bu ay bende ilk kez bebiş için çalışıcan diyen varmı???

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve ceylan83 tarafından 25 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  1. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    slm kızlar ben bu ay ilk kez denemelere başlıycam benim gibi olan varmı aranızda??
    hadi düşüncelerimizi hissettiklerimizi paylaşalım:))
     
  2. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  3. duygu2008

    duygu2008 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canımm ceylan nasılsın sana bir türlü ulaşamadım yaa özel msj bölümü kapanmış.galiba sen bana yazdın ama okuyamadım...canımm senin ziyaretçi defterin kapalı onu aç ordan yazışırız..başka türlü olmucak çünkü....konuşmadık bir türlü..hadi bakalım inşallah en kısa zamanda hamile kalırsın canımmm.bende inşallah..moralini yüksek tut...görüşürüzzz.ziyaretçi defterini açmayı unutma...
     
  4. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  5. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    slm canım mutlu oldum seni gördüğüme.güzel dileklerin için saol canım inşallah hepimiz dileklerimize kavuşuruz.bu arada ben mesajlar bölümüne de giremiyorum.ziyaretçi defterini nerden açıcam?bulamadımmm
     
  6. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  7. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    evett şimdi oldu:) canım sanırım bundan sonra rahat rahat görüşebiliriz
     
  8. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  9. ayshxixnce

    ayshxixnce mis kokulu Defnem Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende mayıs ayında başlamayı düşünüyorum..kısmet artık kalanı....d.kontrol hapım bitti yenisinede başlamak istemiyorum gerisi de Allaha kalmış...
     
  10. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  11. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    slm canım benim de hapım bugün bitiyor ondan sonrası allah kerim bakalım. sen ne kadardır evlisin cnm?benim 9 ay bitecek
     
  12. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  13. ilsenim

    ilsenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende şu an adetimin son günündeyim ve bitmesini sabırsızlıkla bekliyorm çalışmalara başlamak için allahım hepimize nasip eder inş o güzel duyguyu ceylan hamiş kalırsak haberleşelim ok
     
  14. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  15. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ok cnm mutlaka haberleşiriz.seninde ilk denemen mi olacak içimde değişik bi heyecan var benim bilmiyorum tuhaf bi duygu
     
  16. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  17. ayshxixnce

    ayshxixnce mis kokulu Defnem Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ağustosda evlendim bugün tam 8 ay bitiyor......kısmet inşallah Allah bize de nasip ettirir...
     
  18. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ceylan83
  19. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146


    inşallah canım allah dileyen herkese nasip etsin uğraştırmadan çok bekletmeden