bu bir belirti olabilir mi???

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve moon_sunn tarafından 10 Mart 2008 başlatılmıştır.

    10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  1. moon_sunn

    moon_sunn bekletme artıkın yaw.. Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar adetin sadece leke tarzında az olması gebeliğe bir işaret olabilirmi? yoksa bu ayda mı gitti offffffff! oysaki geçen ay rahim filmi çekilmiştim ve bu film sonrasında gebelik oranının arttığını duyunca umutlanmıştım ne yalan söyliyim. neyse kısmet artık:sm_confused:
     
  2. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  3. GurbetGuzeli

    GurbetGuzeli Ene elheful Mahbubi.. Üye

    Katılım:
    25 Mart 2007
    Mesajlar:
    10.981
    Beğenildi:
    622
    Ödül Puanları:
    203
    33 gündür adet olmadim 3 hafta önce pembe leke geldi ve bu günde öyle oldu süphem var.esim korunuyodu. fakat test yapmadim persembe randevum var. bakalim ne olacak
     
  4. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  5. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    hamile olabilirsin canim. Genelde oyle oluyormus zaten. Yani cok cok az gelmis olmasi lazim reglinin. Bi test yaptir bakalim belki pozitif cikar.:teytey:
     
  6. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  7. moon_sunn

    moon_sunn bekletme artıkın yaw.. Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim bana moral verdin umarım düşündüğüm gibi olur test için biraz bekliycem görüşmek üzereee
     
  8. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  9. gxoxnxuxl çelen

    gxoxnxuxl çelen gel artık melek yüzlüm... Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım çok çok az leke gelmesi büyük ihtimalle hamilelik olarak sonuç buluyo bi çok arkadaşımdada oldu hadi inşallah test yap müjdeyi ver:dance::dance:
     
  10. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  11. simlamutlu

    simlamutlu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    Kesinlikle olabilir ben hamile kaldığım ay tam gününde çok az leke şeklinde adet oldum ikinci günde bir leke ve bitti ve hcg ölçtürdüğümde hamile çıkmışdım.
     
  12. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  13. gxoxnxuxl çelen

    gxoxnxuxl çelen gel artık melek yüzlüm... Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    rahim filmi çektirdim dedin de nasıl oluyo çok ağrı çektinmi:uhm:
     
  14. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  15. simlamutlu

    simlamutlu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    Gönülçelen bende çekdirdim rahim filmi daha geçen hafda aneztezisis çekdirdim tamam öyle çok kolay birşey değildi ama öyle abartılacak kadarda değildi şahsen bende ilacın verilmesi aşamasında öyle abartılı bir sancı olmadı sadece hazırlık aşamasında biraz acıdı okadar ilacın verilmesi esnasındada adet sancısına benzer bir sancı oluyor eğer aneztezisiz çektirceksen bir ağrı kesici iç birde ben kendimi kasmayayım diye bir kas gevşetici iğne vurulmuşdum gitmeden.
     
  16. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  17. moon_sunn

    moon_sunn bekletme artıkın yaw.. Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım film çektirdim simlanın da dediği gibi abartılacak bi ağrı yok sadece hazırlık aşamasında yani aletleri yerleştirirken zorlanmıştım bende..sonrası çok kolay oldu sancım falan da olmamıştı. galiba sende çektireceksin şimdiden geçmiş olsun...
     
  18. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : moon_sunn
  19. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Hamile olabilirsin canım,zaren hsg den sonra şans oluyormuş :KK66:
    Hadi bakalım inşallah hayrılısı.