bu ay çocuk planlıyoruz ve bende koladan vazgeçemiyom bu engel olabilrmi?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve HÜZÜN YAPRAKLARI tarafından 6 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  1. kızlar bu durum hamile kalmamı geciktirebilirmi anlamadım gitti su gibi kola içiyom yaaa..
     
  2. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  3. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kolanın bir sakıncası varmı hiç duymadım...
    olacak olduktan sonra hiçbişi engel değil bence.
    sen içini ferah tut
    stres yapma
     
  4. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  5. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    hamile olursan zararı olur,hamilelik dışında zararı yok.Sigara kullanıyosan bırak işte o hamile kalmana engel işte,bende sigara kullanıyordum bir ay oldu bırakalı,geçen ay aşılamam oldu ondan bıraktım,aşılamam tutmadı sonuç negatif oda ayrı bi mesele,yinede sigaraya başlamadım,ama aşılamaya başladığım andan itibaren eşim eve kola almadı eger hamile kalmışsam bebeğe zararı olmasın diye,dün hamile olmadığım kesinleşti bugünde kola aldım işte ,koladan vazgeçemeyenlerden bi taneside benim...
     
  6. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  7. ah canım ya Allah sana hayırlı nur topu gibi bir evlat versin inşllh.koladada kafein varya hani engel gibi bişey duymuştum sankiondan bilginize ihtiyaç duydum bende sigarayı bırakmaya çalışıyom yada bıraktım gibi bazen canım çok çekiyo günde 1 tane içiyorumheleki morelimde bozulunca gözüm hiçbişeyi görmez oluyo işte napiyim...
     
  8. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  9. b.xoxzer

    b.xoxzer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    canım msj aldım fakat ben sana msj gönderemiyorum sanırım.gönderilmiş mesajlar klasörü boş görünüyor.sorun ne anlamadım.öpüyorum.
     
  10. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  11. b.xoxzer

    b.xoxzer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ALLAH herkesin gönlüne göre versin...
     
  12. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  13. shoksheker

    shoksheker Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım o zaman kola içen kimse hamile kalamazdı...

    bence hamileyken içmek zararlıdır. bu kadar kafanı yorma yaaaa...
     
  14. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  15. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bi bebeğinin olmasını istiyosan sigarayı kökten bırakmalısın bi tane bile içmemelisin.Senin o günkü konuna kötü bi amaçla öyle demedim seninle alakalı değil onun bi nedeni vardı ama artık söylemeninde anlamı kalmadı ,herkes benim hakkımda çok kötü şeyler söyledi neyse...Bende aslen doguluyum...:çok üzgünüm:
     
  16. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  17. isis2

    isis2 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.518
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Bence çok abartmadan iç kendi sağlığın için azaltmaya bak.Hamilelikte çok az içmek lazım bence kafein sebebi ile.Ama şimdilik çok takacak bir durum yok sıkma kendini bu kadar
     
  18. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : HÜZÜN YAPRAKLARI
  19. newlife

    newlife Guest

    hamilelik öyle bişeyki...kendiliğinden en aza indirirsin zaten..hele içinde kıpırdamaya başladımı.....:CüvCüv: Takma kafana canım.