Bu da benim Hasanpaşa Köftem-Resimli

Konusu 'Köfteler' forumundadır ve Pati tarafından 15 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  1. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    püreyle köftenin tadı süper bi uyum kızlar :)))
    çook kolay ve süper...

    püre için patatesleri soyup, haşlayın.
    derin bi kapa alıp malzemelri ekleyin ve çatal yardımı ile ezin...kıvamını yakalayabilmek için püre makinesinden de 2 3 dk geçirin ve tuz ilave edin...


    köfte malzemelrini de karıştırıp biraz büyük olcak şekilde bildigimiz köfte tarifini yapalım...

    salçalı sosu ocakta küçük bi tavada salçayla suyu karıştırırken azar azar unu ilave ederk yapalım...

    köfte malzemeleri:
    750g kıyma
    1 baş kuru soğan
    1 yumurta
    bayat ekmek içi
    tuz
    karabiber vs

    püre malzemeleri:
    5-6 patates
    2 yemek kaşığı tereyağı
    kaşar
    yarım su bardağı süt
    tuz

    salçalı su için

    1 yemek kaşığı domates salçası
    1 su bardağı su
    bi kaşık un

    köftelerimizi borcama dizelim...
    üzerine salçalı sosumuzu ekleyim fırına verelim..
    (önceden ısıtılmış olcak fırın)
    220 derece de 15 dk yeterli olabilir...
    fırından çıkardıgmz köftelerimizin üzerine püremizden diledigimiz kadar ekleyip,üzerini kaşar rendesi ile süsleyerek fırına kaşarlar eriyene kadar olmak şartı ile tekrardan veriyoruz :)))
     
  2. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  3. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
  4. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  5. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aslında önce normal köfte yapıp kızartcaktım sonra tarif ekleme amaçlı bunu yapmaya karar verdim...
    köfteleri büyük degil de küçük yaptıgım için 2 köfteyi yan yana getirdim kaydirigubbakcemile3
    dilerseniz daha büyük yapabilirsinz yani..afiyet olsun cokacimcoook
     
  6. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  7. EU3

    EU3 Guest

    ellerine saglik cok lezzetli gozukuyor
     
  8. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  9. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hayatım bu süper ötesi olmuş tarifide sıkılmadan okudum :zemuszemus:
    ellerineee sağlıkkk cnm benim :1hug:
    inş. ilerdee sevdiğinede böle güzell yemekler yapmayı nasip etsin allah :Saruboceq:
    Herşeye laiksin sen !!!
    Yemek süper görünüyüüüü cokacimcoook
    GERÇEKTEN HARıKA yaratmışsın yani!!!
    inş. bi gün yemek nasip olur
    a.s.
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2009
  10. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  11. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür edrim canm benm yerimseniben Şeniz
    ahh canm benmm ŞenizŞeniz inş canm yaa inş :Saruboceq: bu gecede bu dua kabul olur inş...
    begenmene çook sevindim gerçekten kaydirigubbakcemile5
    sende aynı şekilde sevdiğine yaparsın böle tariflerden hihoyyyt bi kenara not et kk dan tarifler hihoyyyt
     
  12. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  13. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    oy oy oy benim hamarat cimcimem
    döktürmüs masallah
    evvet benimkine benziyo
    ama seninki sekilli ve ayriyetten salcali suyuda var
    alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis
     
  14. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Pati
  15. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ŞenizŞenizŞeniz
    canm beniiiim begenmene çok sevindim,böle de dene ama yerimseniben
     
  16. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Pati
  17. EU2

    EU2 Guest

    bana bak aynısından istiyorum bidahaki gelişimde haberin olsun:mymeka:eline sağlık kızım fenaa gözüküyocokacimcoook
     
  18. 20 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Pati
  19. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yapmam mııı bebeimm Şeniz azcık kilo alalım dimii hihoyyyt
    saol kankamm benim :içelim: