
    yaptıgım bukleler yarım saat sonra bozuluyor çok bekletmekte istemiyorum saçım yanar die korkuyorum
    burasıda paylaşım alanımız olsun benim çok hoşuma gitti metal kaplamada degil ayrıca...eger almak isteyenler kesinlikle alsın kaydirigubbakcemile5kaydirigubbakcemile2
     
  2. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  3. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    maşa kullananlarda yazabilr illa bu marka olması gerkmiyor
    maşa kullananlarda bilgilerini paylaşırlarsa seviniriz a.s.
     
  4. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  5. bendenxixzz

    bendenxixzz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende remıgtonun masasını aldım
    benımıde seramık kaplı
    kullanabılırmıyım emın dııldım aldıgımda
    ama ben becerıksız olmama ragmen bu tarz konularda mukemmel yaptım
    artık duzlestırıcımı kullanmıyorum bıle,
    bazen buyuk tutamlar alıp yapıyorum ırı dalgalı gıbı oluyor
    bazende normal masa,
    bıttıkten sonra spreylıyıp sabıtlıyorum.
    ınan kuaforde yaptırdıgımdan daha hoş daha dogal ve daha kalcı oluyor.
    kesınlıkle tavsıye edıyorum
     
  6. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  7. AssOrtik

    AssOrtik KıdemLi Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende bu ara bukle maşası araştırması içindeyim, bende sanırım Braun EC1 alıcam, bence ısısını biraz arttır ve biraz beklet derim, hem bu maşalar saç yakmıyo ne kadar bekletirsen beklet hihoyyyt

    baktın olmadı, kullanmadan önce saçına jöle ya da şekillendirici gibi bir şey sürersin ??
     
  8. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  9. bendenxixzz

    bendenxixzz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kullanmadan once jole falan surdugunuzde kaskatı oluyor bukle ben denedım oyle yapay duruyor.
    seklı verdıkten sonra spreyle sabıtlemek daha ıyı oluyor..
     
  10. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  11. ALAGUL1983

    ALAGUL1983 Guest

    kızlar fiyatı ne kadar?
     
  12. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  13. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    129 YTL bunun fiyatı belki gittiginiz yerlere göre degişir
    yorumlar için herkeese çok tekeskkür ederim arkadaşlar
    saçıma jole yada şekillendirici sürsem yanarmı diye korkuyorum
    benim saçım bayagı uzun sırtımda yani çok mu bekletmem lazım ?*
     
  14. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  15. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bide bu model saç maşası olan arkadaşlara bişey sorucam
    maximum a kadar dügmeler yanıp sonüyo ya sanki şarj olurmuş gbi max. olana kadar yapmıcakmıyız bayagı bekletcek miyiz ?
     
  16. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  17. minnick

    minnick rütbesizim benn... Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar ben daha dün saç maşası aldım. Bende braun mu yoksa babyliss mi çok kararsız kaldım. Evkura gittim. Satışçı kız babyliss i öneririm dedi. Braunun fiyatı 129 ytl babyliss 69 ytl. Düşündüm bende bütün şaç aletlerim düzleştiricim, fönüm falan babyliss bunu da babyliss almaya karar verdim. Ben 25 mm kalınlığında olanı aldım. Isı ayarlı 100-200 derece lcd ekran. Benim aldığım ne ince nede çok kalın. Akşam denedim. Tabii biraz acemilik çektim. Düzleştiriciyi aldığım zamanda öle olmuştu zamanla elim alışır. Bukleri çok güzel oldu. Düğüne gider gibi kıvırcık olmadı doğal dalga oldu. Zaten öle istemiyordum onun için kalın aldım.
    Nasıl yaptığımı anlatayım: Saçı bir tutam aldım. Çok ince almadım ama. Güzelce sardım. Ve seramik olduğu için saçı maşaya kıstırsanız bile aşağıya doğru çekebiliyorsunuz çok rahat kayıyor. Biraz beklettim. Hatta elimle saça dokunarak ısısını kontrol ettim. Isındığına kanaat getirdikten sonra çıkarttım. Çıkarttığın buklelere hiç ellemedim. Tamamını böle bitirdim. Bu durumda merinos koyunu gibi oluyorsun ama soğumadan ellersen çabuk bozuluyor. Sonra bukleleri ellerimle ayırıp aynı yöne kıvırarak şekil verdim. Eğer şekil vermeyi sabah yapacaksan akşam öle yat sabah şekil ver. Ben çok beğendim. Alacak olanlara babylissi tavsiye ederim. Fiyat olarak daha ucuz ama işlem aynı :lepi:
    Bu arada canım sen saçlarım çok uzun demişsin. Benim kardeşiminde saçları çok uzun o yaparken tutamın önce dibten yarıya kadar sarıyo orayı bitiriyo sonra uçtan yarıya kadar sarıyo. Saç üstüste gelince en üstteki fazla ısınmıyo diye. Daha uzun sürüyo yapması ama çok güzel oluyor.
     
  18. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : MaviKelebek22
  19. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    minnick, saol canım dedigin yöntemi az önce uyguladım sonuc harika demekki ben acemilik çektim
    yaptıgım bukleleri kuafor tokalarıyla tuturdum sonra açtım spreyledim dügüne gitcek gibi oldu..
    aynn bende bizim burdaki evkurdan aldım ilgilenen bayan alıcaksan iyi bişey al ,bunu al dedi bayagı sattın alanlarda çok memnun olduklarını söylüyrlar dedi saçınızı asla elektriklendirmez dedi 185 dereceye kadar yükseliyo gereçkten hiç elektriklendirmio müthiş ya ben çok memnunum eger benim gibi bukle saçları beyeniyorsanız kesinlikle alın derim
     
    Son düzenleme: 11 Ağustos 2008