bu dert beni deli ediyor

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve berHAYAL tarafından 16 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  1. berHAYAL

    berHAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merabalar birileri beni rahatlatsın yada boş ver desin
    yumurtalık kisti nedeniyle vucudumda tüylenme var yüzümde bariz bişey olmadığı için kimse farketmiyor ailem bile farkında değil vucudumdaki tüylenmede sert değil ve çok şükür tedaviye cevap veriyor şimdilik ama tedavi uzun yıllarımı alacak
    benim sorunum şu ki evlenmeyi önüme getiriyorlar ve ben sebebini söyleyemeden geri çeviriyorum herkes evliliğe karşı olduğumu düşünüyor oysaki sebebim farklı
    ne yapsam da kendimi evlilik olayına sokmak gibi bir niyetim yok karşıma çıkacak insana haksızlık etmek istemiyorum
    evli bayanlar özellikle siz söyleyin bu durum ne kadar sorun oluyor evlilikte
    artık ne yapacağımı bilmiyorum
    evlenip bu nedenle boşanmaktan korkuyorum karşıma çıkan insana da kötülük yapmak istemiyorum
    düşüncelerinizi belirtirmisiniz
     
  2. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    öncelikle geçmiş olsun....
    Allah büyük dert vermesin arkadaşım...,
    tüylenme aşırı derecede mi anlayamadım...
    ama ilaç kullanıyorsanız ,bence ilacın yan etkisidir...
    doktorunuzla konuşun,mutlaka bir yolu vardır...
    artı,tüylere çözümde var,biliyorsunuz...
    hiç olmadı tüy dökücü krem kullanırsınız...
    ama evliliği bu yüzden ertelemeyin...
    annenizle neden konuşmuyorsunuz,
    anneniz size doğruyu gösterecektir,eminim...
    kendinizle barışık olun,
    Allah yardımcınız olsun...
     
  4. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  5. CitlembiK

    CitlembiK Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet... Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.154
    Beğenildi:
    1.172
    Ödül Puanları:
    188
    nasıl yani .. evliliği istememe sebebin kist mi? tüylenme mi?
    her ikisininde tedavisi var diye biliyorum
    ayrıca bunu ailenden saklamanı gerektirecek neden nedir?
    İnsanın en yakını ailesidir ve aile içinde gizli saklı olmaz.. bu durumu mutlaka ailenle paylaş.
    kendini ruhsal olarak daha iyi hissedersin..
    ve ailenin desteği ile herşeyin üstesinden daha kolay gelebilirsin...
     
  6. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  7. eylos_25

    eylos_25 Oglum abi oluyor.... Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    943
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    slm ber hayal yaşadıgın şeyleri bende yaşadımm aynı sorun bendede var ben hamam otu ve karınca yagı kullanarak azalttım çok şükür ayrıca büyün bayanların sorunu bu tüylenme bunun için kendini bazı şeylerden kısıtlama buna gerek yok hemşerim :)
     
  8. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  9. lakhesis

    lakhesis Guest

    hayatım senin karşına çıkan insan zaten senin herşeyinle sevecek..
    onunla başbalşa verip herşeyi atlatabilirsiniz zaten.
    ayrıca ailenle bi görüşsen bu konuyu seni annenden ii anlayyacak yoktur..
    lazer var.. yada doktoruna bi danış abakalım neyi önerecek sana..
     
  10. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  11. lakhesis

    lakhesis Guest

    hayatım senin karşına çıkan insan zaten senin herşeyinle sevecek..
    onunla başbalşa verip herşeyi atlatabilirsiniz zaten.
    ayrıca ailenle bi görüşsen bu konuyu seni annenden ii anlayyacak yoktur..
    lazer var.. yada doktoruna bi danış abakalım neyi önerecek sana..
     
  12. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  13. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım bu bır saglık sorunu ve tedavısı var sukurkı...ayrıca evlılıklede ılgısı yok
    ınsan utanıp cekıne bılırsın ama sonucta eşin olucak kısıylede bunu paylasabılırsın
    senı sevecek kısı yuregını kalbını sevsın...boyle tuyle kılla kafanı yorup uzulme
    ılaclar var...epılasyon yaptırırsın...azaltıcı kremler var...ne bıleyım
    ayrıcaa aılene neden soylemıyosunkı utanıp sıkılacak bır durum degıl
     
  14. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  15. icedream

    icedream anasının kuzucukları Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    350
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    :CüvCüv:canım sen dert edicek şey bulamamışsın kendine... tüy hepimizin sorunu ...kist desen her 3 kadından 1 inde görülüyor...tedavisi çözümü olan şeyler bunlar...ne kadınlığına engel nede anneliğine bildiğim kadarıyla...ailenden de saklaman yanlış...bir an evvel annenle paylaş canım...diyelimki allah korusun acil bir durum oldu sağlığınla ilgili... yanındaki insanların bilgisi olmalı ...hayatın akışına bırak kendini ...nasibin önüne çıksa evlenmicem desen ne olur değilmi:)))))Allahım hayırlı yazılar yazmış olsun inş.. ömrünce mutlu ol...:eek:kaydirigubbakcemile5
     
  16. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  17. berHAYAL

    berHAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hepinize teşekkürler
    aileme söylelememe nedenim annemin biraz evhamlı olması o bunu benden daha çok sorun eder ve daha çok canım sıkılır
    evet sorunumu çözmeye çalışıyorum çok şükür tedavi olumlu geçiyor uzun sürecek ama olsun
    işte söz konusu evlilik olunca korkuyorum
    kendimi bu konuda ikna edemiyorum
     
  18. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : berHAYAL
  19. lakhesis

    lakhesis Guest

    seven erekek hiçbişeyi dert etmez canım..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.